Natuur blijft natuur, daar hebben wij geen grip op. We kunnen hooguit proberen het naar onze hand te zetten. En wat betreft krom redeneren, ach, let's agree to disagree.quote:Op zondag 5 december 2010 17:51 schreef TripleP het volgende:
Natuur staat niet helemaal gelijk meer aan menselijkheid.
En dat was mijn laatste post in dit topic.Ik vind je krom redeneren.
Menselijkheid komt van de mensquote:Op zondag 5 december 2010 17:51 schreef TripleP het volgende:
Natuur staat niet helemaal gelijk meer aan menselijkheid.
En dat was mijn laatste post in dit topic.Ik vind je krom redeneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en waarom is neuken ook bij twee mensen van hetzelfde geslacht lekker? Juist, misschien wel omdat het de bedoeling is dat je GEEN kinderen voortbrengtquote:Op zondag 5 december 2010 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit. Van neuken komen kinderen, daarom is neuken de manier om kinderen te kunnen krijgen. Dat heeft de natuur zo geregeld.
Waarom denk je dat neuken lekker is? Juist, om je aan te sporen om kroost ter wereld te brengen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je niet kan masturberen ofzo. Het gevoel kunnen krijgen zonder dat je een kind voortbrengt wil niet per definitie zeggen dat het eigenlijk de reden is waarom sex lekker is.
Whehehe, zeg ik, als je hem in een kip stopt, komen er geen kinderen van, maar of dat nou de bedoeling is. Tussen de draaideuren van de V&D hangen, schijnt ook lekker te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, en waarom is neuken ook bij twee mensen van hetzelfde geslacht lekker? Juist, misschien wel omdat het de bedoeling is dat je GEEN kinderen voortbrengt
Het enige wat ik doe is jouw beredenering doortrekken naar homoseksualiteit. Veel succes met je eigen beredenering om zeep helpen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, zeg ik, als je hem in een kip stopt, komen er geen kinderen van, maar of dat nou de bedoeling is. Tussen de draaideuren van de V&D hangen, schijnt ook lekker te zijn.
Ik zou met de beste wil van de wereld niet waar je dat gedaan hebt, integendeel.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is jouw beredenering doortrekken naar homoseksualiteit. Veel succes met je eigen beredenering om zeep helpen.
Mensen zijn van nature nieuwsgierig, en hebben de drang naar beter/meer/het onbekende/macht.quote:Op zondag 5 december 2010 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je probeert iets te vergoelijken, terwijl dat niet kan. Ik zeg niet dat iemand niet iets anders mag doen, maar ga me niet verkopen dat dat de insteek is van de natuur.
Vergelijk jij nu serieus homoseksualiteit met mens-dier sex?quote:Op maandag 6 december 2010 16:50 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature nieuwsgierig, en hebben de drang naar beter/meer/het onbekende/macht.
De mens verschilt van mens tot mens en daarmee ook zijn nieuwsgierigheid naar bv seks met ander geslacht of hoe dat werkt/eruit ziet.
Dat een man/jongen nieuwsgierig is naar hetzelfde geslacht wil niet zeggen dat hij homo of bi is.
Daar zijn andere criteria voor.
Voorbeeld: Er zijn wetenschappers benieuwd naar de de manier van paren van bepaalde diersoorten. Maar dat wil niet automatisch zeggen dat zij dan ook seks willen met die dieren.
Daar zit niets on-natuurlijks aan.
Jonge pubers experimenteren weleens, maar dat heeft meestal niet veel om het lijf.quote:Op maandag 6 december 2010 16:50 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature nieuwsgierig, en hebben de drang naar beter/meer/het onbekende/macht.
De mens verschilt van mens tot mens en daarmee ook zijn nieuwsgierigheid naar bv seks met ander geslacht of hoe dat werkt/eruit ziet.
Dat een man/jongen nieuwsgierig is naar hetzelfde geslacht wil niet zeggen dat hij homo of bi is.
Daar zijn andere criteria voor.
Voorbeeld: Er zijn wetenschappers benieuwd naar de de manier van paren van bepaalde diersoorten. Maar dat wil niet automatisch zeggen dat zij dan ook seks willen met die dieren.
Daar zit niets on-natuurlijks aan.
Waarom moet alles altijd maar in vakjes en labeltjes ingedeeld worden?quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jonge pubers experimenteren weleens, maar dat heeft meestal niet veel om het lijf.
Als je later belangstelling hebt voor de eigen sexe op sexueel gebied, dan ben je op z'n minst bi-sexueel. Heb je geen sexuele gevoelens voor je eigen geslacht en je gaat toch mee rommelen, dan ben je een beetje pervers, of sexverslaafd. Ik zie het als iemand die drugs gaat gebruiken, omdat men heftigere sex kan hebben, om steeds meer gaat doen om die kick te krijgen.
Het ontaard in mensen die dildo's in hun penis stoppen, of brandnetels in hun vagina, wurgsex en dat soort dingen.
Ik zeg niet dat iemand die het sexleven van een dier onderzoekt, er ook meteen sex mee wil, nee, want dan moet je die behoefte ertoe hebben om sex met dieren te hebben.
Ben je gewoon Bi of Homo hoor, misschien dat je nog uit de kast moet komen dat je je zo druk maakt om labelsquote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd maar in vakjes en labeltjes ingedeeld worden?
"Als je later belangstelling hebt voor de eigen sexe op sexueel gebied, " dan heb je daar interesse in. Punt uit, klaar, geen vakjes of labels.
Ehm... je realiseert je dat al dat gezeik over geaardheden (discriminatie etc.) voortkomt uit labels?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ben je gewoon Bi of Homo hoor, misschien dat je nog uit de kast moet komen dat je je zo druk maakt om labels
Het is wat het is, je bent of hetero of homo of bi. Het zijn de mensen die niet ervoor willen uitkomen, die er problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ehm... je realiseert je dat al dat gezeik over geaardheden (discriminatie etc.) voortkomt uit labels?
En ter info, ik val alleen op hetzelfde geslacht (en dat weet iedereen in mijn omgeving ook gewoon, ik heb er absoluut geen moeite mee), maar ik zie geen reden om daar het labeltje "homo" op te plakken. Het enige wat labels doen is generaliseren en verwarring scheppen.
Nee, je bent een mens met een bepaalde voorkeur. De term "homo" is nog altijd door mensen uitgevonden, dat "ben" je niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wat het is, je bent of hetero of homo of bi. Het zijn de mensen die niet ervoor willen uitkomen, die er problemen mee hebben.
Ik ben ook een mens, maar ik ben geen man. Jij bent een man, maar bent niet van de vrouwen, dus ben je een homo. Duidelijk toch?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee, je bent een mens met een bepaalde voorkeur. De term "homo" is nog altijd door mensen uitgevonden, dat "ben" je niet.
Kun je net zo goed ook zeggen wat heeft het voor een zin twee vrouwen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin, twee mannen? Je denkt toch niet dat er homo's zijn omdat het gewoon gezellig is?!
Laat maar, je ziet duidelijk het punt niet...quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben ook een mens, maar ik ben geen man. Jij bent een man, maar bent niet van de vrouwen, dus ben je een homo. Duidelijk toch?!
Stop je kop maar in het zand. Mag ik niet reageren omdat jij niet eens bent met mijn mening?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:53 schreef Leipo666 het volgende:
kan er geen afspraak komen dat de rest van Fok! ThunderBitch negeert als het over homo's gaat?
ieder topic waar ze in reageert ontaard in een ellenlange nutteloze discussie over haar visie tegenover homo's
Dus als een man experimenteert met een andere man en het ''bevalt hem niet'' maakt dat van hem dus geen bi of homo.quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zeg niet dat iemand die het sexleven van een dier onderzoekt, er ook meteen sex mee wil, nee, want dan moet je die behoefte ertoe hebben om sex met dieren te hebben.
Ik zeg niet dat seks met dieren gelijk staat aan homoseksualiteit o.i.d.quote:Op maandag 6 december 2010 18:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vergelijk jij nu serieus homoseksualiteit met mens-dier sex?
Snap je punt ; maar qua voorbeeld...
Ja ik snap het nog steeds niet. Lees je post nog eens:quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is geen frustratie. De wetenschap zal voor veel mensen best wel belangrijk zijn. Ik hecht er alleen, op dit punt, geen waarde aan. Ik ga me niet druk maken om wat de wetenschap zegt , terwijl ik me beter kan bezighouden met mezelf.
Hier suggereer je alsof de wetenschap preekt dat je vooral maar niet moet experimenteren?quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben homo ; en mij kan het absoluut niet boeien wat de wetenschap zegt. Ieder mens is uniek, en is een individu. Zolang je maar blij bent met jezelf ; kan de wetenschap op dat gebied de pot op. Als je wilt experimenteren doe je dat maar lekker, en wil je het niet ; dan doe je het niet.
Het enige verschil tussen een "homo" en een "hetero" is het geslacht waarop ze vallen. En daar heb je die labels helemaal niet voor nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stop je kop maar in het zand. Mag ik niet reageren omdat jij niet eens bent met mijn mening?
Ik heb niets tegen homo's. Ik vind het minder als ze zich als hetero's willen voordoen. Je bent hetero, of homo, of bi. Maakt het wel zo makkelijk. Vechten om geaccepteerd te worden als homo, als je als zodanig gezien wordt, gaan sputteren, wat wil je nou eigenlijk?
Beetje slap hoor.
Daar geloof ik niets van, dat het meer dan de helft is. Ik heb ook broers en die hebben dat nooit gedaan, zijn altijd met vrouwen bezig geweest. Tsja, als je 5 jaar bent dan snap ik dat je wel aan de piep van je vriendje zit, al heeft DAT niets met sex te maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef marco69040 het volgende:
Bijna de helft van alle jongens/mannen heeft in meer of mindere mate wel eens ooit iets geprobeerd. vaak blijft het bij vergelijken en samen/elkaar aftrekken. soms gaat het nog net een stapje verder.
Helemaal niets aan de hand en ook hartstikke normaal.
wel grappig dat hier precies die helft zit die nooit iets gedaan heeft. of.......
Noem het dan geen homofase, als je niets gedaan hebt, denk ik dan. Misschien verkeerd gedacht, zou kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens in bed gelegen met een jongen dat was mijn ''homo fase'' laten we maar zeggen voor de rest niks gedaan ofzo alleen een soort van geknuffeld.
Wees blij dat je homo mag zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een "homo" en een "hetero" is het geslacht waarop ze vallen. En daar heb je die labels helemaal niet voor nodig.
Flikker toch op met je "voordoen als".
EDIT: Prima, je mag een eigen mening hebben. Echter is dit niet meer gewoon een mening, maar totale onzin.
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wees blij dat je homo mag zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Reageer je nou echt op een post van 2 maand geleden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja ik snap het nog steeds niet. Lees je post nog eens:
[..]
Hier suggereer je alsof de wetenschap preekt dat je vooral maar niet moet experimenteren?![]()
Of op z'n minst proef ik hier een ondertoon van minachting jegens een filosofische kennismethode dat volgens jou waardeoordelen hecht aan jouw seksuele geaardheid.
Het hele punt van wetenschap is daar echter het complete gebrek aan waardeoordelen en de viering van objectiviteit en intersubjectiviteit.
Dus nee ik snap geen fuck van je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |