Jaaaa dankjewelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Weer problemen met je vriendje?
@Maisnon, had je wat aan mijn pb?
Dat het voor een 4 jarige is. Maar verder wel een toffe taart ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is daar de fail van? Ik vind het best een toffe taart
Welk vriendje? Ik heb geen vriendje meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Weer problemen met je vriendje?
@Maisnon, had je wat aan mijn pb?
Het was ook gewoon grappig overdramatisch bedoeld hoorquote:
terug jij, en niet eerder weerkomen voor je dr naam weet !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Net geholpen door een supermooi meisje in de kledingwinkel, maar ik weet haar naam niet.
BT is vrijgezel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk vriendje? Ik heb geen vriendje meer
[..]
Het was ook gewoon grappig overdramatisch bedoeld hoormaar ik meen het wel.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Net geholpen door een supermooi meisje in de kledingwinkel, maar ik weet haar naam niet.
Dit spreekt zeg maar voor zich.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
en huppakee, een vriendje en hij is nog lelijker dan ik ook.
alles moet kapotquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
de volgende die alles kan kapot zegt maak ik kapot
Nee, maar die relatie van het meisje wel.quote:
Jij bent ook aardig heen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:51 schreef Sok. het volgende:
whehe zit bij jos biertjr te doen en voetbal te kijken.. ligt ie te pitten op de bank
zo mooi naar t cafe om te etrn en ajsx te kijken
Het spijt me dat te horen. Anyway, heb je het een beetje kunnen verwerken? En is het in goed overleg gebeurd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nee echt?quote:De Saoedische autoriteiten hebben een vrouw opgepakt die beweert bijzondere gaven te hebben. Zij zegt het maagdenvlies van jonge moslima's te kunnen genezen. De vrouw blijkt echter een kwakzalver te zijn en is in de boeien geslagen.
De zelfbenoemde genezeres wist talloze meisjes over te halen naar haar huis in Mekka te komen. Voor tweehonderd Saoedische riyal (37,85 euro) per keer mochten ze aan wat wierook snuiven, waarna hun vliesje weer was gelijmd. Zo spiegelde het vrouwtje de wellustige moslima's voor. Een vrouwelijke familielid diende als telefoniste om de afspraken met de 'maagdenvliesdokter' te noteren.
"We hebben deze vrouw gearresteerd omdat haar activiteiten slechts misleidend zijn en geen medische basis hebben", licht Abdul Rahman Al Ruwais, hoofd van de Arabische afdeling Geneeskunde aan het Ministerie van Gezondheid in Mekka, toe. "We hebben haar overhandigd aan de betrokken autoriteiten die de nodige maatregelen tegen haar zullen nemen."
kwam wel voorbij bij oh oh cherso jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Kaassoufflé pinda, is dat wat Haags of zo?
Ja, daar hoorde ik deze voor mij opmerkelijke combinatie voor 't eerst.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kwam wel voorbij bij oh oh cherso ja
Wat is er dan voor wedstrijd? Ik ben sinds tijden weer eens bij mij oude club wezen kijken, wel gezellig weer.quote:
Neu ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Kaassoufflé pinda, is dat wat Haags of zo?
MAAAAGIC !!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU AAAAAAAAREEEEE MY ANGEEEEEEEEEEEEEEL
COMEEEEEEE FROOOOOOOOOOM WAAAAAAAAAAY ABOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEE
TO BRIIIIIIIIIIIIIING ME LOOOOOOOOVE
DUDHUDMMDUHDMDUHJMDUH
HER EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYEEEEEEEEEES SHE'S ON THE DARK SIIIIIIIDE
NEUTRALIIIIIIIIIIIIIIIZE, EVERY MAN IN SIIIIIIIIIIGHT
I LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Allure_ het volgende:
VANAVOND IS DE AVOND WAAROP HET GAAT GEBEUREN
Gefeliciteerd! Ik besef me nu pas dat ik helemaal niet gestemd heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb gewonnen bij de Paint wedstrijddankjewel iedereen die stemde
Ik ben die leuke jongen van plan. Maar ik heb vandaag voor 't laatst met 'm samengewerkt dus wellicht is dit ook mijn laatste kansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |