Ik zag je staan, tof! Ik heb moh uitgespeeld dus nu wordt het tijd om in de rankings te komenquote:
Ja, maar dat is gewoon een glitch. Beetje triest om die glitch te gebruiken omdat het zo obvious is en je lijkt er alles behalve goed mee. Ook al versla je die gozer dan nog verlies je puntenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef Santello het volgende:
Wat dacht je van de wereld dan, een Braziliaan met ik geloof 123k punten.
jij was toch niet c ronaldo nl ofzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon een glitch. Beetje triest om die glitch te gebruiken omdat het zo obvious is en je lijkt er alles behalve goed mee. Ook al versla je die gozer dan nog verlies je punten
@Flashbag
Dat kan je checken door naar head to head matches te gaan en dan leaderboards en dan LT en dan country selecteren. Dan zie je de top van jouw land
Mijn GT is I 7 I Ronaldo (i 7 i ronaldo)
Staat er toch onder wie ik ben, ik ben I 7 I Ronaldo. Dus geen Ronaldo nl neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij was toch niet c ronaldo nl ofzo?
Dat is eigenlijk het enige waar ik me echt aan stoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
De voordeelregel is inderdaad veel slechter dan in Fifa 10. Heb nog nooit zoveel kansrijke ballen teruggefloten gekregen. Echt zwaar frustrerend.
inderdaad, ik heb ook al gehad dat er gefloten werd, maar dat ik gewoon verder kon spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
De voordeelregel is inderdaad veel slechter dan in Fifa 10. Heb nog nooit zoveel kansrijke ballen teruggefloten gekregen. Echt zwaar frustrerend.
Vet vaag dat jou fifa steeds vastliep als we een wedstrijdje gingen doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige waar ik me echt aan stoor.
Ja, ik snap het echt niet. Ik heb al clubs een keer gedaan maar bij jullie loopt hij steeds vast terwijl ik daar nooit last van had :Squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Vet vaag dat jou fifa steeds vastliep als we een wedstrijdje gingen doen.
We hebben nog wel een boel potjes achter mekaar gewonnen.
Jij speler heeft ook nog een keer gescoord
@ Santello
Ik zal straks nog even kijken , ik dacht dat ik je al had geinvite.
Als het bij jou freezet, krijgt hij gewoon een reglementaire overwinning lijkt me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Rijstbal het volgende:
Britse spelers![]()
Stond net 1-0 voor met ajax. Wou net de 2-0 maken wordt ik getackeld van achter dus hij kreeg rood. Daarna elke keer wanneer het spel stil stond liep mn game een halve minuut vast. En bij elke vrije trap en ingooi deedie natuurlijk ook een een halve minuut overEn na nog een freeze liep het spel helemaal vast. en wou ik die gozer een bericht sturen. Zie ik bij zijn gamecard gewoon al 3x gescoord heeft.
![]()
Hoe dan ze dat eigenlijk ?
Ja, dat is een bug. Uiteindelijk loopt hij dan wel vastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef Rijstbal het volgende:
Nee het spel liep nog gewoon door. (bij hem)
Ik kon ook gewoon pauzeren.
Luister je wel? Ik zei toch dat je beide een andere wedstrijd speelt tegen de computerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
raar dat er bij hem staat hij heeft gewonnen
Team Used Final Score Team Faced Opposing Player
Birmingham City 2 - 1 Ajax RijstBal
En toch denk ik dat het zo isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Rijstbal het volgende:
Naah bij mij liep die helemaal vast. En op het moment dat die het wel weer deed ging die hooghouden met zn keeper. Dat zie ik de AI niet doen
Iets zegt me dat het meer dan een bug is.
Geen idee, heb 3 potjes gedaan en bij alle 3 potjes kreeg ik meteen een freezequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Rijstbal het volgende:
Ging gister best slecht met clubs dat laatste potje. + laggggg
Doettie het bij jou weer?
ea amateursquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef Nevermind.. het volgende:
GRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *** DISCONNECTED![]()
Is dat ook een bug? Dat AEK Athens ineens classic XI is met spelers zoals beckenbauer en pele?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:51 schreef ego-tripper het volgende:
raar 5 sterren team? Zal wel AEK Athens zijn geweest:P
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef Vragende het volgende:
[..]
Is dat ook een bug? Dat AEK Athens ineens classic XI is met spelers zoals beckenbauer en pele?
Champions League telt niet mee bij de berekening?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wordt trouwens gek van de zin '' De competitie waar je club in speelt is niet prestigieus genoeg voor deze speler ''
Ik zit nu in seizoen 5 met Feyenoord ik heb vier sterren en de enige versterking op mijn middenveld is nu een speler van 76 of meer. Maar elke speler van dat kaliber is of te oud of speelt in een grote competitie. Gevolg 30miljoen transfer budget maar nooit willen ze komen om schijt ziek van te worden.
Tja, EA logica helaas...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wordt trouwens gek van de zin '' De competitie waar je club in speelt is niet prestigieus genoeg voor deze speler ''
Ik zit nu in seizoen 5 met Feyenoord ik heb vier sterren en de enige versterking op mijn middenveld is nu een speler van 76 of meer. Maar elke speler van dat kaliber is of te oud of speelt in een grote competitie. Gevolg 30miljoen transfer budget maar nooit willen ze komen om schijt ziek van te worden.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:17 schreef Roberto258 het volgende:
Op http://www.fifafanatic.com/fifa-11-best-young-players/ vond ik wel een interessante lijst met spelers, alleen was het lastig zoeken, dus heb ik het in een draaitabel gezet in Excel.
Je kan hem hier downloaden: http://www.megaupload.com/?d=ZAMNUPKS
Handig voor manager mode.
Klopt maar als datzelfde Feyenoord al drie keer achter een kampioen is geworden en een speler van Palmero of een Tioté wil nog steeds niet komen... En nu zit ik dus in de situatie dat elke versterking in de eredivisie heb ik al of is te oud. Dus ik moet het van spelers als Tiote Bruma , Drenthe etc hebben als versterkingen en altijd maar dat verrekte zinnetje. Een collega van mij speelt met Fc Twente en heeft precies hetzelfde gezeik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:27 schreef Sinnie het volgende:
Nja, opzich weet je spelers van 76 zijn spelers als Wilshere enzo, net alsof die ooit naar Feyenoord gaan. Ik vind enig realisme wel goed
Edit: Downloaden is gelukt via internet explorer, in firefox lukte 't niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:17 schreef Roberto258 het volgende:
Op http://www.fifafanatic.com/fifa-11-best-young-players/ vond ik wel een interessante lijst met spelers, alleen was het lastig zoeken, dus heb ik het in een draaitabel gezet in Excel.
Je kan hem hier downloaden: http://www.megaupload.com/?d=ZAMNUPKS
Handig voor manager mode.
Sorteren kan op de manier die jij noemt ja, maar is een zoekfilter niet makkelijker?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Edit: Downloaden is gelukt via internet explorer, in firefox lukte 't niet.
Vraagje, in je excel file kan ik niet sorteren...lukt dat jou wel? Ik doe 't nu maar gewoon door een selectie te maken en dan alles naar een nieuw tabblad te kopiëren en 't dan te sorteren als platte data.
Dat is zoo irritant. Hij wist gewoon dat jij beter was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:50 schreef Digi_Djeff het volgende:
Mijn hemel, wat een wedstrijd net zeg. Ik na 45 minuten 4-0 achter tegen een of ander raar 5 sterren team. Ik dacht al, dit gaat niks worden, maarja. Ik dus verder spelen werd het, 4-1 , 4-2 en 4-3 om vervolgens in de 90ste minuut de 4-4 maken. Helaas wou die het potje daarna niet verlengen met extra tijd, waardoor het dus een gelijk spelletje werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |