quote:Doe me dat album maar!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Stofje het volgende:
Ik ben op dit moment het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig aan het luisteren, wie wil me aanraken?
quote:Is het wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:45 schreef Stofje het volgende:
Helaas, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik naar de nieuwste releases van Universal en aanverwanten mag luisteren als pers zijnde. Het is streamen en ik ga helaas niet lekken, maar ik wilde gewoon even pochen!
.
quote:vertel meer!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef Stofje het volgende:
Moeilijk om te zeggen na één luisterbeurt, zitten wel hele vette stukken tussen op het eerste gehoor, zoals 'Elektrotechnique' en nu luister ik iets dat wat weg heeft van 'Sorry' van het vorige album. 'Sorry' vond ik in het begin enorm kut maar werd na verloop van tijd weer geweldig, dus, m.a.w., moeilijk te zeggen.
quote:Niet ons jaloers maken (Of ons de inlogcode en webadres geven!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sterrenstof is toch aardig catchy en slaat redelijk aan voor m'n gevoel.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Laat ik vooropstellen dat ik Parels echt een waardeloze cd vindt. Dat gelul tussendoor is irritant en muzikaal boeit die cd me ook niet. De Machine vind ik wel echt weergaloos.
De beats zijn veelzijdiger, meer effectjes, meer toontjes, bliepjes en een paar echt geweldige saxofoon-solo's. De verdeling tussen Willy Wartaal, Vieze Fur en Faberyayo is zoals altijd wel redelijk gelijk. Ik denk alleen niet dat hier zo'n gruwelijke hit als Watskeburt of Hollereer op staat.
Ach, moeilijk nog om een oordeel te geven, ik heb meer luisterbeurten nodig.
quote:Leuk nummer inderdaad, zeker!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Sterrenstof is toch aardig catchy en slaat redelijk aan voor m'n gevoel.
quote:Ik ben het hier volkomen mee eens, dus ik vind de nieuwe ook tof?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Stofje het volgende:
Hmm. Laat ik vooropstellen dat ik Parels echt een waardeloze cd vindt. Dat gelul tussendoor is irritant en muzikaal boeit die cd me ook niet. De Machine vind ik wel echt weergaloos.
De beats zijn veelzijdiger, meer effectjes, meer toontjes, bliepjes en een paar echt geweldige saxofoon-solo's. De verdeling tussen Willy Wartaal, Vieze Fur en Faberyayo is zoals altijd wel redelijk gelijk. Ik denk alleen niet dat hier zo'n gruwelijke hit als Watskeburt of Hollereer op staat.
Ach, moeilijk nog om een oordeel te geven, ik heb meer luisterbeurten nodig.
quote:WtfOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Stofje het volgende:
quote:Dan verschillen we daarin van mening euj, ik vind het een kutcd.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WtfDe machine beter vinden dan Parels. Dan spoor je echt niet.
Parels is lyricaal gezien echt een meesterwerk dat niet overtroffen kan worden.
quote:Net of De Machine EEN groot meesterwerk is. Daar zitten ook mindere nummers tussen als Er is een hitje and such..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik weet niet of ik de Machine beter dan Parels vind, maar ik skip bij Parels wel vaker nummers.
quote:Omg, kutcd nog wel. Omg.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening euj, ik vind het een kutcd.
quote:Tja, écht. Ik vond de Jeugd een domme hype ten tijde van Parels. Wel een hype die mn interesse wekte, maar ik kon er geen genialiteit in ontwaren, dat domme, ergerlijke gelul tussendoor en muzikaal vond ik er weinig aan. De Machine daarentegen overrompelde me, vond en vind ik nog steeds ijzersterk. De nieuwste vind ik totnutoe erg lekker, toffe beats
quote:Om het goed te maken heb ik voor jou een ring gekochtOp dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Net of De Machine EEN groot meesterwerk is. Daar zitten ook mindere nummers tussen als Er is een hitje and such..
Ik ben het er ook mee eens dat Parels de beste is, Het gaat te Fur en Voor Jou breken alle grenzen van genialiteit.
quote:Ik weet het, maar ergens blijf je hoop houdenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:18 schreef VeX- het volgende:
Alsof het te verwachten is dat ze weer de kant van Parels opgaan. Zo 'uniek' word het niet meer.
Het zijn nu andere tijden.
quote:Jup.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef One_conundrum het volgende:
die vlag cover van nieuwe album?
quote:Per album meten ze zich een andere stijl aan. Kijk de eerste clip van de Machine maar. Weet niet eens meer hoe die heet. Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture etc...
quote:Grapje?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Per album meten ze zich een andere stijl aan. Kijk de eerste clip van de Machine maar. Weet niet eens meer hoe die heet. Je kijkt o zo zuur naar mijn haute couture etc...
quote:na een paar keer luisteren gaat ie niet meer uit je hoofd.. de 1e keer had ik ook wtf wat is dit voor een blij gedoe.. maar het refrein is echt geniaalOp vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nieuw liedje op 3fm.
Ik voel em niet.
quote:Welke op 3FM, een andere dan Sterrenstof en Sexy Beesten?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nieuw liedje op 3fm.
Ik voel em niet.
Ik zie bij de titels ook "Get spanish" staan.
Is dat slang voor iets met drugs? Laatst had een vage vriend van mij het ook over vloeiend spaans. Ik was em kwijt.
quote:Nee, was gewoon Sterrenstof.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke op 3FM, een andere dan Sterrenstof en Sexy Beesten?
quote:Tof.
Zou het?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef kciR het volgende:
Zou dat een referentie zijn naar Lucy in the sky with diamonds van The Beatles..
Ik weet het niet, vind het anders wel mooi toevalligquote:
Dat bedoelde nietzman waarschijnlijk sarcastisch. Uiteraard is dat de bedoeling. Nieuwe album staat nu weer eens hárd op in Huize Stof.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:06 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vind het anders wel mooi toevallig(maar waarschijnlijk is het gewoon één zin en bedoelen ze er verder niets mee)
Dat vermoeden had ik ook al. Gaaf nummerquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef kciR het volgende:
"Dan ben ik lousou in the sky, met diamonds om mn nek."
Zou dat een referentie zijn naar Lucy in the sky with diamonds van The Beatles..
Geniaal nummer. Laat die 3e plaat maar komen!
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]Mensen die dit opmerken zeggen niets over Kaleidoscopische oogs
Mooie cover.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:36 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Elk album van de Jeugd is tot nu toe van een soort karton gemaakt dus dat zal wel.
Dit is waarschijnlijk de cover:
[ afbeelding ]
quote:
Ja zeker een mooie cover. Ook een vreemde, van een afstandje lijkt het net een lul die vinger. Of ligt dat aan mij ?quote:
Ik zag het er eerst ook snel in.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker een mooie cover. Ook een vreemde, van een afstandje lijkt het net een lul die vinger. Of ligt dat aan mij ?
Dat is dus op dinsdag 16 november? Maar die kaarten moet je winnen toch?quote:Op maandag 1 november 2010 16:32 schreef Thijsssss het volgende:
Nog mensen die hier naar toe gaan?
3VOOR12 Presenteert...De Jeugd van Tegenwoordig in Westerunie!
Kan deel 2 ook bechikbaar worden? Wát een interview!quote:
Dankje voor de tip, heb gesmst. Afwachten maar.....quote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
nu "op je bolle bips na" naar 3333 (3fm) smsen en je maakt kans op kaarten. wel voor leeftijd 16+
johquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:58 schreef kciR het volgende:
"Dan ben ik lousou in the sky, met diamonds om mn nek."
Geniaal nummer. Laat die 3e plaat maar komen!
Ik weet het, misschien zei ik het iets minder intelligent dan ik het bedoeldequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
joh
Dit plaatje he, zou dat een referentie zijn naar het Abbey Road album van The Beatles
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk.. Eerder toeval denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
joh
Dit plaatje he, zou dat een referentie zijn naar het Abbey Road album van The Beatles
[ afbeelding ]
quote:Loopt Faberyayo nou op blote voeten?Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
joh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |