Ze heeft er alleen wat hair exstensions(als ik het zo goed schrijf) erbij ik vond het niet echt een make over hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
Ik vond haar de beste van de avond.
Al ben ik niet weg van haar nieuwe look, opeens erg 13 in een dozijn, terwijl dat juist minder moest worden dacht ik.
Ik ook niet. Maar ze leek wel wat minder muizerigquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen wat hair exstensions(als ik het zo goed schrijf) erbij ik vond het niet echt een make over hoor.
Neee, niet Amyquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef methodmich het volgende:
Ze deed het inderdaad leuk, vond d'r inderdaad ook een beetje Amy McDonald achtig qua zang. Misschien volgende week maar eens This Is The Life zingen.
Het gaat hier om zangstemmen, niet om alles eromheen. Schakel dan in op Idols of zo. Ze was echt megagoed vanavond!quote:
Kan me de frustratie goed voorstellen, want ze is ook gewoon goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:19 schreef UltraR het volgende:
Jeroen zegt vandaag in het AD dat Leonie de beste stem van zijn team heeft en hij het heel frustrerend vind dat ze maar zo weinig aandacht krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |