Enigskind ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef 9611Niels het volgende:
Je broertje heeft slagroom in de eieren gedaan, voor de gein.
Je vader heeft slagroom in de eieren gedaan, voor de gein.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Enigskind ?
En alleen thuis btw
We kunnen ook samen naar de begrafenis gaan om Dromenvangertje te ondersteunen in deze moeilijke tijd.quote:
jamanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus je dacht, ik maak er een foto van en open er een topic over
Begrafenis tijden zijn gewijzigd.. vanmiddag om 3u.. bezoek is welkom vanaf 10 over 3.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
We kunnen ook samen naar de begrafenis gaan om Dromenvangertje te ondersteunen in deze moeilijke tijd.
Waarschijnlijk ben jij zelf net zo vies dat jij dit niet ziet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mn pan is diep beledigd..
Heb ik bediendes voorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker pannen schoonmaken dande volgende dag worden ze toch weer vies.
Ja graag even zo'n overlijdenskaart posten met locatie en nabestaanden enz. enz.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Begrafenis tijden zijn gewijzigd.. vanmiddag om 3u.. bezoek is welkom vanaf 10 over 3.
Ja stuur er 1 naar een krantquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ja graag even zo'n overlijdenskaart posten met locatie en nabestaanden enz. enz.
En natuurlijk dat de begrafenis plaats vindt in besloten kring, alleen leden van Fok!
Suc6 ermee!
Zie deze boy jaloezie hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
MeervoudSok. heeft twee moeders.
Ze kunnen helaas niks voor me betekenen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
Schokkend dit, heb je al contact opgezocht met Slachtofferhulp? [ afbeelding ]
DIT WAREN FREDDIE ZIJN LIEVELINGSKLEURENquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan dat nauwelijks lezen
gr edwin emmanuel posse
dude, hou op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dat is het overgebleven smegma van je vader
Bekogel hun ambassadebasis met vijf rauwe eieren, dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze kunnen helaas niks voor me betekenen.
Dat dit kan in Nederland.
Ik zal er over nadenken, het kwetst me diep manquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bekogel hun ambassadebasis met vijf rauwe eieren, dat zal ze leren.
Freddie denkt aan jequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Lieve Freddie,
Je was nog maar zo kort op deze wereld.
Maar toch heb jij het licht even gezien.
Het was een moment van geluk toen je
uit je ei kwam.
Maar we zagen dat het niet goed met je ging.
Je was wit en vreemd van kleur.
We hebben er alles aan gedaan om het naar je zin te maken
en je mocht altijd genieten van een bad gevuld met warm water.
Maar helaas ben je tijdens het badderen heen gegaan en mag je naar je
lieve kuikenvriendjes in de hemel. Het ga je goed.
Rust zacht lieve Freddie.
Begrijpelijk, het gemis van een dierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, het kwetst me diep man
Ik weet zeker dat Freddie graag had gezien dat zijn begrafenis een feestje was geworden. We moeten niet rouwen, we moeten de leuke dingen van Freddie's leven herdenken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DIT WAREN FREDDIE ZIJN LIEVELINGSKLEUREN
BHOEHOEHOE
Je bent mijn grote steun, ik hou zoveel van jequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het gemis van een dierbare is altijd zo'n gemist. Je weet pas wat je mist wanneer het weg is, en dan mis je het zo. Je mist de warmte, de pootjes in je nek, het gepiep in de ochtend. De gesprekken, de grapjes, de momenten waarop het slechts jullie twee tegen de rest van de wereld was. Een tweekoppig front tegen al het boosaardige, verder de innige omhelzingen en bakken popcorn. Nee, het missen van een kuiken, dan mis je echt wat.
Haha ja, ik kan me nog goed herrinneren dat ik Freddie beetpakte toen ik hem uit de koelkast haalde.. zo'n gevoel heb ik nog nooit eerder gehad, ik kan het niet met woorden beschrijven..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Freddie graag had gezien dat zijn begrafenis een feestje was geworden. We moeten niet rouwen, we moeten de leuke dingen van Freddie's leven herdenken.
Ik kotste kenserhard al mijn ingewanden zo uit mijn strot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief....toen was hij 11 dagen.
Ik weet het, ik voel dat aan. Net als, zonnestralen. En zoutzuur. Iets daartussen in. Misschien. Moge Freddie naarbenedenginds kijken en gelukkig zijn met de situatie, accepteren dat dit niet meer verandert. En dan weder gelukkig zijn, zoals hij hier op Aarde was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je bent mijn grote steun, ik hou zoveel van je
inwly bff !
Spannendquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Godverredomme
TS, slaap voortaan maar met 1 oog open!![]()
Ik kom je haleN!![]()
In mijn Emmersen-naam staat nu "Omaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
Op aanraden van Melissa en Kimberley. Ik heb hem ook al op zijn Hyves gezet.
Hier is hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In mijn Emmersen-naam staat nu "Oma [ afbeelding ] Bruce [ afbeelding ] Freddie [ afbeelding ]"
Ik laat niks meer van je over!quote:
Respect heel mooi gedaan . Ik steun je egt in deze moeieke tijd schat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is bijna zover.. Freddie gaat ver onder de grond, ver bij ons vandaan..
HOE KON DIT TOCH GEBEUREN
Niet dat de situatie nog erger kan worden - maar wat moet je moeder nu denken wanneer ze dat kunstig gekunstelde kistje, met daarin een geknapt kippenei, tussen haar dahlia's vind?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is 3 uur geweest..
tijd om voorgoed afscheid te nemen van onze geliefde Freddie
we zullen je nooit vergeten !!
[ afbeelding ]
HET KRUIS GEEFT LIGT! HET IS EEN TEKEN VAN FREDDY!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is 3 uur geweest..
tijd om voorgoed afscheid te nemen van onze geliefde Freddie
we zullen je nooit vergeten !!
[ afbeelding ]
FREDDY GAAT SPOKEN HIJ IS NOG NIET KLAAR MET JE !!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
HET KRUIS GEEFT LIGT! HET IS EEN TEKEN VAN FREDDY!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
FREDDY GAAT SPOKEN HIJ IS NOG NIET KLAAR MET JE !!![]()
Onze achtertuin is een oerwoud, niemand durft er te komen. Dus ik hoef me geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet dat de situatie nog erger kan worden - maar wat moet je moeder nu denken wanneer ze dat kunstig gekunstelde kistje, met daarin een geknapt kippenei, tussen haar dahlia's vind?
Het is Freddie man, Freddiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Een hele kist knutselen voor een mislukt ei en die begraven tussen allemaal vieze natte modder, dan heb je echt liefde voor je ei.
Ik kom hier op de foks voor de excentrikiteit. Niet voor de negenduizend-in-een-dozijn-topics over 'Welke ... wil je zijn?', 'Haha bier en tieten', 'Sleutels vergeten' en alles. Dit is een goed voorbeeld van een topic dat me wel oprecht kan boeien.quote:
EIgenaardige reactiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hier op de foks voor de excentrikiteit. Niet voor de negenduizend-in-een-dozijn-topics over 'Welke ... wil je zijn?', 'Haha bier en tieten', 'Sleutels vergeten' en alles. Dit is een goed voorbeeld van een topic dat me wel oprecht kan boeien.
Dat + Eekhoornnachtserenadesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hier op de foks voor de excentrikiteit. Niet voor de negenduizend-in-een-dozijn-topics over 'Welke ... wil je zijn?', 'Haha bier en tieten', 'Sleutels vergeten' en alles. Dit is een goed voorbeeld van een topic dat me wel oprecht kan boeien.
Die ligt vanavond onder haar bedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef K-Cash het volgende:
[ http://reallyscaryhalloweenmask.com/wp-content/uploads/2010/08/freddy.png&t=1]afbeelding ]
One, two, Freddy's coming for you.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die ligt vanavond onder haar bed
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
One, two, Freddy's coming for you.
Three, four, better lock your door.
Five, six, grab your crucifix.
Seven, eight, gonna stay up late.
Nine, ten, never sleep again."
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Z'n broertje en zusje zijn er ook helemaal kapot van !
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Creatieve bui, dromenvangertje?
Lekker gek heur
Rustig maar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo?
FREDDIE IS DOOD JA ?!!?!!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Een hele kist knutselen voor een mislukt ei en die begraven tussen allemaal vieze natte modder, dan heb je echt liefde voor je ei.
Uit het oog maar niet uit het hart, dat is inderdaad het enige goede nummer voor deze situatie. Zoveel puberale onbegrepenheid, daar kan niets tegen op.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |