abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:55:44 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_89652646
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is geen frustratie. De wetenschap zal voor veel mensen best wel belangrijk zijn. Ik hecht er alleen, op dit punt, geen waarde aan. Ik ga me niet druk maken om wat de wetenschap zegt , terwijl ik me beter kan bezighouden met mezelf.
Ja ik snap het nog steeds niet. Lees je post nog eens:

quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben homo ; en mij kan het absoluut niet boeien wat de wetenschap zegt. Ieder mens is uniek, en is een individu. Zolang je maar blij bent met jezelf ; kan de wetenschap op dat gebied de pot op. Als je wilt experimenteren doe je dat maar lekker, en wil je het niet ; dan doe je het niet.
Hier suggereer je alsof de wetenschap preekt dat je vooral maar niet moet experimenteren? :D

Of op z'n minst proef ik hier een ondertoon van minachting jegens een filosofische kennismethode dat volgens jou waardeoordelen hecht aan jouw seksuele geaardheid.

Het hele punt van wetenschap is daar echter het complete gebrek aan waardeoordelen en de viering van objectiviteit en intersubjectiviteit.

Dus nee ik snap geen fuck van je post.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_89660301
Bijna de helft van alle jongens/mannen heeft in meer of mindere mate wel eens ooit iets geprobeerd. vaak blijft het bij vergelijken en samen/elkaar aftrekken. soms gaat het nog net een stapje verder.

Helemaal niets aan de hand en ook hartstikke normaal.

wel grappig dat hier precies die helft zit die nooit iets gedaan heeft. of.......
  woensdag 8 december 2010 @ 00:11:00 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89660579
Ik heb wel eens in bed gelegen met een jongen dat was mijn ''homo fase'' laten we maar zeggen voor de rest niks gedaan ofzo alleen een soort van geknuffeld.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 8 december 2010 @ 01:53:51 #229
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89662728
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Stop je kop maar in het zand. Mag ik niet reageren omdat jij niet eens bent met mijn mening?
Ik heb niets tegen homo's. Ik vind het minder als ze zich als hetero's willen voordoen. Je bent hetero, of homo, of bi. Maakt het wel zo makkelijk. Vechten om geaccepteerd te worden als homo, als je als zodanig gezien wordt, gaan sputteren, wat wil je nou eigenlijk?
Beetje slap hoor.
Het enige verschil tussen een "homo" en een "hetero" is het geslacht waarop ze vallen. En daar heb je die labels helemaal niet voor nodig.

Flikker toch op met je "voordoen als".

EDIT: Prima, je mag een eigen mening hebben. Echter is dit niet meer gewoon een mening, maar totale onzin.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 8 december 2010 @ 09:17:11 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_89665235
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef marco69040 het volgende:
Bijna de helft van alle jongens/mannen heeft in meer of mindere mate wel eens ooit iets geprobeerd. vaak blijft het bij vergelijken en samen/elkaar aftrekken. soms gaat het nog net een stapje verder.

Helemaal niets aan de hand en ook hartstikke normaal.

wel grappig dat hier precies die helft zit die nooit iets gedaan heeft. of.......
Daar geloof ik niets van, dat het meer dan de helft is. Ik heb ook broers en die hebben dat nooit gedaan, zijn altijd met vrouwen bezig geweest. Tsja, als je 5 jaar bent dan snap ik dat je wel aan de piep van je vriendje zit, al heeft DAT niets met sex te maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 8 december 2010 @ 09:18:00 #231
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_89665261
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens in bed gelegen met een jongen dat was mijn ''homo fase'' laten we maar zeggen voor de rest niks gedaan ofzo alleen een soort van geknuffeld.
Noem het dan geen homofase, als je niets gedaan hebt, denk ik dan. Misschien verkeerd gedacht, zou kunnen.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:18:48 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_89665287
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen een "homo" en een "hetero" is het geslacht waarop ze vallen. En daar heb je die labels helemaal niet voor nodig.

Flikker toch op met je "voordoen als".

EDIT: Prima, je mag een eigen mening hebben. Echter is dit niet meer gewoon een mening, maar totale onzin.
Wees blij dat je homo mag zijn.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:23:57 #233
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89665409
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wees blij dat je homo mag zijn.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_89665917
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja ik snap het nog steeds niet. Lees je post nog eens:

[..]

Hier suggereer je alsof de wetenschap preekt dat je vooral maar niet moet experimenteren? :D

Of op z'n minst proef ik hier een ondertoon van minachting jegens een filosofische kennismethode dat volgens jou waardeoordelen hecht aan jouw seksuele geaardheid.

Het hele punt van wetenschap is daar echter het complete gebrek aan waardeoordelen en de viering van objectiviteit en intersubjectiviteit.

Dus nee ik snap geen fuck van je post.
Reageer je nou echt op een post van 2 maand geleden? :')

En nee, je snapt mijn punt van toen absoluut niet. Enige wat ik ermee bedoelde was dat het MIJ niks kon schelen wat de wetenschap zegt wat 'normaal' is. Ben gewoon van mening dat iedereen moet doen wat hij wil ( zolang het legaal en niet strafbaar is ), zonder dat daar door zogenaamde wetenschappers een punt van word gemaakt. Iedereen moet gewoon doen wat hij of zij fijn vind, wat de wetenschap er ook van denkt. Snap sowieso niet dat deze discussie nog steeds plaats vind. Iedereen hecht zoveel waarde aan wat andere mensen doen en er van denken ; dat ze niet eens naar zichzelf luisteren. Als jij wilt neuken met een vrouw, ga je gang. Als jij wilt neuken met een vent. Ga je gang. Wat de wetenschap of de samenleving er ook van vind. DAT is mijn punt.
pi_90214915
Hoe weet je wat normaal is? Uiteindelijk is dat toch allemaal bepaald door de mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')