quote:Doe me dat album maar!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Stofje het volgende:
Ik ben op dit moment het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig aan het luisteren, wie wil me aanraken?
quote:Is het wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:45 schreef Stofje het volgende:
Helaas, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik naar de nieuwste releases van Universal en aanverwanten mag luisteren als pers zijnde. Het is streamen en ik ga helaas niet lekken, maar ik wilde gewoon even pochen!
.
quote:vertel meer!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef Stofje het volgende:
Moeilijk om te zeggen na één luisterbeurt, zitten wel hele vette stukken tussen op het eerste gehoor, zoals 'Elektrotechnique' en nu luister ik iets dat wat weg heeft van 'Sorry' van het vorige album. 'Sorry' vond ik in het begin enorm kut maar werd na verloop van tijd weer geweldig, dus, m.a.w., moeilijk te zeggen.
quote:Niet ons jaloers maken (Of ons de inlogcode en webadres geven!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sterrenstof is toch aardig catchy en slaat redelijk aan voor m'n gevoel.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Laat ik vooropstellen dat ik Parels echt een waardeloze cd vindt. Dat gelul tussendoor is irritant en muzikaal boeit die cd me ook niet. De Machine vind ik wel echt weergaloos.
De beats zijn veelzijdiger, meer effectjes, meer toontjes, bliepjes en een paar echt geweldige saxofoon-solo's. De verdeling tussen Willy Wartaal, Vieze Fur en Faberyayo is zoals altijd wel redelijk gelijk. Ik denk alleen niet dat hier zo'n gruwelijke hit als Watskeburt of Hollereer op staat.
Ach, moeilijk nog om een oordeel te geven, ik heb meer luisterbeurten nodig.
quote:Leuk nummer inderdaad, zeker!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Sterrenstof is toch aardig catchy en slaat redelijk aan voor m'n gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |