quote:Ik heb denk ik de OP helemaal verkeerd begrepen. Of niet natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Klopt, maar we hebben het niet over 1 persoon, het ging om het principe dat als je met mannen het bed deelt en het lekker vindt, je niet kan claimen dat je hetero bent.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de OP helemaal verkeerd begrepen. Of niet natuurlijk.
quote:Hier heb ik met name op gereageerd, maar een discussie breidt zich uit.Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef Natural12 het volgende:
Hallloo ik ben een heteroseksuele man van 25 kan totaal niet verliefd worden op een gozer! Maar toch heb ik in mijn puberteit erg veel geëxperimenteerd! Vrouwen maar ook mannen! Ik was een jaartje of 13, 14 toen het begon! Ik had een goeie vriend waarmee ik langzaam aan het experimenteren was! We hebben echt alles gedaan pijpen aftrekken enz.. ! alleen weet uiteraard niemand dit behalve diegene en ik! Zelf spreek ik die gene nooit meer en heb hem al zeker meer dan 8 jaar niet meer gezien!... Maar toch vraag ik me af omdat er zo'n ontzettende taboe op zit of dit "normaal"/ natuurlijk is? zijn er meer mensen die deze experimenten hebben gedaan? ik hoor van vrouwen niks anders maar bij mannen helemaal niets?Ook niet echt een leuk/stoer verhaal om te vertellen aan je maten aan de bar moet ik eerlijk zeggen... Maar mijn vraag is is dit natuurlijk?
quote:Een grappige reactie:Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hmm las laatst dat 34% van de heteroseksuele populatie wel een seks heeft gehad met een man of sex wil met een man, en dat 75% van de mensen die het al geprobeerd hadden dit goed is bevallen:
http://gizmodo.com/566108(...)ame-as-everyone-else
quote:Since when did Giz "authors" start authoring troll bait?
The identifying factor of this article as troll bait is that the "author" is even afraid to take credit for it - note the tips email address in lieu of an actual person with the intestinal fortitude to take credit for this "piece of work".
Why is the author afraid to be identified?
quote:Pardon?Op maandag 25 oktober 2010 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je ervan geniet (sex met het eigen geslacht), dan ben je bi.
Hetero ben je gewoon, als het afwijkt ben je bi of homo of lesbisch.
Iemand die zich (zeker meerdere malen) laat nemen, of neemt door het eigen geslacht is geen hetero in mijn opinie.
quote:Dit. *Sommige* mensen zouden eens op moeten houden om alles steeds in hokjes proberen te plaatsen.
quote:Tsja lieve schat, het is niet anders.Op maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Dit. *Sommige* mensen zouden eens op moeten houden om alles steeds in hokjes proberen te plaatsen.
quote:Ik mis even de onderbouwing? Volgens mij zaten we hier in SEX en niet in ONZ of KLB.Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja lieve schat, het is niet anders.
quote:Thunderbitch hoeft zaken niet te onderbouwen vindt ze. Persoonlijk vind ik dit banwaardig gedrag maargoed.Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik mis even de onderbouwing? Volgens mij zaten we hier in SEX en niet in ONZ of KLB.
quote:Je wil een onderbouwing over in hokjes plaatsen. Niemand hoef in een hokje te zitten of te blijven zitten.Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik mis even de onderbouwing? Volgens mij zaten we hier in SEX en niet in ONZ of KLB.
quote:Ik vraag onderbouwing voor je bewering dat hetero's "normaal" zijn, en dat homo's/lesbi's/biseksuelen "afwijkend" zijn.Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je wil een onderbouwing over in hokjes plaatsen. Niemand hoef in een hokje te zitten of te blijven zitten.
Er is vrij verkeer. Ik zie het probleem niet. Ik maak dingen voor mezelf wel overzichtelijk, wat anderen ermee doen moeten ze zelf weten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Thunderbitch hoeft zaken niet te onderbouwen vindt ze. Persoonlijk vind ik dit banwaardig gedrag maargoed.
quote:Omdat dat zo is.Op maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik vraag onderbouwing voor je bewering dat hetero's "normaal" zijn, en dat homo's/lesbi's/biseksuelen "afwijkend" zijn.
quote:Homoseksualiteit past in de evolutietheorie, dus dat argument kun je alvast terzijde schuiven.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat dat zo is.
Er zijn mannen en vrouwen die volgens de evolutietheorie ervoor moeten zorgen dat de soort blijft voortbestaan.
De rest is je vast wel bekend. Ik snap echt niet waarom mensen steeds naar dezelfde bekende weg vragen.
quote:Ik heb hier een hele leuke, maatschappelijk relevante edoch enerverende quote van Al Pacino geplaatst die dit haarfijn uitlegt, waarom leest niemand ditOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef ConnerJohn het volgende:
Homo, hetero , bi en pedo zijn allemaal seksualiteiten. Ik snap alleen nooit dat mensen die sex hebben gehad met iemand het eigen geslacht beweren toch hetero te zijn. Wanneer je echt hetero bent dan zou je die gevoelens niet hebben. Hoezo neuk je geen kind,hond of paard? omdat je die gevoelens niet hebt en ook niet om gewoon eens te proberen. Als je echt hetero zou zijn wil je dat helemaal niet proberen. Als je sex hebt met iemand van je eigen geslacht ben je op z'n minst bi. Dat maakt niet uit maar omdat een van de norm afwijkende seksualiteit een halve doodzonde is in deze maatschappij blijft iedereen maar volhouden hetero te zijn.
quote:En als homoseksualiteit nou eens een manier van moedertje natuur zou zijn om de overpopulatie tegen te gaan? Lekker kortzichtig weer.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat dat zo is.
Er zijn mannen en vrouwen die volgens de evolutietheorie ervoor moeten zorgen dat de soort blijft voortbestaan.
De rest is je vast wel bekend. Ik snap echt niet waarom mensen steeds naar dezelfde bekende weg vragen.
quote:Er gaat weleens iets fout, maar het is niet de bedoeling dat er decoy-mannen bestaan, wat sommige figuren je ook willen doen geloven.Op maandag 25 oktober 2010 21:46 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Homoseksualiteit past in de evolutietheorie, dus dat argument kun je alvast terzijde schuiven.
quote:Ga heen, mogen ze wel wat ander proberen. Het is gemakkelijker om je dan loos zaad te laten produceren.Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
En als homoseksualiteit nou eens een manier van moedertje natuur zou zijn om de overpopulatie tegen te gaan? Lekker kortzichtig weer.
quote:Sorry, maar ik neem gerenommeerde wetenschappers serieuzer dan iemand op een vrij infantiel en tendentieus forum die te beroerd is om zaken ook maar een klein beetje te onderbouwen.Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er gaat weleens iets fout, maar het is niet de bedoeling dat er decoy-mannen bestaan, wat sommige figuren je ook willen doen geloven.
quote:Ga je anders even inlezen in de evolutietheorieOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga heen, mogen ze wel wat ander proberen. Het is gemakkelijker om je dan loos zaad te laten produceren.
Een ramp, epidemie of oorlog zorgt daar heel goed voor.
quote:Whehehe,....... van mij mag je. Er zijn mannen en vrouwen, en foutjes. helemaal niet erg, maar voor hetzelfde geld was het gewoon een hetero geweest. Maar hierdoor hebben we wel leuk homo's en bi's. Helemaal niet erg.Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik neem gerenommeerde wetenschappers serieuzer dan iemand op een vrij infantiel en tendentieus forum die te beroerd is om zaken ook maar een klein beetje te onderbouwen.
Hoe kom jij aan al die gepretendeerde wijsheid?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga heen, mogen ze wel wat ander proberen. Het is gemakkelijker om je dan loos zaad te laten produceren.
Een ramp, epidemie of oorlog zorgt daar heel goed voor.
quote:Je hebt mij niet horen zeggen dat er een hogere entiteit is die dat beweert. De natuur doet zijn ding.Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ga je anders even inlezen in de evolutietheorieIk kan je alvast vertellen dat er geen hogere entiteit in voorkomt die bepaalt wanneer er oorlogen, epidemieën of rampen plaatsvinden.
quote:Ik stel voor dat je nooit meer begint over de evolutietheorie, want uit deze post blijkt wederom dat je daar geen klap van hebt begrepen. Er is geen 'bedoeling' in de natuur. En als homoseksualiteit een uitvinding is, waarom komt het dan bij zoveel (aanverwante) diersoorten ook voor? Welke zieke geest dwingt een mantelbaviaan tot homoseksueel gedrag?Op maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe,....... van mij mag je. Er zijn mannen en vrouwen, en foutjes. helemaal niet erg, maar voor hetzelfde geld was het gewoon een hetero geweest. Maar hierdoor hebben we wel leuk homo's en bi's. Helemaal niet erg.
Maar we moeten het wel hebben van de hetero's, waar of niet.
Geen wonder dat homo's dit zo bestrijden. Ik snap het eigenlijk niet. Er worden ook kinderen geboren die zowel man als vrouw zijn, lijkt me ook niet de bedoeling. De natuur kan soms wreed zijn. Maar de mens leert ermee leven (en de homo werd uitgevonden misschien?)
quote:Nee hoor, hetero's vind ik ook niet byzonder ofzo.Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef joepie91 het volgende:
Goed, om het maar even op een rijtje te krijgen.
ThunderBitch, jij vindt niet-hetero's minderwaardig? Correct?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |