Wat een gezeik om een film zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Ja hoor, het heerlijk avondje is gekomen:
[..]
Lijkt me toch leuk als je denkt hier met je kroost naar toe te gaan:
[ afbeelding ]
en je komt per ongeluk hier terecht:
[ afbeelding ]
Dat is nou precies het soort subsidieclubjes waarvan ik hoop dat als we dan toch een rechtse regering hebben, ze aangepakt worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouders willen natuurlijk altijd hun verantwoordelijkheid af kunnen schuiven op een of andere (liefst overheids-) instantie. Stel je voor dat je zelf iets van verantwoordelijkheid moet nemen over je totaal ontspoorde kind. Kan alleen maar aan verkeerde vrienden en slechte invloeden van buitenaf gelegen hebben, niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daar per ongeluk komt dan ben je niet geschikt voor het ouderschap.
Achterlijk gezeur
Op TV wist een vent gisteren nog te vertellen dat 2-jarigen erdoor getraumatiseerd zouden worden
quote:
en dan gaat alleen maar om de posterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Soempie het volgende:
Nee joh, ik moet eerst 20 kg afvallen.![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Post nog eens wat van je trouwfoto's anders...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Joh, dat moet je niet doen.... je bent zoals je bent en zo moet je ook trouwen!!
Tim Knol is vet!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Een foto.. recent... afgelopen vrijdag... u vraagt, wij draaien.![]()
[ afbeelding ]
Redelijk goed. Niet super, want gisternacht beetje lang wakker geweest. Jair had een volle luier, na hem te hebben verschoond lag ik ruim 2 uur te draaien en te woelen vanwege dat heel onprettige gesprek met die klant. Ach, nu heb ik het een plekje gegeven en kan ik weer lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |