Jaaaa dankjewelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Weer problemen met je vriendje?
@Maisnon, had je wat aan mijn pb?
Dat het voor een 4 jarige is. Maar verder wel een toffe taart ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is daar de fail van? Ik vind het best een toffe taart
Welk vriendje? Ik heb geen vriendje meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Weer problemen met je vriendje?
@Maisnon, had je wat aan mijn pb?
Het was ook gewoon grappig overdramatisch bedoeld hoorquote:
terug jij, en niet eerder weerkomen voor je dr naam weet !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Net geholpen door een supermooi meisje in de kledingwinkel, maar ik weet haar naam niet.
BT is vrijgezel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk vriendje? Ik heb geen vriendje meer
[..]
Het was ook gewoon grappig overdramatisch bedoeld hoormaar ik meen het wel.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Net geholpen door een supermooi meisje in de kledingwinkel, maar ik weet haar naam niet.
Dit spreekt zeg maar voor zich.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
en huppakee, een vriendje en hij is nog lelijker dan ik ook.
alles moet kapotquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
de volgende die alles kan kapot zegt maak ik kapot
Nee, maar die relatie van het meisje wel.quote:
Jij bent ook aardig heen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:51 schreef Sok. het volgende:
whehe zit bij jos biertjr te doen en voetbal te kijken.. ligt ie te pitten op de bank
zo mooi naar t cafe om te etrn en ajsx te kijken
Het spijt me dat te horen. Anyway, heb je het een beetje kunnen verwerken? En is het in goed overleg gebeurd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk vriendje? Ik heb geen vriendje meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |