Ik wil wel samen cola drinken hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:25 schreef reetveter het volgende:
Iedereen zuipen zie ik al. GEWOON AAN DE COLA HIER.
Verlieeeefd zijn verlieeeeefd zijn dat voeeeelt een beeeetje raaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
KANKER DIE ZENUWEN. WHAT IS WRONG MET MIJ
In het echt is ze heel verlegen, dus het mag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef Skylark. het volgende:
Allure, je e-image staat het je niet toe om nerveus te zijn.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verlieeeefd zijn verlieeeeefd zijn dat voeeeelt een beeeetje raaar
quote:Een heel goed leven maar alleen
Totdat jij de hoek om kwam
Alsof de zwaartekracht verdween
Tong verloren sta je dan
De tijd staat stil en zonder woorden
Zeg je meer dan ooit gezegd
Als dom geluk je grens verlegt
Ik zou haar wel eventjes in d'r wangetjes willen knijpen. [/Chriz2k]quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In het echt is ze heel verlegen, dus het mag.
Alle meiden hier toch. Stoer doen op internet maar verlegen zijn in het echt. Behalve Maisnon, die is pimp.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maisnon loopt elk weekend kkhard boys te schuren met uitgaan, true story.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alle meiden hier toch. Stoer doen op internet maar verlegen zijn in het echt. Behalve Maisnon, die is pimp.
Mijn real life image ook niet. Dus ik moet zo even gaan focussen en normaal doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:27 schreef Skylark. het volgende:
Allure, je e-image staat het je niet toe om nerveus te zijn.
Van hem word ik wel echt verlegen ja, fucking irritant. Normaal nergens last vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
Die jongen waar je een foto van stuurde?Succes dan maar!
graag gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb gewonnen bij de Paint wedstrijddankjewel iedereen die stemde
Daar vallen jongens op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alle meiden hier toch. Stoer doen op internet maar verlegen zijn in het echt. Behalve Maisnon, die is pimp.
dementiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Boomlaars topicsdie was ik al weer vergeten
Nee ik voel me klotequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het spijt me dat te horen. Anyway, heb je het een beetje kunnen verwerken? En is het in goed overleg gebeurd?
Ja, het is uitquote:
Ik zag hem laatst ineens weer posten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Boomlaars topicsdie was ik al weer vergeten
Kut voor je!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik voel me klotemaar wel in goed overleg ja.
[..]
Ja, het is uitdefinitief dit keer.
Beste coverband ooit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Chriz2k, ik ben verliefd op Atomic Kitten.
Is ook het beste, en dat kan ik best verdragen, maar ik ben alsnog verdrietigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Btik zie het nu...
Waarschijnlijk is het gewoon wel het beste (ook al wil je dat vast niet horen nu)
Maar jouw geluk kan mijn ongeluk wel wat compenserenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
En ik heb gewonnen bij de Paint wedstrijddankjewel iedereen die stemde
Whole again, werd gedraaid op een begrafenis van een vriendin van me. Laatste nummer dat ze hoorde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Chriz2k, ik ben verliefd op Atomic Kitten.
Ik ben niet verlegen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beste coverband ooit.
In before alto's.
Ik vind die linker niks. Midden en rechts is close, maar ik zou voor rechts gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet eens kiezen!
Manhoer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je wou je broekje anders niet uit doen.
Ik vind die linker iets minder maar ook primaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die linker niks. Midden en rechts is close, maar ik zou voor rechts gaan.
Daar heb ik niet zo veel meequote:
Klinkt erg goed! Heerlijk dat gitaartje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:44 schreef Maisnon het volgende:
ynuhh Shuggie Otis is best cool!
Soul / Funk met creatieve ritmes en beats af en toe
De intro duurt 40 seconden ofzo maar dan begint het echte werk
Ik wilde zeggen ''Je moet de film erbij kijken'', maar dat moet je dus écht niet doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel meegeen dynamiek en beetje eentonig
Even douchen om zowel mentaal als lichamelijk weer op te frissen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
Het gaat echt niet goed komen met mij vanavond, zes bier op een vrijwel lege maag en de avond is nog niet eens begonnen.
Eet dan even iets.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:48 schreef Chriz2k het volgende:
Het gaat echt niet goed komen met mij vanavond, zes bier op een vrijwel lege maag en de avond is nog niet eens begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |