abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 18:54:06 #161
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88335945
Hoe zit dat met internationale wateren? Wie controleert die?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88336272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Niemand?

Laura had, als ze de publiciteit niet had gezocht, misschien nog een kansje gehad om onopvallend de havens in en uit te zeilen. Nu heeft ze alle aandacht op zichzelf gevestigd. Het is goed mogelijk dat ze het inmiddels, met al dat gejank en geschreeuw om aandacht, voor zichzelf heeft verpest. :X
pi_88337767
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:02 schreef dylany het volgende:

[..]

Niemand?

Laura had, als ze de publiciteit niet had gezocht, misschien nog een kansje gehad om onopvallend de havens in en uit te zeilen. Nu heeft ze alle aandacht op zichzelf gevestigd. Het is goed mogelijk dat ze het inmiddels, met al dat gejank en geschreeuw om aandacht, voor zichzelf heeft verpest. :X
Dat onopvallend de havens in en uitvaren, dat werkt dus niet. Dat wist Laura al, toen ze onopvallend naar Engeland is gevaren en daar meteen en direct werd vastgehouden. Haar vader weigerde vervolgens zijn dochter op te komen halen, met als gevolg dat Laura in een kindertehuis werd gezet en de autoriteiten in Nederland op de hoogte werden gesteld (waaronder de Raad voor de Kinderbescherming). Pas na 3 dagen, kwam pa Dekker naar Engeland om zijn dochter uit het kindertehuis te halen. En liet haar vervolgens doodleuk alleen terugzeilen.

Dáár is de ellende met de kinderbescherming en Jeugdzorg begonnen! Al vóór de plannen om de wereld rond te zeilen bekend werden gemaakt. Niet naar aanleiding van die plannen iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banjerkanjer op 05-11-2010 00:00:18 ]
pi_88337862
BTW... is het niemand opgevallen dat Laura meteen na het vertrek van haar moeder niet meer in de haven ligt, maar weer voor anker?

Waarom zou dat nou toch zijn... 3 keer raden wie dat bootje de haven heeft uitgevaren ;)
pi_88337912
quote:
Op donderdag 4 november 2010 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een paar jongens uit Somalië. Als Laura door deze mensen geëscorteerd wordt, komt ze alsnog in het Guinness Book of Records; nieuw wereldrecord paalzitten.
Pappie is dan blij, mammie helemaal lyrisch en spiritueel, zusje Kim klimt in de hoogste mast van blijdschap en oma komt weer publiekelijk klaar op tv met de mededeling dat ze er een boek over gaat schrijven.
Ach, beter zo'n dochter dan Tanja Nijmeijer, toch?

Maar kom, genoeg getrolld :P
pi_88338597
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
BTW... is het niemand opgevallen dat Laura meteen na het vertrek van haar moeder niet meer in de haven ligt, maar weer voor anker?

Waarom zou dat nou toch zijn... 3 keer raden wie dat bootje de haven heeft uitgevaren ;)
Jawel, ik neem aan dat het kosten bespaard.

Dat zal ze zelf wel gedaan hebben? Hoezo dan?
pi_88338979
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jawel, ik neem aan dat het kosten bespaard.

Dat zal ze zelf wel gedaan hebben? Hoezo dan?
Omdat je geen enkele haven zelfstandig mag uitvaren, zonder de benodigde papieren te overleveren. En zoals we allen weten, heeft Laura die papieren niet (gezien haar leeftijd). Iemand anders die wel in het bezit is van die papieren zal daarom die boot voor haar de haven moeten uitvaren. In dit geval was dat haar moeder, de vorige keren was dat haar vader.
pi_88339165
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Omdat je geen enkele haven zelfstandig mag uitvaren, zonder de benodigde papieren te overleveren. En zoals we allen weten, heeft Laura die papieren niet (gezien haar leeftijd). Iemand anders die wel in het bezit is van die papieren zal daarom die boot voor haar de haven moeten uitvaren. In dit geval was dat haar moeder, de vorige keren was dat haar vader.
Daar zeg je wat. Zo zijn ze wel idd. Ik heb er geen moment bij stilgestaan dat haar moeder wellicht ook de benodigde papieren heeft :)
pi_88339498
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar zeg je wat. Zo zijn ze wel idd. Ik heb er geen moment bij stilgestaan dat haar moeder wellicht ook de benodigde papieren heeft :)
Natuurlijk heeft die de benodigde papieren! :D
pi_88339698
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:21 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft die de benodigde papieren! :D
En ze had ook al boodschapjes gedaan voor onderweg toch? Dus hoeft ze niet meer de haven in...
Betekent dat geen berichtjes meer over interessante uitjes op de vaste wal, tot haar vertrek?
pi_88339815
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En ze had ook al boodschapjes gedaan voor onderweg toch? Dus hoeft ze niet meer de haven in...
Betekent dat geen berichtjes meer over interessante uitjes op de vaste wal, tot haar vertrek?
Volgens mij, moest ze nog wel wat proviand (volgens Laura spel je dat als proviant ;) ) inslaan. Ze zal vast wel een Zodiac aan boord hebben, waarmee ze naar de wal kan varen en weer terug.
pi_88340012
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Volgens mij, moest ze nog wel wat proviand (volgens Laura spel je dat als proviant ;) ) inslaan. Ze zal vast wel een Zodiac aan boord hebben, waarmee ze naar de wal kan varen en weer terug.
Ps... ze heeft inmiddels de spelfouten gecorrigeerd. Of zou ook dat iemand anders voor haar doen?
pi_88340328
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Omdat je geen enkele haven zelfstandig mag uitvaren, zonder de benodigde papieren te overleveren.
En dat wisten Laura en haar vader en oma niet toe ze aan de reis begon? :?

quote:
Het oorspronkelijke plan was om vanuit Portugal te vertrekken, maar daar gaf de Portugese marine geen toestemming om aan haar zeilreis te beginnen. Laura heeft namelijk niet de juiste papieren hebben om met haar zeilboot Guppy in Portugal te varen.
http://www.vaarwijzer.info/2010/08/laura-dekker-vertrokken.html
  donderdag 4 november 2010 @ 20:50:13 #174
124676 RobertoCarlos
pi_88340625
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:02 schreef dylany het volgende:

[..]

Niemand?
Bron?
pi_88341207
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Bron?
Heb ik niet. Vandaar dat vraagteken. :)
Voor een ontkenning of bevestiging zul je op zoek moeten. ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 21:06:55 #176
124676 RobertoCarlos
pi_88341485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef dylany het volgende:

[..]

Wat een kenners hier dan :P

Verneukeratieve titel trouwens van de stichting die de reis voor LD moet financieren: World Ocean Life Foundation. Net alsof de ocean er beter van wordt :r :r
pi_88341740
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef dylany het volgende:

[..]

Jawel, dat wordt gecontroleerd bij het verlaten van de haven. Eenmaal de haven verlaten, is er geen controle meer.
pi_88341934
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat een kenners hier dan :P

Verneukeratieve titel trouwens van de stichting die de reis voor LD moet financieren: World Ocean Life Foundation. Net alsof de ocean er beter van wordt :r :r
Ach ja, verzin jij eens wat beters dan wat WOLF spelt? :D

Worst Obsessive Life Fuck? Misschien? ;)
pi_88342138
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:43 schreef dylany het volgende:

En dat wisten Laura en haar vader en oma niet toe ze aan de reis begon? :?

Ik neem aan, dat die boodschap na dat Engeland avontuur, toch wel duidelijk geweest moest zijn.

Ze snappen het nu iig wel, want bij iedere haven moeten paps of mams over komen vliegen om het bootje in en uit te kunnen varen.

Heel solo allemaal ;)
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:49:24 #180
3542 Gia
User under construction
pi_88352690
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

En hoe komt moeder dan weer terug aan wal? Zwemmend?
pi_88352695
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 07:49 schreef Gia het volgende:

[..]

En hoe komt moeder dan weer terug aan wal? Zwemmend?
Jij hebt duidelijk nooit gezeild :)

Met een zodiacje natuurlijk!
pi_88513544
Het kind gaat dan toch eindelijk weer een stukje varen, maar zoals op haar site te lezen valt blijft ze ook op de Kaapverden voor anker liggen. Ben toch wel benieuwd wat daar de reden van is. Heb wel een idee, maar geen idee of dat de redenen zijn.

- het ontbreken van de benodigde papieren
- zoals vader aangaf financiele problemen
- of allebei

Begin het steeds vreemder te vinden.
pi_88517206
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef spuitje het volgende:
Het kind gaat dan toch eindelijk weer een stukje varen, maar zoals op haar site te lezen valt blijft ze ook op de Kaapverden voor anker liggen. Ben toch wel benieuwd wat daar de reden van is. Heb wel een idee, maar geen idee of dat de redenen zijn.

- het ontbreken van de benodigde papieren
- zoals vader aangaf financiele problemen
- of allebei

Begin het steeds vreemder te vinden.
waarschijnlijk omdat de Kaapverden Portugees grondgebied is. Daar mocht ze eerder niet vertrekken vanwegen het ontbreken van de benodigde papieren.
pi_88517913
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef roomba het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat de Kaapverden Portugees grondgebied is. Daar mocht ze eerder niet vertrekken vanwegen het ontbreken van de benodigde papieren.
Zoiets dacht ik ook al, maar ze schrijft ook dat ze nog voor twee maanden brandstof, water en voedsel in moet slaan. Hoe gaat ze dat nu doen dan? Of zou er een bevoorradingsboot langszij komen? Want als waar is wat sommigen hier schrijven kan ze dus nu ook niet alleen de haven uitvaren?
pi_88518433
Die inkopen zal ze waarschijnlijk doen waar ze nu is omdat het op de kaapverden een probleem kan worden.
pi_88518784
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef roomba het volgende:
Die inkopen zal ze waarschijnlijk doen waar ze nu is omdat het op de kaapverden een probleem kan worden.
Maar ze ligt nu ook voor anker en niet in een haven. En hier werd gesuggereerd dat mama de boot naar buiten had gevaren en daarna is vertrokken, dit vanwege het feit dat LD geen vaarbewijs heeft? En dus iemand met een vaarbewijs nodig heeft om de boot naar buiten te varen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:58:59 #187
124676 RobertoCarlos
pi_88525788
quote:

[..]

waarschijnlijk omdat de Kaapverden Portugees grondgebied is.
Daar mocht ze eerder niet vertrekken vanwegen het ontbreken van de benodigde papieren.
_O- _O- _O- _O- :P

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 09-11-2010 20:22:27 ]
pi_88528841
Ik vermoed dat het vooral gaat om geldgebrek. Als ze voor anker blijft liggen bespaart ze havengeld.
Morgen gaat ze inderdaad weer een stukje varen. Hopelijk wordt ze niet weer zeeziek.
pi_88529424
Morgen de volgende trip! Ik zou niet weten waarom Laura niet in een haven kan liggen. Beter kan ze meteen verder, tegen de tijd dat ze in de Caraïben aankomt is het orkaanseizoen voorbij.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_88529864
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Morgen de volgende trip! Ik zou niet weten waarom Laura niet in een haven kan liggen. Beter kan ze meteen verder, tegen de tijd dat ze in de Caraïben aankomt is het orkaanseizoen voorbij.
Ik weet het wel:

"Indien je gaat varen zonder het ICC loop je het risico om de vakantie voortijdig te moeten eindigen indien er gecontroleerd wordt door de politie. In het geval je schade vaart is de kans reëel aanwezig dat je niet verzekert bent en daarom zelf aansprakelijk bent voor de schade."

bron:http://www.wishfulsailing.com/vaarbewijs.asp

Gaat nog "leuk" worden, als er een reddingsactie uitgevoerd moet worden (net zoals bij Abby Sunderland het geval was).

Goed geregeld allemaal! Net als het op de laatste dag nog moeten inslaan van proviand voor de komende 2 maanden, en het tanken van water en diesel voor diezelfde periode.

Maar ach, een kniesoor wie daar op let. Het hoort allemaal bij het losbandige leven. Blijkbaar.
pi_88530028
quote:

[..]

Je loopt een eeuw achter ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:31:09 #192
124676 RobertoCarlos
pi_88530327
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Je loopt een eeuw achter ;)
En jij een aantal posts :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo