Een persoon die van tekenfilms houdt, goeie humor in het dagelijks kan vinden in de leuke tv-shows en zijn tv is zijn beste vriend. Verder heeft deze persoon een collectie van films waar hij ze af en toe op zijn vaders HDTV 1080p bekijkt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pierre in 1 woord: bier, heel veel bier.
Houdt van Trancemuziek, doet aan Runescape (?)quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Een persoon die van tekenfilms houdt, goeie humor in het dagelijks kan vinden in de leuke tv-shows en zijn tv is zijn beste vriend. Verder heeft deze persoon een collectie van films waar hij ze af en toe op zijn vaders HDTV 1080p bekijkt.
zoietsquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Omdat ik geen leuke UI kan vinden :c, en niet kan verkleinen.
En dat bovenste klopt.
ahw, die is lief.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
kan m evt voor je verkleinen
alsjequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:26 schreef Blushed het volgende:
[..]
ahw, die is lief.
Als je dat wilt doen, graag!
Jij bent ondergewaardeerd. Ik zie pas dat traNce een anagram is voor Nectarquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:31 schreef Nectar het volgende:
Kiest voor goeie afbeeldingen in zijn map Afbeeldingen. Verder is deze persoon altijd de vinden bij de locale visboer, waar hij dagelijks een broodje haring haalt.
volgens mij benje wel een schatje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent ondergewaardeerd. Ik zie pas dat traNce een anagram is voor NectarJe bent denk ik erg slim, en je hebt altijd het laatste woord
Je weet dat ik een meisje ben?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgens mij benje wel een schatje.
quote:
Neequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja.
Is dat verkeerd om te zeggen dan?
GA JE HATEN ?!
Ik dacht ook dat je een jongen was..quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar afgelopen 3 dagen heb ik al 3 pm's gekregen wat ik nou precies was.. Een meisje of jongen. Ik denk, ik zeg het maar even
Ik associeerde "een schatje" met een jongen
ah oke.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar afgelopen 3 dagen heb ik al 3 pm's gekregen wat ik nou precies was.. Een meisje of jongen. Ik denk, ik zeg het maar even
Ik associeerde "een schatje" met een jongen
DeBassist is volgens mij het type vriendje die heel trouw en romantisch, waarmee je uren op de bank kan liggen knuffelenquote:
kloptquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DeBassist is volgens mij het type vriendje die heel trouw en romantisch, waarmee je uren op de bank kan liggen knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |