ALTO?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of andere alto dat dito soort genre muziek luistert...
Maar ik kan er ook totaal naast zitten hoor![]()
Komt door je avatarquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
ALTO?
WHUUUUT?
Ik ben in dit topic al een alto en een gothic genoemd, waarom weet ik ook nietDit is geheel incorrect
houdt van wasberenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
ALTO?
WHUUUUT?
Ik ben in dit topic al een alto en een gothic genoemd, waarom weet ik ook nietDit is geheel incorrect
Heeft een zeer uitgesproken mening.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Beïnvloedbaar pubertje, komt er wel.
15 jarige jongen die alternatieve muziek luistert en zichzelf hoger acht dan Ritmo-mensen. In real life is hij best normaal, maar met de meiden wil het nog niet lukken.quote:
Doet in ONZ leuk mee. Verder is hij een fervent appeltaartenbakker.quote:
Een stoere man, maar met een zacht kantje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een pittige tante met zweepjes in de kast
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
1517 jarige jongen die alternatieve muziek luistert en zichzelf hoger acht dan Ritmo-mensen een hekel heeft aan bashers. In real life is hij best normaal, maar met de meiden wil het nog niet lukken en heeft een vriendin.
een nieuwe aanwinst van FOK!quote:
Frusciante fan. Per definitie baas, met een hoofdletter B. True story.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DeBassist is volgens mij het type vriendje die dat
nog een Frusciante fan en een naam met betrekking tot Mötorheadquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:11 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Frusciante fan. Per definitie baas, met een hoofdletter B. True story.
een rasechte spellingsnaziquote:
Jaagt haar dromen tevergeefs na...quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heeft een leuk youtube account
Illegale chick. O ja en mooi karakter en zulks.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heeft een leuk youtube account
Houdt van goede muziek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Illegale chick. O ja en mooi karakter en zulks.
Kijk vaak verder dan z'n neus lang is, itt veel lieden in zijn omgeving.quote:
Gesloten op het internet, maar lijkt mij wel te genieten van zijn vrije tijd en van zijn doen en laten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Kijk vaak verder dan z'n neus lang is, itt veel lieden in zijn omgeving.
Houdt niet van The Doors, dus wordt soberzo afgeschreven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Kijk vaak verder dan z'n neus lang is, itt veel lieden in zijn omgeving.
In haar enthousiasme nog wel eens vaker kortzichtig, maar heeft wel een goed hart.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Houdt niet van The Doors, dus wordt soberzo afgeschreven.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
In haar enthousiasme nog wel eens vaker kortzichtig, maar heeft wel een goed hart.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gesloten op het internet, maar lijkt mij wel te genieten van zijn vrije tijd en van zijn doen en laten.
Houdt van sex.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft een beetje moeite met spelling maar bedoelt het goed.
een hardwerkende zakenman die in zijn vrije tijd nog graag met lego speeltquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef sjiht. het volgende:
[..]
een wijsneus die zn bek niet kan houden.
Raar figuur.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:55 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
een hardwerkende zakenman die in zijn vrije tijd nog graag met lego speelt
Is blond en houdt van ronddraaiende bewegingen, met de klok mee of er tegen in.quote:
Ken ik ook niet... maar ze houd zeker van kattenquote:
kijkt links kan rechts niets zien.quote:
geeft niet zoveel van zichzelf prijsquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:04 schreef ReWout het volgende:
[..]
Post graag foto's van hoe ze eruit ziet en wil het ook weten van andere.
Ruikt lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
geeft niet zoveel van zichzelf prijs
Crystal is een raar persoon die van katten houd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
geeft niet zoveel van zichzelf prijs
Ik mis je anderequote:Op zondag 17 oktober 2010 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ruikt lekker
Tevens: Michhas heeft een nieuwe UI
kale ginger die een duivenfetisj heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ruikt lekker
Tevens: Michhas heeft een nieuwe UI
DeBassist , een drummer zonder drumstel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
kale ginger die een duivenfetisj heeft
Ik vond hem vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen denkt dat ik een alto/goth ben met die ander UI, fucking haters allemaal
Kijkt The Simpsons.quote:
is een held, met of zonder sokken?quote:
is een beetje raar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
heeft als motto iets in de trant van: no bullshit / niet zeuren maar werken
Niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:14 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
heeft als motto iets in de trant van: no bullshit / niet zeuren maar werken
Wordt ook bekeken door Anonieme_fokker.quote:
ik gok zo rond de C met kleine tepelsquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:20 schreef Koite het volgende:
[..]
Wordt ook bekeken door Anonieme_fokker.
Heel onzeker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:20 schreef Koite het volgende:
[..]
Wordt ook bekeken door Anonieme_fokker.
een stier met tettenkennisquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik gok zo rond de C met kleine tepels
Dubbele punt pee.quote:
quote:
quote:
Niet helemaal. Ik kijk gewoon graag naar vrouwen en hun foto's. Niets puberaals aan.quote:
Is niet zo visueel ingesteld.quote:
heet wout maar houdt zich verder graag anoniemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |