quote:
FUUUUUUUUUFUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Bulgarado?
En sinds wanneer rijmt Ananas op Arkansas?
Ik probeer het gewoonquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:16 schreef Igen het volgende:
Bulgarado?
En sinds wanneer rijmt Ananas op Arkansas?
waarom moet ik hierom lachenquote:
Okee, vooruit, het is leuk geprobeerd, dat wel.quote:
Topicdoderquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok andere soorten voedsel (buiten fruit en groente) mogen ook...
BLOEMKOOL VAN DE ZUIDPOOL XDquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je hoort zelf bij eten!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag een vork uit New-York ookhoort ook bij eten
Thee uit de UKquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gastquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Thee uit de UK
Lekkerijen uit Bulgarije
Brinta uit India
Rosbief uit Plovdiv
Knoflook uit Mook
Patat uit Rabat
Friet uit Rabat, dat rijmt niet.
En dat rijmt weer wel, op Chocomel.
Ik meen het je, die had ik net in mijn hoofd zitten voordat ik met die vork uit New-York kwamquote:
Je kan er gewoon niet tegen dat ik niet op 'friet' rijm.quote:
Nouja, dat is opzich wel kut ja, maar het ergste is toch wel dat je dit topic zo serieus neemt en er zo'n complete rijm van maaktquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik niet op 'friet' rijm.
Dat ging per ongeluk. Was niet de bedoeling. Een hoogst ongelukkig toeval.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, dat is opzich wel kut ja, maar het ergste is toch wel dat je dit topic zo serieus neemt en er zo'n complete rijm van maakt
Friet uit het Caribisch gebiedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik niet op 'friet' rijm.
Fries from the Caribeanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Friet uit het Caribisch gebied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |