Duidelijke zaak, maar ja, sinds wanneer is The Voice eerlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Arcee het volgende:
Dat is toch niet eerlijk dat de lijnen direct na de fragmenten van Leonie sloten?
Ik vond dat echt een slecht optreden. Ik vond het helemaal niet passen bij haar stemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Duidelijke zaak, maar ja, sinds wanneer is The Voice eerlijk?
Ik vond haar optreden met Borsato trouwens hartstikke gaaf en goed, maar volgens mij sta ik daar nogal alleen in...
Nou, je kon de hele avond al stemmen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Arcee het volgende:
Dat is toch niet eerlijk dat de lijnen direct na de fragmenten van Leonie sloten?
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel voor een vrouw geschikt is, dat nummer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een slecht optreden. Ik vond het helemaal niet passen bij haar stem
Ja, echt hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel voor een vrouw geschikt is, dat nummer.
Ik vond het nog best oke.
En ik vond het zielig toen ze zo in tranen was..![]()
Sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt hè![]()
Ze was niet mijn ultieme favoriet maar ze was voor mij wel de verrasing van deze serie
Ja, ik had ook een brok in mijn keelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sluit me daar bij aan.
Ze kwam afgelopen weken goed los en was zeker van zich zelf.
Alleen niet voor mij de favoriet. Moest een traantje laten toen ze toch nog even haar single moest doen met een heftige snik in haar stem
Eric en Tha Slotjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef superrmama het volgende:
@ Eric ... ben mijn reactie kwijt , reageerde na Tha slotje![]()
Dit noteer ik evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Overigens klopt het wel weer, mijn favorieten worden regelmatig 4e. Dewi, Marlies, Angelique en nu Leonie. Jammer toch.
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had toch een ander nummer gekozen dan "ik leef niet meer voor jou" voor een duet hoor......Dit klonk echt niet, en ik vind Leonie normaal gesproken echt goed. Na dat nummer kelderde ze van de 2e naar de 4e plaats. maar kan ook toeval zijn. ik vond het wel jammer.....
Ja, net als Nikki (Idols 4), die zingt alleen maar nummers die niet bij haar stem passen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...
Maar dat is even een gokje van mijn kant
Dat zegt idd heel veelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zo bijzonder. Grijze muis. (dat ik dat zelfs zeg, zegt veel)
Ik was ook onaangenaam verrast door die liedkeuze.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze hadden haar niet dat Jackson nummer moeten laten zingen, maar Just hold me. Daar had ze beter mee gescoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |