Broek met uitlopende/wijde pijpen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beterschap!!
wat zijn flared jeans? Wel fijn dat je afgevallen bent!!
Hippie jeansquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat zijn flared jeans? Wel fijn dat je afgevallen bent!!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Broek met uitlopende/wijde pijpen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Playboy weten ze soms niet te PhotoshoppenHet kind is waarschijnlijk de studio niet uitgeweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pellets of Pallets?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
In huize MM wordt het deze winter zeker niet meer koud:
[ afbeelding ]
Net mw. MM maar eens d'r zin gegeven, die wil al jaren pyromaantje spelen in huis.
Mag ze nu doen, maar dan wel met pellets...
Ik doelde niet op de achtergrond. Kijk eens naar boven haar broekje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kind is waarschijnlijk de studio niet uitgeweest...
Pellets, rookkanaal wordt 2 meter lang en is demontabel, dus die veeg ik zelf wel...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pellets of Pallets?
Pellets zou ik afraden namelijk. Geperst hout geeft nogal wat rook en aanslag in je kanaal want er zit van alles door
Verder wel heel vet en heel erg prettig, zo'n ding, kan ik je vertellen
Veel succesquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pellets, rookkanaal wordt 2 meter lang en is demontabel, dus die veeg ik zelf wel...
Dat ook, maar die achtergrond is zo nep t.o.v. de contouren van haar lichaam...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de achtergrond. Kijk eens naar boven haar broekje.
Zo lang de rook naar buiten gaat, vind ik het goed...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel succes
Ieder jaar rond 5 december doen he? Dat scheelt wat werk.
Hoewel er vaak een achtergrond gebruikt wordt in de studio zou deze foto best buiten genomen kunnen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ook, maar die achtergrond is zo nep t.o.v. de contouren van haar lichaam...
Het is net allemaal even 'te' strak...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel er vaak een achtergrond gebruikt wordt in de studio zou deze foto best buiten genomen kunnen zijn.
Alleen als je rond haar heupen kijkt, dan zie je wel wat Photoshopwerk
Dat is niet zo heel gek hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net allemaal even 'te' strak...
Wij hebben een houtkachel/allesbrander(maar dag je tegenwoordig zo niet meer noemen).quote:Maar heb je ook een pellet kachel?
Diverse vrienden van ons hebben er één en niemand hoor ik klagen.
Schijnt er ook aan te liggen welke pellets je gebruikt....
Over Photoshop gesproken:quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net allemaal even 'te' strak...
Maar heb je ook een pellet kachel?
Diverse vrienden van ons hebben er één en niemand hoor ik klagen.
Schijnt er ook aan te liggen welke pellets je gebruikt....
Het feit dat Caro Lenssen er in speelt is echter misschien wel een goede reden om te gaan kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef MadMaster het volgende:
O, kom er eens kijken...
[ afbeelding ]
Wel jammer dat je dan een screenshot gebruikt waarin ze eruit ziet als een halfiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat Caro Lenssen er in speelt is echter misschien wel een goede reden om te gaan kijken.
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat zij al milf en getrouwd was trouwens. Das dan wel een kleine domper. En ik voel me meteen oud
Merci beaucoup.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Priveberichten zijn zo'n mooi medium...
Ik wilde nog een scènefoto plaatsen uit de film Cloaca...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat Caro Lenssen er in speelt is echter misschien wel een goede reden om te gaan kijken.
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat zij al milf en getrouwd was trouwens. Das dan wel een kleine domper. En ik voel me meteen oud
Als je m'n beelscherm maar niet vol spettert...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde nog een scènefoto plaatsen uit de film Cloaca...
* Ofyles2 al opgewonden raakt als hij eraan denkt...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je m'n beelscherm maar niet vol spettert...
Deze?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde nog een scènefoto plaatsen uit de film Cloaca...
* Ofyles2 al opgewonden raakt als hij eraan denkt...
Ik vermoed dat hij een screencap met (inderdaad fraaie) tetten + kale kano bedoelde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze?
http://filmpjes.blog.nl/b(...)ssen-naakt-in-cloaca
-edit- ze kan trouwens goed mikken bij het zitten. En d'r tetten zijn fenomenaal.
Die kale kano zie je niet toch? Of is dit filmpje gewoon te kort?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een screencap met (inderdaad fraaie) tetten + kale kano bedoelde.
Gaat om een compleet andere scenequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kale kano zie je niet toch? Of is dit filmpje gewoon te kort?
We hebben een kenner in da housequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gaat om een compleet andere scene
Ik heb genoeg matige Nederlandse films gezien om er wat over te kunnen zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een kenner in da house
Als je die hebt, dan zou ik die ook graag willen hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een screencap met (inderdaad fraaie) tetten + kale kano bedoelde.
komt volgens mij ook helemaal niet uit die filmquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb Cloaca gezien maar dit was me gek genoeg toch niet bijgebleven.
Geniet hier maar van:quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je die hebt, dan zou ik die ook graag willen hebben.
Ik zet dit topic nu onder de favorieten, kan ik zo vaak genieten als mogelijk...
Had je die nog nooit gezien dan?quote:
Nee, mijn vader (en broer) zijn niet van die James Bondkijkers dus ik heb ze nog niet allemaal gezienquote:
Grappig..bij mij was het precies andersomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, mijn vader (en broer) zijn niet van die James Bondkijkers dus ik heb ze nog niet allemaal gezien
Heb jij ze dan juist wel gezien maar vond je er niks aan of gewoon niet gezien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..bij mij was het precies andersom
Mijn vader en broer ware juist fervente Bondkijkers en daarom heb ik ze dus ook gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ze dan juist wel gezien maar vond je er niks aan of gewoon niet gezien?
Eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hou wel van Bond films. Maar na het vertrek van Sean en Roger als James is het wel wat minder geworden.
oh? Hier is het mooi weer hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is weer authentiek Hollands kloteweer
O, ben je er ook zo één die van pols tot oksel onder de Pinkpop-, Lowlands en andere festival bandjes zit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
m'n rock werchter 2008 polsbandje is stuk
Ik had er 2, nu nog 1, van 2007.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben je er ook zo één die van pols tot oksel onder de Pinkpop-, Lowlands en andere festival bandjes zit?
Lekker hygiënisch altijd...
Wat een werk zeg.... ik heb ze ook lange tijd om gehad, maar op een gegeven moment toch maar af gedaan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had er 2, nu nog 1, van 2007.
En ja, heel onhygienisch, ik pak die bandjes altijd waterdicht in als ik ga douchen
Dat doe ik dus ook niet, ik douche ze gewoon mee, dus zo smerig zijn ze nietquote:
Ze gaan op een gegeven moment wel stinken, vind ik...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet, ik douche ze gewoon mee, dus zo smerig zijn ze niet
Goed oefenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me toch leuk als je denkt hier met je kroost naar toe te gaan:quote:'Ouders moeten bios mijden'
DEN HAAG - De landelijke ouderorganisatie Ouders & Coo roept ouders van jonge kinderen op om tot 5 december de bioscopen die de Sinterklaasfilm SINT van Dick Maas vertonen te mijden. Dit omdat te voorkomen dat hun kroost wordt geconfronteerd met de volgens de ouders 'gruwelijke beelden van een monsterachtige Sinterklaas'.
"Door Sinterklaas als een horror actiefiguur neer te zetten, poogt Dick Maas bewust de traditie om zeep te helpen,” stelt directeur Werner van Katwijk van Ouders & CooO. “We leven in een vrij land dus hij heeft het recht om een dergelijke film te maken. Maar ouders hebben dan ook het recht op dat moment de bioscoopwereld te boycotten. Het kinderfeest is hun meer waard dan dit artistieke gedrocht van Dick Maas.”
Hij vindt het jammer omdat er juist in dezelfde periode ook veel leuke kinderfilms in première gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |