Vaduz is er al een tijdje geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook (rond half 4 op CS), maar dan komen er allemaal mensen in groepen aan.
Ik kom alleen. En vaduz is er tegen die tijd ook al, in zijn eentje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook (rond half 4 op CS), maar dan komen er allemaal mensen in groepen aan.
we pakken je * insert zweepje *quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan stop je je spullen in een kluisjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen een handtas meenemen. Maar ik heb veel te veel spullen.
Je goede humeurquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wat ga ik vergeten?Ik vergeet altijd wat.
Je hebt toch niet zo veel nodig? Geld en daar houdt het wel mee op. Oh, en je poederdoos.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat ik wat moet meenemen, maar ik zou niet weten wat
Okay.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Tandenborstel, condooms, tampons, je spiraaltje
Welles, je kent LL en Tombo toch al gekkerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks herken ik niemand!!!!!
* Tha_Erik doemscenario's op ziet doemen.
Ik kom alleen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan kan je ook nog wel wat handelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem ook mijn halve medicijnkast mee, want ik hoest nog steeds de longen uit me lijf.
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks herken ik niemand!!!!!
* Tha_Erik doemscenario's op ziet doemen.
Ohjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welles, je kent LL en Tombo toch al gekkerd
Nou, dat zit gewoon op het station, dus dat kan makkelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.
OH wacht!? We gaan wel naar de starbucks he!?
Ben jij het Starbucks-meisjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.
OH wacht!? We gaan wel naar de starbucks he!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |