Ligt eraan op welk niveau je speelt. Als je met zo'n slecht team je staande kan houden tegen wereldklasse dan hoef je niet zo heel veel te vrezen online. Tot op een zekere hoogte dan. Maar het begin is relatief eenvoudig omdat je dan ook tegen beginnelingen speelquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik kan op één of andere manier niet wennen aan Fifa 11.
Krijg het gewoon niet onder de knie , niks lukt , maar het kan ook komen omdat ik met Macclesfield town speel.![]()
Dus ik ga voorlopig maar niet online om vernederingen te voorkomen
Ja je ziet dus alleen niet dat de goal gemaakt wordtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:34 schreef noobr het volgende:
Toch een goal, die je niet zo vaak op deze manier maakt![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/43169394
moet je ff na de wedstrijd naar hoogtepunten wedstrijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:06 schreef Babbatuur het volgende:
Hoe kan ik mijn online goals opslaan? Of is dat niet mogelijk? Had zo'n heerlijke treffer met Theo Janssen.
Ben er nog steeds niet kapot van, 33 potjes online gespeeld, 8 verloren. Toch kan ik mijn overwicht vaak niet uitdrukken in treffers, daar baal ik van.
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het is gewoon een state of mind waar je in zit. Ik heb ook vaker een week waar ik dat alleen maar roep. Zoals vorige week. En nu sta ik op een winstreak van 10 en heb ik gewon het gevoel dat ik mijn spel heb aangepast en daarom beter ben geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een ongelofelijk kutspel online zeg. Waarom voelt het altijd zo scripted? Zelfs als ik win heb ik het gevoel dat de tegenstander gewoon expres slechter gemaakt is, minder kracht/snelheid en dergelijke.
Ik heb het al sinds het begin, volgens mij heb ik zelfs nog geen enkel potje gewonnen online. (degenen waar ik voor stond zijn niet uitgespeeld omdat de tegenstander ermee kapte)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:53 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het is gewoon een state of mind waar je in zit. Ik heb ook vaker een week waar ik dat alleen maar roep. Zoals vorige week. En nu sta ik op een winstreak van 10 en heb ik gewon het gevoel dat ik mijn spel heb aangepast en daarom beter ben geworden.
Het is om gek van te worden.
Vaag trouwens dat ze maar een bepaald aantal hoogtepunten opslaan, dus mocht je een heule spectaculaire 1e helft hebben, komen de hoogtepunten van de 2e helft er niet meer bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
moet je ff na de wedstrijd naar hoogtepunten wedstrijd
Dan op de knop drukken voor opslaan/uploaden, X op de 360 geloof ik.
Als je tegenstander kapt staat er gewoon dat je hebt gewonnen hoor. Ben wel benieuwd hoe het mij online vergaat straks, zit nu al 2 weken manager mode te doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds het begin, volgens mij heb ik zelfs nog geen enkel potje gewonnen online. (degenen waar ik voor stond zijn niet uitgespeeld omdat de tegenstander ermee kapte)
Ben er echt helemaal klaar mee, geen Fifa meer voor mij.
Speel al een tijdje Wereldklasse en na een tijdje gaat het online spelen wat makkelijker. Ik win meer dan dat ik verlies. Behalve tegen Chelsea maar die vermijd ik gewoonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je tegenstander kapt staat er gewoon dat je hebt gewonnen hoor. Ben wel benieuwd hoe het mij online vergaat straks, zit nu al 2 weken manager mode te doen.
Ben nu ook op wereldklasse aan het spelen, enigste verschil met professional is dat ik de bal niet constant in bezit heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Speel al een tijdje Wereldklasse en na een tijdje gaat het online spelen wat makkelijker. Ik win meer dan dat ik verlies. Behalve tegen Chelsea maar die vermijd ik gewoon
6e plaats van wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef Sinnie het volgende:
Had ik gister een freeze terwijl ik 2-0 voorstond en bezig was met een reeks. Dus ik liet hem lekker aanstaan en ging wat anders doen en toen naar bed. Vervolgens werd ik wakker en bleek dat mijn Xbox uit was. Was ik vergeten om de auto shutdown uit de zetten dus verloor ik alsnog met 3-0 -_-
Verder gaat het nog wel lekker, bijna weer op de 6e plaats![]()
Nederlandquote:
Waar kan je dat checkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |