danku, zat het me al een hele tijd af te vragen hoe je dat in godsnaam vraagtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:09 schreef appelsjap het volgende:
dat je een voorgedraaide hasj/wiet joint wilt?
dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:12 schreef mac_this het volgende:
Hahah, 100% zekerweten dat ze je neit gaan uitlacehn, ze krijgen vast elke dat honderden (oke, dat is overeven, maar veel,) mensen per dag die voor het eerst een joint halen!
Gewoon oefenen met een pakje shag, lange vloei en tipjes. Als dat lukt er pas wiet bij doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik een mislukt ding wou had ik dat zelf wel al bedacht
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik een mislukt ding wou had ik dat zelf wel al bedacht
serieusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:22 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon vragen naar wat je wilt, die mensen zitten er ook maar om te verkopen hoor.
ja okee maar het gaat niet over dagelijks gebruikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef badtripbob het volgende:
Je leert zo zelf draaien hoor. Op youtube staan genoeg voorbeelden. Het is veel goedkoper als je zelf een zakje haalt.
Begrijpelijk, het zijn nu eenmaal vaak grappige lui die daar zitten. Hoe zou dat nu toch komen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
serieusik dacht dat ze er voor de lol zaten
Panzermaus werkt er?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het zijn nu eenmaal vaak grappige lui die daar zitten. Hoe zou dat nu toch komen.
Gelijk heb je...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja okee maar het gaat niet over dagelijks gebruik![]()
Doe het misschien 1 a 2 x in de maand ofzo
ze waren jou en je sjaaltje aan het uitlachen'?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Neuh, vorige post is gebaseerd op de weinige keren dat ik er geweest ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |