Wat een gezeik om een film zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Ja hoor, het heerlijk avondje is gekomen:
[..]
Lijkt me toch leuk als je denkt hier met je kroost naar toe te gaan:
[ afbeelding ]
en je komt per ongeluk hier terecht:
[ afbeelding ]
Dat is nou precies het soort subsidieclubjes waarvan ik hoop dat als we dan toch een rechtse regering hebben, ze aangepakt worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouders willen natuurlijk altijd hun verantwoordelijkheid af kunnen schuiven op een of andere (liefst overheids-) instantie. Stel je voor dat je zelf iets van verantwoordelijkheid moet nemen over je totaal ontspoorde kind. Kan alleen maar aan verkeerde vrienden en slechte invloeden van buitenaf gelegen hebben, niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.
Achterlijk gezeur
Op TV wist een vent gisteren nog te vertellen dat 2-jarigen erdoor getraumatiseerd zouden worden
quote:
en dan gaat alleen maar om de posterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Soempie het volgende:
Nee joh, ik moet eerst 20 kg afvallen.![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Post nog eens wat van je trouwfoto's anders...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!
Tim Knol is vet!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Een foto.. recent... afgelopen vrijdag... u vraagt, wij draaien.![]()
[ afbeelding ]
Redelijk goed. Niet super, want gisternacht beetje lang wakker geweest. Jair had een volle luier, na hem te hebben verschoond lag ik ruim 2 uur te draaien en te woelen vanwege dat heel onprettige gesprek met die klant. Ach, nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik weer lachenquote:
Lijkt mijn opa welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4youkrijgt visioenen van MM die helmaal gelukkig met z'n koptelefoon op achter zijn synth zit te pielen![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you krijgt visioenen van MM die helemaal gelukkig met z'n koptelefoon op achter zijn synth zit te pielen![]()
Klinkt goed voor een eerste probeerseltje MM
Gezien de tijd die ik er in gestoken heb (zo'n 3 uur vanaf scratch), valt het me eigenlijk ook wel mee.quote:
Een echte ventquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de tijd die ik er in gestoken heb (zo'n 3 uur vanaf scratch), valt het me eigenlijk ook wel mee.
Zeker ook omdat ik het keyboard nog grotendeels moet ontdekken, gezien de vele mogelijkheden.
Er zitten 7 verschillende synthesizers/drumcomputers in verwerkt en de geluiden uitzoeken/bewerken kost dan ook nog de meeste tijd.
Maar dit geeft me wel wat hoop voor de toekomst. Ben nogal van de 'on the fly' ontdekken van mogelijkheden en dit heb ik voor elkaar gekregen zonder manuals te raadplegen.
Dat komt omdat je dus weet hoe belangrijk dat kan zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ja, terwijl ik zelf altijd tegen iedereen 'RTFM' roep...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dus weet hoe belangrijk dat kan zijn
Handleiding niet lezen heeft wel als voordeel dat je soms na tijden nog leuke nieuwe opties tegenkomt op apparatuur die je al tijden hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..], en ik niet altijd zin heb om vragen te beantwoorden, als ik merk dat mensen er geen moeite voor doen om iets te leren.
Vaak check ik zelf nog wel een manual achteraf. Het meeste heb ik dan vaak al zelf ontdekt, maar de kleine nuttige dingen vind je meestal toch echt in de manual...
Dat dus!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handleiding niet lezen heeft wel als voordeel dat je soms na tijden nog leuke nieuwe opties tegenkomt op apparatuur die je al tijden hebt
doe ik ook vaak. Het enige probleem is dat de meeste manuals bagger zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ja, terwijl ik zelf altijd tegen iedereen 'RTFM' roep...
Typischquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Weten jullie nog dat ik met m'n handen in het haar zat voor een scriptingsopdrachtIk heb een 9
Je weet dat ik dat script niet echt zelf gemaakt heb hequote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Weten jullie nog dat ik met m'n handen in het haar zat voor een scriptingsopdrachtIk heb een 9
En ik schaam me dood eerlijk gezegd
en goed waarin laten we maar even in het middenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
accepteer nu maar gewoon dat je goed bent
Jazeker. En laten we vooral juichen over de wijze waarop de hele invoering van de OV-shitkaart is gegaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk die gammele systemen en gebruikte materialen in Nederland...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
feliquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat script niet echt zelf gemaakt heb he
Maar dank je. Denk ik
De 5-retourkaarten gaan er volgens mij nog niet zo snel uit... ook de jaartraject- en businesskaarten van het werk, kunnen we nog gewoon laten zien en hoeven niet in en uit te "loggen". Ze hebben wel een ov-chip. De bussen werken er wel mee trouwens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
= = =
[..]
Bereid je maar vast voor op de catastrofe die OV-Chipkaart heet...
Kwestie van tijd. En dat is niet veel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De 5-retourkaarten gaan er volgens mij nog niet zo snel uit... ook de jaartraject- en businesskaarten van het werk, kunnen we nog gewoon laten zien en hoeven niet in en uit te "loggen". Ze hebben wel een ov-chip. De bussen werken er wel mee trouwens.
We wachten nog geduldig af.....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. En dat is niet veel.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De 5-retourkaarten gaan er volgens mij nog niet zo snel uit... ook de jaartraject- en businesskaarten van het werk, kunnen we nog gewoon laten zien en hoeven niet in en uit te "loggen". Ze hebben wel een ov-chip. De bussen werken er wel mee trouwens.
Je lijkt nog even voort te kunnen met je 5-ritten kaarten, wat dat dan ook mogen zijn...quote:06-10-2010 • Mede dankzij fel aandringen van de SP heeft Minister Eurlings vandaag besloten om voorlopig geen toestemming te geven aan de diverse vervoersregio’s in Oost Nederland om de strippenkaart af te schaffen. Daardoor blijft het in de provincies Overijssel, Drenthe, Gelderland en Limburg voorlopig gewoon mogelijk om een papieren kaartje te gebruiken. SP-Kamerlid Farshad Bashir: 'Dit is een geweldig resultaat. Gelukkig wordt de reiziger in Oost-Nederland voorlopig niet verplicht om deze gebrekkige OV-Chipkaart te gebruiken. Eerst de problemen oplossen. Zo kunnen we de reiziger verleiden in plaats van verplichten.'
Dan mag je 5 ritten makenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt nog even voort te kunnen met je 5-ritten kaarten, wat dat dan ook mogen zijn...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan mag je 5 ritten maken
Hoe lang duurt de donorweek?
Een 5-retourkaart/5-rittenkaart is dan ook voor de treinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het voor de leek maar even toelichten dan: Hier in Amsterdam hebben we jarenlang voor het reguliere OV uitsluitend de strippenkaart gehad met 15 of 45 te gebruiken strippen, een andere variabel te gebruiken kaart dan die was niet voorhande, laat staan een 5-ritten kaart.
Zo'n kaart was er wel, maar uitsluitend voor de belbus voor bejaarden...
Dat dus... je krijgt gewoon een groot vel met 5 kaartjes.... niet meer of minder. Zo'n kaartje is zonder datum en moet je alleen 's morgens afstempelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een 5-retourkaart/5-rittenkaart is dan ook voor de trein
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt nog even voort te kunnen met je 5-ritten kaarten, wat dat dan ook mogen zijn...
Kijk...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een 5-retourkaart/5-rittenkaart is dan ook voor de trein
Vraag dat even aan ene Wittemanquote:
Ja daaromquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vraag dat even aan ene Witteman
quote:Man krijgt half miljoen na ongeluk in stripclub
19-10-2010 | Gepubliceerd 09:19
Als je naar een stripclub gaat, is het belangrijk om afstand te bewaren. Dit ondervond een Amerikaan die bij een lapdance een stilettohak in zijn oog kreeg. Wegens blijvend oogletsel klaagde hij de stripclub aan. Hij won zijn zaak en krijgt bijna een half miljoen schadevergoeding.
In 2008 bezocht Michael Ireland de Cheetah Club in Zuid-Florida. Tijdens een lapdance kwam hij iets te dichtbij, waardoor de hak van de danseres in zijn oog belandde. De rechtzaak die hij daarna startte, is uitgelopen in een forse schadevergoeding. Dit bericht de televisiezender NBCMiami .
Dubbel
Ireland brak bij het incident zijn oogkas en verschillende botten bij zijn oog en neus. Verder ziet hij sindsdien dubbel. De advocaten van de man hebben een schadevergoeding van 650 duizend dollar kunnen bedingen (467 duizend euro).
“Toen we de zaak startten, kregen we veel kritiek omdat het om een stripclub ging”, meldt Lake Lytal, Ireland's advocaat, aan NBCMiami. “Maar we denken dat we met de 467 duizend euro schadevergoeding hebben laten zien dat dit een serieuze zaak was. Het ging over serieuze verwondingen.”
Ik koop nooit een kaart voor de bus...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk...
Daarvoor koop ik zelden of nooit een kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |