En dus NIET langzamer zettenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:02 schreef Fixers het volgende:
Je moet een beetje letten op de maximum hoeveelheden aan deeg. Een KA is sterk, sterker en steviger dan kenwood, maar het is nog geen industiele Hobart of Bear met een inductie motor.
Kijk voor de maxima even in je gebruiksaanwijzing. Een Kitchenaid Artisan kan ongeveer een kilo brood/pizza deeg aan. Let wel, dat is inclusief vocht. Dat je de motor het zwaar hoort hebben is normaal. Het blijft een borstelmotor, eventueel een tandje lager in de snelheid of iets minder deeg in de kom.
Ja, absoluut, bij normaal gebruik hebben je kinderen er nog plezier van, het heeft dergelijke degelijkheid. Heb de fout gemaakt een goedkope machine te kopen, speelgoed, gewoon kut, waardeloos. Hij is niet goedkoop die kitchenaid, maar het is een oer en oer degelijk apparaat waar je gewoon goed brooddeeg in kan maken, en met de hulpstukken nog veel meer mee kan doen. Het is geen compromis, hij doet het gewoon. Nooit over na hoeven denken, gewoon doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:41 schreef Erasmo het volgende:
Mooi ding zo'n kitchenaid, maar is hij de hoge prijs waard?
Prei heeft hele lange stugge vezels. Dat trommelschaafje is gewoon niet scherp genoeg om daar goed doorheen te komen. Prei snijd je het beste gewoon met de hand en een goed scherp mes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:01 schreef n105 het volgende:
IK heb ook de kithenAid met het opzetstuk om te snijden/ rapsen. Ideaal voor wortel (hutspot), komkommer, kaasraspen ed. Helaas gaat prei er niet zo goed in.
Laatst heb ik daar een topic voor geopend, maar nog niet echt een antwoord gekregen waarom dat niet goed werkt.
Kneden van pizzadeeg doe ik op stand 4. Biscuitbeslag op de hoogstestand.
En kan je dat roterend gedeelte bewegen wanneer de KA uitstaat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:57 schreef n105 het volgende:
@drossie dat lijkt me niet goed, bij mij rammelt er niets.
En maak jij jouw pastadeeg ook met de KA? Want dat is toch een erg stug deeg he? En als je het maakt, op welke stand zet je hem dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb de grote Kitchenaid, heerlijk apparaat en de pastaset. Pastamaken is nog nooit zo leuk geweest.
Nee, ik meng met de hand wat ei en meel en haal het stugge deeg dan door de walsen van de pastamachine, vouw het dubbel, etc en ga daar mee door tot het soepel is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:51 schreef Drossie het volgende:
[..]
En maak jij jouw pastadeeg ook met de KA? Want dat is toch een erg stug deeg he? En als je het maakt, op welke stand zet je hem dan?
quote:Probeer maar eens pastadeeg in je kitchenaid te maken. Dat zou ik niet aanraden.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:05 schreef Fixers het volgende:
Pastadeeg kan prima, zolang je de maximum hoeveelheden aanhoudt is er niets aan de hand. Ik heb nog nooit een doorgebrande KA gezien, maar als het je mocht gebeuren dan zijn die dingen te repareren. Dat wiebelen is normaal. Er moet nu eenmaal wat speling in het scharnier zitten om die kop soepel op en neer te klappen.
quote:idd, dat is een mooi apparaat, had er vroeger in de keuken eentje.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil toch ook even reclame maken voor de Electrolux Assistent. Prachtig apparaat, en door de draaiende kom mijns inziens doordachter dan de Kitchenaid.
Hier kun je het principe van de draaiende kom nog beter zien, let ook op de schraper die er voor zorgt dat er niks aan de wand blijft plakken:
quote:Ging ie stuk?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
idd, dat is een mooi apparaat, had er vroeger in de keuken eentje.
quote:Oh, nee, ik bedoel op mijn werk toen ik nog in de Keuken werkte.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ging ie stuk?Ik heb het apparaat een keer bij iemand thuis gezien, zag er imposant en erg sterk uit.
quote:Hij heeft dus geen problemen met een durum deegje?Op zondag 17 oktober 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb de grote Kitchenaid, heerlijk apparaat en de pastaset. Pastamaken is nog nooit zo leuk geweest.
quote:Het pastaopzetstuk niet, het maken van het deeg zelf doe ik met de hand.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Z het volgende:
[..]
Hij heeft dus geen problemen met een durum deegje?
quote:Heb je de basispastaset of ook die voor holle pasta?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het pastaopzetstuk niet, het maken van het deeg zelf doe ik met de hand.
quote:Basis, die voor vellen, spaghetti en van die linten.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef Drossie het volgende:
[..]
Heb je de basispastaset of ook die voor holle pasta?
quote:Ja, kneden ging voor geen meter, gaat sneller met de handHeb je slechte ervaringen met het deeg te maken in de KA?
quote:Heb je een pastamachine?Ik heb het zonet geprobeerd omdat het in dat kookboek stond en dat lukte wel. Hij had het soms wat moeilijk om erdoor te kneden, maar dat blijkt niet erg te zijn...
Ik twijfel nu of ik de pastaset voor mijn verjaardag zal vragen...
quote:Bij mij ging het zeer goed op de manier die KA adviseert in dat kookboek: eerst alles mengen met de platte menghaak en daarna 5-8 min kneden met de deeghaak. Was een erg mooi deeg!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, kneden ging voor geen meter, gaat sneller met de hand
quote:Ja, een manuele.
Ik denk online goed zoeken, en mogelijk aanbiedingen van winkels blijven checken, ik weet wel dat de bijenkorf zeker niet voordelig is, daar betaal je echt de hoofdprijs.quote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef Tjado het volgende:
Zit er veel verschil in prijs tussen verschillende winkels voor de KitchenAid? Er komt er waarschijnlijk binnekort eentje
Online betaal je toch ook een enorme hoge prijs dacht ik hoor... Waar heb je het gehaald?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef Drossie het volgende:
Ik heb hem online gekocht, scheelde 200¤ met een gewone winkel.
Ondertussen is de KA wel al binnen geweest om het gerammel te herstellen.
Probleem werd hersteld, maar is onlangs terug opgedoken.
Ik heb gemaild om te vragen of het definitief hersteld kan worden of dat we evt kunnen ruilen voor een nieuwe.
net als pen-guin heb ik de KA bij Pixmania gekocht. Een rode, die was het goedkoopst: 370¤ denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Online betaal je toch ook een enorme hoge prijs dacht ik hoor... Waar heb je het gehaald?
Ik heb laatst de gehaktmolen gekregen, welk soort vlees zou je hiervoor gebruiken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
De Pastaset is idd te gek, net als de gehaktmolen trouwens.
Rundvlees, Lamsvlees, Varkensvlees, Paardenvlees, Kip eigenlijk alle soorten vlees.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:18 schreef Semafoor73 het volgende:
[..]
Ik heb laatst de gehaktmolen gekregen, welk soort vlees zou je hiervoor gebruiken?
Ik heb een paar negatieve reviews doorgelezen en men noemt problemen die ik niet herken. Ook het het apparaat gevaarlijk zou zijn omdat je het aan kan zetten zonder veiligheidsvoorzieningen, of dat de motor te weinig watt heeft. Kan ik allemaal niets mee met dat soort reviews. Dat het lastig te bedienen is, jeez, wat voor een bosmongool ben je dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef McGilles het volgende:
Hoe kan het dat iedereen in dit topic zeer tevreden over de KA is en als ik de gemiddelde review lees online zijn die niet zo positief.
Allemaal amateurs in de keuken die niet weten waarvoor en hoe ze dit apparaat moeten gebruiken?
Dat is mooi, ik heb nog een stuk tournedos liggen, daar kan ik dan vast wel een lekkere pastasaus van maken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rundvlees, Lamsvlees, Varkensvlees, Paardenvlees, Kip eigenlijk alle soorten vlees.
Denk je niet dat je beter riblap kan gebruiken, dat is goedkoper en smaakvoller.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Semafoor73 het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik heb nog een stuk tournedos liggen, daar kan ik dan vast wel een lekkere pastasaus van maken!
Lekker verneukeratief: de adviesprijs voor die blender is ¤ 229,- geen 299,95. Nog steeds een boel korting dat wel. Maar de prijs een beetje opkloppen om de korting groter te doen lijken...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
http://www.superdagdeal.n(...)kn=promo2web&4dsid=2
Niet zoveel goedkoper
Daar tegenover: ik zie een hoop laaiende reviews over Kenwood. Daar snap ik ook niet van hoe mensen er zó tevreden mee kunnen zijn. Het is net een stofzuiger als 'ie een beetje toeren maakt, dat valt me echt vies tegen. De gardes vind ik, hoewel van rvs bij de duurdere modellen, erg flimsig aanvoelen. Volgens mij verbuigen die al met een simpel cakebeslagje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een paar negatieve reviews doorgelezen en men noemt problemen die ik niet herken. Ook het het apparaat gevaarlijk zou zijn omdat je het aan kan zetten zonder veiligheidsvoorzieningen, of dat de motor te weinig watt heeft. Kan ik allemaal niets mee met dat soort reviews. Dat het lastig te bedienen is, jeez, wat voor een bosmongool ben je dan.
Dan heb je nog nooit met een KA gewerk.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef noutie het volgende:
Ik heb een Bosch Mum, doet hetzelfde als de KA alleen voor een fractie van de prijs. Ook lovende reviews trouwens.
http://www.amazon.de/Bosc(...)iertem/dp/B00008K5XU
De deeghaak die je laat zien ken ik zelf ook niet. Het is in ieder geval niet eentje die tegenwoordig bij de machines wordt geleverd. Hij lijkt mij veel te recht voor de nogal ronde kom van het apparaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand of deze deeghaak past bij het type K45SS?
[ afbeelding ]
Het ding loopt namelijk ontzettend aan tegen de wand van de mengkom.
Thanksquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Vivantje het volgende:
Leuk voor je MissHobje! Je zal er zeker en vast veel plezier aan beleven! Handig voor je taarten en cupcakes. Binnenkort zien we de resultaten in dat ander topic hoop ik?
Mooie achterwand ook met die keien! Is dat onderhoudsvriendelijk eigenlijk? Of is het fake? Off-topic, I know
de pearl grey type nummer weet ik ff niet, moet ik opzoeken voor je als je die wil wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:10 schreef Ml-etje het volgende:
Hobje, wat een mooierd! Welke heb je?
Je bent goed bezig zag ik in het broodtopic
Ik begon me er nu toch wel aan te ergeren. Dank je.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik kreeg gister een tof cadeau
[ afbeelding ]
Eindelijk mijn kitchenaidik ben er zo blij mee
Me tooquote:
Al mijn kneedwerkjes worden ermee gedaan eigenlijk, van pizzadeeg tot aan kapselbeslag,slagroom kloppen tot aan weet ik het watquote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
Hij is mooi MissHobje!
Wat kun jij er allemaal mee?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo hintte wel dat ik voor m'n verjaardag (nog 14 minuten) een Kitchenaid kon vragen aan 'allerlei mensen', maar dat komt wel als we verhuisd zijn heb ik besloten
Kan er een pastakop op enz?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Al mijn kneedwerkjes worden ermee gedaan eigenlijk, van pizzadeeg tot aan kapselbeslag,slagroom kloppen tot aan weet ik het waten ik wil me nog even verdiepen in de uitbreidingen ervoor wat handig is.
Jups, rasp, citruspers, gehaktmolen, worstmaker en nog vele andere oja graanmolen pff veel bestquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups, rasp, citruspers, gehaktmolen, worstmaker en nog vele andere oja graanmolen pff veel best
zelfs een roomijsmaker! hmm dat is wel een leuke
KSM150, de Artisan in metaalgrijs (Pearl Metallic). Let er altijd op dat je ook de donkere krijgt. Hij wordt nogal eens verward met zilvergrijs (Chrome Metalise). Dan heb je ook nog taupe (Cocoa Silver) die mat is afgewerkt (en de mat-antraciet vervangt).quote:Op donderdag 7 april 2011 00:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je een keer 't typenr weet hou ik me aanbevolen
Pas op met aardappelpuree, altijd zo kort mogelijk slaan, want anders krijg je behangplakselquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Erasmo het volgende:
Wat een heldending zeg![]()
Brooddeeg is een eitje en aardappelpuree maakt ie ook perfect
Dat wist ik gelukkig alquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pas op met aardappelpuree, altijd zo kort mogelijk slaan, want anders krijg je behangplaksel
Grote kluit boter, eidooier en zout hierquote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat wist ik gelukkig alMaar hij komt moeiteloos door ruim een kilo heen. Doe er ook altijd wat knolselderij door, geeft er een lekkere smaak aan.
Hier idemquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik mag er eentje aan gaan schaffen![]()
Weet er nog iemand een interessante aanbieding ergens?
Waarschijnlijk pixmania. Die is goedkoop maar doet moeilijk met garantie (je moet zelf maar naar de fabrikant).quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kon zweren dat ik onlangs op internet één zag voor 319 euro...
Ik kan de website niet meer vinden, morgen op werk eens in mijn geschiedenis kijken
Kunnen ze best doen maar dat mag dus niet wettelijk gezien is de verkoper het aanspreekpunt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pixmania. Die is goedkoop maar doet moeilijk met garantie (je moet zelf maar naar de fabrikant).
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Als we ineens 3 kitchenaids samen kopen, zouden we daar dan korting voor krijgen?
Ik ben ook geïnteresseerd
Als je bij een kookwinkel in één koop 3 K-aids meeneemt dan is er wel wat te regelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef ASSpirine het volgende:
Als we ineens 3 kitchenaids samen kopen, zouden we daar dan korting voor krijgen?
Ik ben ook geïnteresseerd
Dat doe ik ook niet zo snel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
Van waar moet je komen? Ik werk in Antwerpen en dan is het nog best te doen om heen en weer te rijden. Heb net een mail gestuurd naar de persoon in kwestie voor info.
Je hebt trouwens ook op kapaze en 2de hands.be enkele "nieuwe" kitchenaids voor +/- 180 euro of 250 euro. Daar heb ik toch niet zoveel vertrouwen in, zelfs al kan ik bij de eigenaar langsgaan... Heb zo mijn twijfels
Ik wil gewoon een helequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef ASSpirine het volgende:
Maar is er interesse om ook een Kitchenaid in Aalst te halen, met beschadigde verf tegen 350 euro per stuk.
En als we enkele stuks halen kunnen we eventueel afdingen tot 300 per stuk? Ik heb er zo direct geen moeite mee om het te gaan halen. Dan een keer wat overuren opbruiken om even naar Aalst te rijden. Kunnen we een keer in Eindhoven (voor mij dichtbij) afspreken om alles af te handelen?
http://nl.kapaza.be/vi/53279360.htm?ca=2_squote:Nieuwe kitchenaid keukenrobot 5KSM150 in verschillende kleuren beschikbaar. Nooit gebruikt en met garantie. Normale prijs 579¤ nu 349¤ door een mini schrammetje of een scheur in de verpakking. Kom kijken en overtuig uzelf!
Als dat alles is dan is het inderdaad interessant! Is dat gewoon een soort winkel waar je heen kan of zou je echt een afspraak moeten maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:42 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat dat waar is:
[..]
http://nl.kapaza.be/vi/53279360.htm?ca=2_s
Maar als dat alles is, dan wil ik dit best proberen
Ik heb een mail gestuurd met wat info, nog geen reactie gekregen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef md89 het volgende:
[..]
Als dat alles is dan is het inderdaad interessant! Is dat gewoon een soort winkel waar je heen kan of zou je echt een afspraak moeten maken?
10 euro korting per toestel bij aankoop van 3. Moet meer kunnen als we er nog meer kopenquote:Beste,
U kan de toestellen bij ons in de winkel komen bekijken van ma tot za
van 10 tot 18 uur.
Ons adres, Pierre Corneliskaai 17 te 9300 Aalst.
Wanneer u bij ons 3 toestellen koopt kan ik u nog 10 per stuk korting
geven.
Mvg,
Annelies
Electrostock Aalst
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:10 schreef ASSpirine het volgende:
Nvm
[..]
10 euro korting per toestel bij aankoop van 3. Moet meer kunnen als we er nog meer kopen
Als je genoeg info hebt is het wellicht goed een "kitchenaid grouporder topic te open". Met dank aan Mirjamquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb net gevraagd welke kleuren ze allemaal hebben.
We moeten weten wie ook interesse heeft.
En mijn vraag is ook, waar willen jullie afspreken om de kitchenaids te overhandigen?
Eindhoven/Tilburg is voor mij de beste optie, daar ben ik relatief snel.
Wil graag de exacte naam, welke kleuren beschikbaar zijn, wat je er precies mee kunt en welke hulpstukken beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef ASSpirine het volgende:
Met welke vragen zitten jullie nog?
Dan kan ik die ook nog stellen, vooraleer ik aan een grouporder topic begin
Exacte artikelcodes kan ik je niet meer geven. Maar inhoudelijke vragen kan ik je (als ex-verkoper van die dingen) wel beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil graag de exacte naam, welke kleuren beschikbaar zijn, wat je er precies mee kunt en welke hulpstukken beschikbaar zijn
Mijn favo KSM150, de Artisan
Oeh! Mag ik je morgen even pm-en?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Exacte artikelcodes kan ik je niet meer geven. Maar inhoudelijke vragen kan ik je (als ex-verkoper van die dingen) wel beantwoorden.
Hoeveel kilo kneed je per batch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:07 schreef gwenny18 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Bear Teddy Varimixer ? Ik was van plan een kitchenaid te kopen maar zie nu dat de Varimixer meer en zwaarder deeg aankan (ik bak namelijk met 100 % volkoren bloem)
Ik heb ermee gewerkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef gwenny18 het volgende:
Op de foto ziet de machine er niet groter uit. De kom is ook 5 liter. dus niet veel groter dan de Kitchenaid, maar naar ik lees kan hij zwaarder deeg aan. Zou eens graag iemand horen die met dit toestel werkt.
quote:Beste,
Wij hebben nog tal van kleuren.
Momenteel zijn enkel de groene niet meer beschikbaar.
De fouten zitten enkel in de lak. Kom gerust kijken.
Mvg,
Annelies
als ik wat centraler zou wonen welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Blijkbaar nog niet veel interesse, kga proberen vanavond nog een topic te openen om in groep te kopen. in CUL het beste? Of in GC?
Ik ben wel vanaf morgen op reis tot zondagavond.
[..]
Geldt helaas ook voor mij..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ik wat centraler zou wonen welde benzine die ik er aan kwijt ben kan ik net zo goed eentje kopen voor 375
Tja, m'n vriendin is er meer op tegen dan ik... Als ik dan ook nog eens haar lelijke schaaltjes en glazen weg moet gooien.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef DrukVout het volgende:
Ja wij hebben ook geen ruimte, niet eens een vaatwasser...
Maarja voor zoiets moet je toch ruimte maken. Mooi moment om die lelijke schaaltjes en die glazen die je nooit gebruikt weg te donderen
Gewoon kopen!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet eigenlijk dit topic ontvolgenwant elke keer als hij omhoog geschopt wordt wil ik nog grager/lieverderder een Kitchenaid
Slowchat sorry modjesquote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, net een emigratie achter de rug die alweer meer geld heeft gekost dan we hadden gehoopt... dus nog even wachten...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef bianca en michael het volgende:
Staat al een paar jaar in de kast maar ga 'm dan vandaag toch eindelijk gebruiken!
[ afbeelding ]
Dat wil jij niet weten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]! hoe kun je die zo lang laten staan in je kast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef missy_c het volgende:
Had de kitchenaid gister gebruikt om brooddeeg te kneden. Op hoogste stand gezet, alarm aangezet en weggelopen. Op een gegeven moment hoorde ik toch een lawaai uit de keuken komen!!
Kitchenaid was aan de wandel gegaan en viel in de gootsteen..
Zit een kras op nu..![]()
Gelukkig niet op de vloer geknald..
Idd. Stand 2 is voor zwaardere degen. Ik begrijp niet waarom je dat op de hoogste stand zou kneden. Tenzij je het wil opkloppen ofzo? :-squote:Op zondag 7 augustus 2011 17:16 schreef md89 het volgende:
[..]Wat zonde! Ik lees vaak dat je voor brood hem maar op stand 2 moet zetten..(heb zelf geen ervaring)
Volgens mij langer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb die van mij van marktplaats, die dingen gaan toch een leven lang mee...
Nee, geen last van, wordt ie vaak kletsnat schoongemaakt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:25 schreef kuukuh het volgende:
Ik heb nu de kitchenaid van mijn zus te leen. Heel relaxt om dat ding aan te zetten en zelf nog wat anders te gaan doen. Zeker met een kleintje in huis!
Ik zag wel dat ie een beetje gaat roesten op de scharnieren, hebben jullie daar ook last van?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
En toen keek ik op MP![]()
[ afbeelding ]
Schoonmaken is overratedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, geen last van, wordt ie vaak kletsnat schoongemaakt?
Ik heb voor 50,- meer een nieuwe gekocht. Niet in een fancy kleurtje maar ouderwets en niet aan tijd gebonden rood.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het is de 5ksm150 Artisan maarja al 3 jaar oud en nog 400,- vragen.
Lastig!
Ik heb dezelfde, gekocht in Duitslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Annebakt het volgende:
Mijn KA vanuit USA, super ding. Ik vind deze trouwens nog een stuk robuuster dan de Artisan. Geen plastic toebehoren, grotere kom en goed stevig voor brooddegen etc. Maar de Artisan is uiteraard een goed Europees alternatief.
[ afbeelding ]
En de benodigde omvormer, niet bepaald chiq of bescheiden...
[ afbeelding ]
Oh wow die is echt huge!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Annebakt het volgende:
Mijn KA vanuit USA, super ding. Ik vind deze trouwens nog een stuk robuuster dan de Artisan. Geen plastic toebehoren, grotere kom en goed stevig voor brooddegen etc. Maar de Artisan is uiteraard een goed Europees alternatief.
[ afbeelding ]
En de benodigde omvormer, niet bepaald chiq of bescheiden...
[ afbeelding ]
Mijn Artisan was nieuwprijs 350 euro.. Had m'n man bij Potten & Pannen gehaald in Utrecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het is de 5ksm150 Artisan maarja al 3 jaar oud en nog 400,- vragen.
Lastig!
Dit hetzelfde model? http://www.horecaworld.biz/index.php?c=486&p=1228quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Annebakt het volgende:
@Pietverdriet. I know ,had ik al eens gelezen, maar al wat jaartjes terug toch? Volgens KA nu geen europese versie meer van te vinden, helaas...
Idd, ander model, kleinere kom en nog zo'n ¤ 200 duurder dan hoe wij 'm uit USA hadden incl invoer en omvormer.quote:Dit hetzelfde model? http://www.horecaworld.biz/index.php?c=486&p=1228
Edit: kzie al is een ander model ...![]()
Gefeliciteerd alvast met de soon to be aankoopquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Knoop doorgehakt, we gaan in de 4e week v september een KA halen omg. R'dam-Breda-Dordrecht (ivm garantie en vragen dichtbij).
Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Gister nog een brood met de hand staan kneden dus ik vermoed van niet neequote:Op maandag 5 september 2011 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast met de soon to be aankoop![]()
Ga je geen spijt van krijgen
Geen tips, maar tof!quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Knoop doorgehakt, we gaan in de 4e week v september een KA halen omg. R'dam-Breda-Dordrecht (ivm garantie en vragen dichtbij).
Als iemand daar tips voor heeft, graag!
Jij hebt dus de uitbreidingen erbij?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:45 schreef PKfotografie het volgende:
hadden hem alleen nog voor kneden van brood deeg gebruikt.
maar vandaag maar eens gehakt gedraaid en een worst gevult.
[ afbeelding ]
alleen de gehaktmolen, en worst spuit (voor er op, geen idee wat de juiste benamingen zijn)quote:Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt dus de uitbreidingen erbij?
Welke?
Wel mooi hoor
Ahaquote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
alleen de gehaktmolen, en worst spuit (voor er op, geen idee wat de juiste benamingen zijn)
verder alleen wat je er bij kreeg, deeghaak, gebruiken we regelmatig,
ander meng ding, nog nooit gebruikt, en de garde, ook nooit gebruikt
Hihi, en dat vraag je in het KitchenAid fan-topic... Welke denk je dat we je gaan aanraden?quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef sjanette het volgende:
Ik ben van plan om een keukenmachine aan te schaffen en nu twijfel ik tussen een KA en een Kenwood Major Premier. Maar ik kom er niet uit. De KA ziet er mooier uit, maar de kenwood heeft meer vermogen, meer capaciteit. Hebben jullie tips???
Ok, bedankt voor je mening! Ik zag dat kookpunt ze voor 490 incl ijsmachine, maar daar zijn ze allang 490. Ik heb ook nog de mail, dus nog eens 10% extra.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Fixers het volgende:
De Major Premier maakt meer herrie dan de kitchenaid. Dat motorvermogen is een wassen neus, in de praktijk issie nauwelijks sterker. De grote draaiknop is bedroevend gammel en over het algemeen voelt de major premier gewoon minder solide aan dan de kitchenaid.
Artisans zijn nu in de aanbieding vanaf 490 inclusief de ijsmachine.
Ik wilde gewoon eerlijke meningen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Hihi, en dat vraag je in het KitchenAid fan-topic... Welke denk je dat we je gaan aanraden?
De KA natuurlijk!
Nou dan zeg ik, ga voor een leven lang kwaliteit en neem de KA! (Wat een verrassing)quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef sjanette het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je mening! Ik zag dat kookpunt ze voor 490 incl ijsmachine, maar daar zijn ze allang 490. Ik heb ook nog de mail, dus nog eens 10% extra.
[..]
Ik wilde gewoon eerlijke meningen.
Ik vind het te mooi om waar te zijn die prijzen. Dat is nauwelijks meer dan de inkoopprijs voor detaillisten, als het er niet al onder is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit ook naar een KA blender te kijken, iemand op marktplaats biedt ze aan voor 130 euro maar dat is toch verdacht goedkoop?
http://link.marktplaats.nl/491691674
"Voorzien van een vliegtuigmotor" ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind het te mooi om waar te zijn die prijzen. Dat is nauwelijks meer dan de inkoopprijs voor detaillisten, als het er niet al onder is.
Ow en er wordt nog onjuiste productinformatie gegeven ook....
Ik dacht niet dat de blender zoveel duurder is dan 130 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit ook naar een KA blender te kijken, iemand op marktplaats biedt ze aan voor 130 euro maar dat is toch verdacht goedkoop?
http://link.marktplaats.nl/491691674
Ik heb Kitchenaid USA laatst gemaild omdat ik naar Amerika ging en ook graag de ijsmachine wou aanschaffen. Ik kreeg een mail terug dat de Amerikaanse accessoires (iig de ijsmachine) niet op de Nederlandse Kitchenaid werkt...vond het zelf nogal raar maar goed, heb hem voor de zekerheid dus maar niet aangeschaft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn er accesoires die jullie me aanbevelen voor de kitchenaid?
Ik heb een collega die momenteel terug naar de US gaat en vraagt of ik iets wil hebben
Kan ik zelf dingen van amazon bestellen en naar hem thuis laten leveren en neemt hij het gewoon mee. Ik heb een ice cream maker gezien wat wel interessant lijkt.
Maar vraag me af of er problemen kunnen zijn met aansluiting. Had een review gelezen van iemand van Australië die er last van had.
Ja, Amazon USquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:15 schreef ASSpirine het volgende:
En de accesoires van de kitchenaid in een pakket:
http://www.amazon.com/Kit(...)id=1319128727&sr=8-2
Tegen ongeveer 87 euro?
De moeite waard?
Ik heb het ondertussen ook al gelezen bij de reacties dat de ijsmachine idd niet compatibel is.
Suckt wel, qua prijs is het nog altijd een wereld van verschil.
Amerikaans spul is in heel Europa duur, Jeans, Kitchenaids, JellyBelly, Etc etcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:20 schreef Erasmo het volgende:
NL is sowieso belachelijk duur, ik zocht een plastic spatscherm maar daar vragen ze ¤30 voor![]()
¤30 voor een klein stukje spuitplastic
Buitenlands merk dus sjiek, net zoals Heineken in de rest van de wereld als Premium bier wordt gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Amerikaans spul is in heel Europa duur, Jeans, Kitchenaids, JellyBelly, Etc etc
Vraag me af hoe dat komt.
Das het voordeel van een collega die even terug gaat naar de US om daarna terug te keren naar China (waar ik ook zit momenteel). Dan verstuur ik het gewoon terug naar huis of ik neem het met mijn bagage mee terug of ik laat het door mijn collega's terug meenemen naar België.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, Amazon US
Dan komt daar BTW bij voor de Douane, zit je aan 100 Euro, en handelingkosten van TNT 125
Edit, shit, dan zelfs nog stukken goedkoper dan in NL.
Het is een handig dingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef DrukVout het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik niet een klopper met zo een rubbere rand koop. De gewone klopper doe het goed. Maar een kleine hoeveelheid boter witslaan lukte niet. Daarvoor kwam hij niet goed tegen de kom aan.
Die site ligt meteen platquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef progje het volgende:
http://www.cookplanet.co.(...)221_420_224_499.html
volgens mij is dit best een goede aanbieding!
Waar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Omg, ik kan morgen (als ze er nog zijn) een witte KA classic kopen voor 300 euro....![]()
twijfel twijfel twijfel, wil er heel graag een en dit is echt een mooie prijs maar lees net een paar paginas terug ineens dat de witte classic 250w ipv 300w is, is dat dan wel voldoende?
Ongeveer 800 g cakebeslag, pizzadeeg enzo. Lastig in te schatten, moet hm eigenlijk eerst hebben om dat uit te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel kilo wil je er mee gaan kneden?
Kan ie wel aan.quote:Op zondag 6 november 2011 09:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ongeveer 800 g cakebeslag, pizzadeeg enzo. Lastig in te schatten, moet hm eigenlijk eerst hebben om dat uit te vinden
Die conclusie deel ik ook voor de cooking chef inderdaad, hoewel ik de cooking chef nuttiger vind dan het apparaat dat Klookwijk daar heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 10:49 schreef Erasmo het volgende:
Ik deel de conclusie van dit filmpje:
http://player.omroep.nl/?aflID=12360180
Zal moeilijk gaan, aangezien ik in China zitquote:Op zondag 6 november 2011 09:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Niet stiekem ze voor mn neus weg gaan halen dan hè?![]()
Betsies kookwinkel, utrecht
Er zijn we nog een heleboel, bleek net in de winkel. Ik kan echter nog steeds geen keuze maken dus stel t toch naar weer uit...quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, aangezien ik in China zit
Good luck, wees er maar snel bij zou ik zeggen. Voor je het weet is het echt al uitverkocht...
yep, ik heb via de Duitse site besteld en had het binnen 3 dagen thuis.quote:Op zondag 6 november 2011 10:12 schreef Sorella het volgende:
Heeft er iemand ervaring met cookplanet, de ka aanbiedingen zijn wel leuk ?
In VS besteld en hierheen laten komen?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Sorella het volgende:
Gisteren binnen gekregen, mijn nieuwe speeltje![]()
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Sorella het volgende:
Nee bij de duitse site, net als progjeen ook met 3 dagen thuis.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:38 schreef Sorella het volgende:
Besteld, de appelcider kleur, ik zit een beetje te shaken zoveel geld voor een keukenmachine.
Ik zat me al af te vragen wat "appelcider" voor een kleur heeft...ik drink het spul nooitquote:
Op het plaatje leek het mij wel een aparte kleur, in het echt zit er een paarsige gloed overheen, in het duits is het trouwens macademia en in het de engels dus appel-cider, ik vind het meer een soort van vijgenkleur, past wel goed bij mijn keuken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef progje het volgende:
http://www.cookplanet.co.(...)221_420_224_499.html
volgens mij is dit best een goede aanbieding!
Waarom zou je het nu willen kopen als je hem dan straks moet verhuizen maar er nu geen gebruik van maken? Waarom zou je hem nu nog niet gebruiken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef Fiorellino het volgende:
Is het aan te raden om een KA alvast als onderdeel van de uitzet te kopen? Er zit immers 5 jaar garantie op en ik verwacht binnen nu en een jaar een huis te kopen. Maar hij blijft al die tijd dus nog ongebruikt...
Ik woon nog thuis en hier wordt nogal ''makkelijk'' gekookt.. mijn moeder ziet het als ''extra boodschappen'' die ze dan in huis moet halen en ik wil hem daarom dus dan maar gewoon bewaren. Ik heb er nu in mijn stad eentje gezien voor 400 euro wat me een goede prijs leek, dus vandaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu willen kopen als je hem dan straks moet verhuizen maar er nu geen gebruik van maken? Waarom zou je hem nu nog niet gebruiken?
Ik zou dan over een jaar gaan speuren en dan pas kopen, ja of nu en dan wel gebruiken. (wie weet doet je moeder leuke tips van je opquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en hier wordt nogal ''makkelijk'' gekookt.. mijn moeder ziet het als ''extra boodschappen'' die ze dan in huis moet halen en ik wil hem daarom dus dan maar gewoon bewaren. Ik heb er nu in mijn stad eentje gezien voor 400 euro wat me een goede prijs leek, dus vandaar.
Lijkt wel of ik dit geschreven hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en hier wordt nogal ''makkelijk'' gekookt.. mijn moeder ziet het als ''extra boodschappen'' die ze dan in huis moet halen en ik wil hem daarom dus dan maar gewoon bewaren. Ik heb er nu in mijn stad eentje gezien voor 400 euro wat me een goede prijs leek, dus vandaar.
zelf niet, maar wel positieve verhalen gehoord dat het vooral handig is als je bijvoorbeeld kleine porties in de kom hebt, dan wordt alles tenminste goed gemengd en meegenomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef Drossie het volgende:
Vandaag in de kookwinkel een nieuw accessoire ontdekt: een menghaak met flexibele kant.
We hebben hem direct bestel, maar bestelling kan 2 maand duren.
Iemand ervaring met de haak hier?
[ afbeelding ]
Oeh, is die er ook voor de K5?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef Drossie het volgende:
Vandaag in de kookwinkel een nieuw accessoire ontdekt: een menghaak met flexibele kant.
We hebben hem direct bestel, maar bestelling kan 2 maand duren.
Iemand ervaring met de haak hier?
[ afbeelding ]
Hij gebruikt hem ook verkeerdquote:Op zondag 6 november 2011 10:49 schreef Erasmo het volgende:
Ik deel de conclusie van dit filmpje:
http://player.omroep.nl/?aflID=12360180
Zover ik weet niet van Kitchenaid zelf. Er is wel een alternatief, mocht je interesse hebben dan kan je een PB-tje sutren (dan spam ik niet, verkoop dat ding).quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, is die er ook voor de K5?
Jepquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zover ik weet niet van Kitchenaid zelf. Er is wel een alternatief, mocht je interesse hebben dan kan je een PB-tje sutren (dan spam ik niet, verkoop dat ding).
eerst kijken wat je bij de douane nog bij moet betalenquote:Op maandag 23 januari 2012 14:57 schreef kahlie het volgende:
Binnenkort ga ik naar de USA. Ik zit na te denken of ik een KA daar zou willen kopen en zo ja, welke. Ik vond het prijsverschil wel veel (KA Artisan is omgerekend zo'n ¤275). Helaas moet je dan wel een omvormer erbij. En waar haal je die nou weer?
Wat zouden jullie doen?
Als hij in je koffer past en je mazzel hebt, niksquote:Op maandag 23 januari 2012 15:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eerst kijken wat je bij de douane nog bij moet betalen
Ik had de omvormer dus wel in de VS gekocht en die kostte rond de 35 euro meen ik. Dat is wel zo'n drie jaar geleden, dus ik weet het niet meer zeker en ook niet precies waar. Maar die is dus niet erg handig om mee te nemen terug naar NL. (En het is ook niet echt een sierraad op je aanrecht, zeg maar. Maar daar ontkom je niet aan als je een Amerikaanse KA hebt)quote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef kahlie het volgende:
Ik zou dus niets bij moeten betalen bij de douane. Dat had ik al nagezocht. Er stond dat ik tot ¤430 mee kan nemen.
Ilse86, waar heb jij je omvormer dan gekocht? Ik kan het nergens echt makkelijk vinden. Als die nog heel duur is, dan is het niet de moeite waard.
zo werkt dat nietquote:Op maandag 23 januari 2012 17:03 schreef kahlie het volgende:
Ik zou dus niets bij moeten betalen bij de douane. Dat had ik al nagezocht. Er stond dat ik tot ¤430 mee kan nemen.
Ilse86, waar heb jij je omvormer dan gekocht? Ik kan het nergens echt makkelijk vinden. Als die nog heel duur is, dan is het niet de moeite waard.
Heb net de douane gebeld, omdat het bij mijn weten niet zo werkt. Douane geeft ook aan dat het niet zo werkt. De factuur van het land waarin je het koopt is leidend. In deze zou het dus een KA Artisan van ¤270 euro zijn en heb ik niets te vrezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef Estolan het volgende:
Je mag Belastingvrij invoeren TOT ¤430, alleen dat is dan wel conform marktwaarde hier in NL
Dus iets wat jou ¤300 kost ( wegens gunstige koers ) maar hier in NL ¤500 waard is, ga je vaak ( mits je controle krijgt ) wel belasting betalen over dat verschil
Sinds wanneer zijn er dan euro's in de VS??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Heb net de douane gebeld, omdat het bij mijn weten niet zo werkt. Douane geeft ook aan dat het niet zo werkt. De factuur van het land waarin je het koopt is leidend. In deze zou het dus een KA Artisan van ¤270 euro zijn en heb ik niets te vrezen.
Ik zit nog af te wegen of ik het wil doen. Een omvormer is niet je-van-het. Het prijsverschil daarin tegen is wel erg leuk.
Makro doet niks meer met KAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef sijs het volgende:
alternatief: zoek iemand die in het bezit van een sligro, hanos of makro kaart is... ik heb er een bij de sligro gehaald ongeveer twee jaar geleden..waren toen in de aanbieding voor 225 ex btw ( ongeveer 275 incl) ben er nog steeds heel content mee
Wat is het verschil tussen de K5 en de K50?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Estolan het volgende:
de KitchenAid K50 Heavy-Duty is dus wel leverbaar in NL voor 230V
grotere kom, meer vermogen, en kom in hoogte verstelbaar, totaal van staal volgens mij. Dacht altijd dat die niet voor NL gemaakt wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de K5 en de K50?
Hebben beide, en het vermogen is hetzelfdequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
grotere kom, meer vermogen, en kom in hoogte verstelbaar, totaal van staal volgens mij. Dacht altijd dat die niet voor NL gemaakt was
ja zie het,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hebben beide, en het vermogen is hetzelfde
Ik heb het over de k 5 en de k 50, niet over de classic of artisan
kan me voorstellen dat een iets grotere handiger isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb geen ervaring met de artisan, heb al jaaaaaren een K5
Heb hem in candy apple redquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat een iets grotere handiger is
ook al zijn alle funky kleurtjes van de artisan leuker
Yup 500W. Pk naar W heeft met overbrenging te maken. KA heeft dus meer koppel gecreerd denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef Fixers het volgende:
Ken de typenummers zo niet uit mijn hoofd. Er zijn drie van die nieuwe heavy duty xl machines met wat kleine verschillen in de uitvoering. Ley op dat die 1.3HP een of ander vaag Amerikaans begrip is. Het opgegeven elektrisch vermogen is 500watt. (1,3 pk is volgens google 960 watt).
Levertijd? Dan heb je verkeerde winkel. De blauwe zijn pas geleden aangekomen vanuit de VS. Die hoort gewoon op voorraad te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Estolan het volgende:
Hier iig de blauwe blender gekocht. Zit wel levertijd op
Klopt ook. Alleen info vd site was nog niet up2datequote:Op donderdag 12 april 2012 18:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Levertijd? Dan heb je verkeerde winkel. De blauwe zijn pas geleden aangekomen vanuit de VS. Die hoort gewoon op voorraad te zijn.
Kookwinkel?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef XL het volgende:
De winkel waar ik mijn kitchenaid heb gehaald heb organiseert ook kook workshops met de kitchenaid. Ik ga volgende week de pasta cursus eens doen om te kijken of ze me iets kunnen bijbrengen.
Kook en Keukenwinkel. Ze bieden ook niet normale kookworkshops aan, maar verkopen daarnaast ook KitchenAid en ander keukenspul en sommige kookworkshops baseren zich op die producten. Ik ga dus meedoen aan de KitchenAid pasta kookworkshop... er zijn ook algemene kitchenaid workshops...quote:
Ik ken het. Is leukquote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef XL het volgende:
[..]
Kook en Keukenwinkel. Ze bieden ook niet normale kookworkshops aan, maar verkopen daarnaast ook KitchenAid en ander keukenspul en sommige kookworkshops baseren zich op die producten. Ik ga dus meedoen aan de KitchenAid pasta kookworkshop... er zijn ook algemene kitchenaid workshops...
Nu snap ik het... kookwinkel is de naam van de winkel waar jij het over hebt. Die van mij heet anders, ik woon ook in Duitsland. Dus het is iets anders dan wat je denktquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef XL het volgende:
[..]
Nu snap ik het... kookwinkel is de naam van de winkel waar jij het over hebt. Die van mij heet anders, ik woon ook in Duitsland. Dus het is iets anders dan wat je denkt
www.die-kueche-kempen.de
Met een staafmixer krijg je het niet zo fijn en smoothquote:Op zondag 22 april 2012 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wauw maar kan hij nou ook echt meer dan je met een staafmixer kan?
ja mooi is die nieuwe he! Hier is 549 euroquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Estolan het volgende:
Iemand goede adressen voor scherpe prijs voor de 5KSM7580XFP ( parelmoer )?
Das de verkeerde. Ik heb het over de nieuwe tussen de ¤949 & ¤1150quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
ja mooi is die nieuwe he! Hier is 549 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |