Nee, mijn vader (en broer) zijn niet van die James Bondkijkers dus ik heb ze nog niet allemaal gezienquote:
Grappig..bij mij was het precies andersomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, mijn vader (en broer) zijn niet van die James Bondkijkers dus ik heb ze nog niet allemaal gezien
Heb jij ze dan juist wel gezien maar vond je er niks aan of gewoon niet gezien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..bij mij was het precies andersom
Mijn vader en broer ware juist fervente Bondkijkers en daarom heb ik ze dus ook gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ze dan juist wel gezien maar vond je er niks aan of gewoon niet gezien?
Eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hou wel van Bond films. Maar na het vertrek van Sean en Roger als James is het wel wat minder geworden.
oh? Hier is het mooi weer hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is weer authentiek Hollands kloteweer
O, ben je er ook zo één die van pols tot oksel onder de Pinkpop-, Lowlands en andere festival bandjes zit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
m'n rock werchter 2008 polsbandje is stuk
Ik had er 2, nu nog 1, van 2007.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben je er ook zo één die van pols tot oksel onder de Pinkpop-, Lowlands en andere festival bandjes zit?
Lekker hygiënisch altijd...
Wat een werk zeg.... ik heb ze ook lange tijd om gehad, maar op een gegeven moment toch maar af gedaan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had er 2, nu nog 1, van 2007.
En ja, heel onhygienisch, ik pak die bandjes altijd waterdicht in als ik ga douchen
Dat doe ik dus ook niet, ik douche ze gewoon mee, dus zo smerig zijn ze nietquote:
Ze gaan op een gegeven moment wel stinken, vind ik...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet, ik douche ze gewoon mee, dus zo smerig zijn ze niet
Goed oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me toch leuk als je denkt hier met je kroost naar toe te gaan:quote:'Ouders moeten bios mijden'
DEN HAAG - De landelijke ouderorganisatie Ouders & Coo roept ouders van jonge kinderen op om tot 5 december de bioscopen die de Sinterklaasfilm SINT van Dick Maas vertonen te mijden. Dit omdat te voorkomen dat hun kroost wordt geconfronteerd met de volgens de ouders 'gruwelijke beelden van een monsterachtige Sinterklaas'.
"Door Sinterklaas als een horror actiefiguur neer te zetten, poogt Dick Maas bewust de traditie om zeep te helpen,” stelt directeur Werner van Katwijk van Ouders & CooO. “We leven in een vrij land dus hij heeft het recht om een dergelijke film te maken. Maar ouders hebben dan ook het recht op dat moment de bioscoopwereld te boycotten. Het kinderfeest is hun meer waard dan dit artistieke gedrocht van Dick Maas.”
Hij vindt het jammer omdat er juist in dezelfde periode ook veel leuke kinderfilms in première gaan.
Wat een gezeik om een film zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Ja hoor, het heerlijk avondje is gekomen:
[..]
Lijkt me toch leuk als je denkt hier met je kroost naar toe te gaan:
[ afbeelding ]
en je komt per ongeluk hier terecht:
[ afbeelding ]
Dat is nou precies het soort subsidieclubjes waarvan ik hoop dat als we dan toch een rechtse regering hebben, ze aangepakt worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouders willen natuurlijk altijd hun verantwoordelijkheid af kunnen schuiven op een of andere (liefst overheids-) instantie. Stel je voor dat je zelf iets van verantwoordelijkheid moet nemen over je totaal ontspoorde kind. Kan alleen maar aan verkeerde vrienden en slechte invloeden van buitenaf gelegen hebben, niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.
Achterlijk gezeur
Op TV wist een vent gisteren nog te vertellen dat 2-jarigen erdoor getraumatiseerd zouden worden
quote:
en dan gaat alleen maar om de posterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Soempie het volgende:
Nee joh, ik moet eerst 20 kg afvallen.![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Post nog eens wat van je trouwfoto's anders...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!
Tim Knol is vet!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Een foto.. recent... afgelopen vrijdag... u vraagt, wij draaien.![]()
[ afbeelding ]
Redelijk goed. Niet super, want gisternacht beetje lang wakker geweest. Jair had een volle luier, na hem te hebben verschoond lag ik ruim 2 uur te draaien en te woelen vanwege dat heel onprettige gesprek met die klant. Ach, nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik weer lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |