alleen in Noorwegen of gewoon overal in EU?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef KarinJ. het volgende:
Gisteren is officieel de winter begonnen![]()
Noorwegen is geen EU-land, dus hoeven ze zich ook niets aan te trekken van wanneer wij in de EU vinden dat de winter begint.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
[..]
alleen in Noorwegen of gewoon overal in EU?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:18 schreef AMDB het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste sneeuw ligt er
quote:Als ik het op de FOK! map zie zit Fogel iets noordelijker , is er dan zo'n verschil nu al?
quote:750 km is voor mij 'iets'.Op donderdag 21 oktober 2010 10:23 schreef KarinJ. het volgende:
Ja hij woont 750 km. boven me.
Nederlanders vergeten nog wel eens dat Noorwegen zo'n 1750 km lang is, dat is van Amsterdam naar Madrid ....
quote:Inderdaad, over een paar weken ben ik weer eens bij je in de buurt, maar nog steeds 1000km verderop
quote:Is wel bijzonder vroeg in het seizoen dat er sneeuw ligt in Bergen, volgens mijn bronnen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef GreatPretender het volgende:
Nu rond Bergen ook de eerste sneeuw. Niet heel erg veel, maar het begin is er.
quote:Het eten? huh? Da's nieuw voor meOp woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Noorwegen. De mensen, het weer, de steden, het eten.
quote:De kabeljauw ook. En het broodOp woensdag 27 oktober 2010 14:53 schreef AMDB het volgende:
Voor het eten hier ren ik over het algemeen hard weg. Al kan de zalm hier aan het goddelijke grenzen
quote:Het brood vind ik persoonlijk niet veel anders dan in NL, maar ik heb dan ook niet heel veel uitgeprobeerd. Misschien binnenkort maar eens wat duurder brood kopen.
quote:Dat klopt. En is sowieso te duur. Maar verder.. Ik ben jaloers. Zitten jullie er allemaal vanwege werk?Op woensdag 27 oktober 2010 14:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het brood vind ik persoonlijk niet veel anders dan in NL, maar ik heb dan ook niet heel veel uitgeprobeerd. Misschien binnenkort maar eens wat duurder brood kopen.
Goed bier kennen ze hier jammer genoeg niet
quote:Neem je voor mij gebreide sokken mee?Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef AMDB het volgende:
Ik studeer hier een aantal maanden, nog minder dan twee te gaan![]()
Geweldig land, begin er verliefd op te worden
quote:Kun je in NL ook wel kopenOp woensdag 27 oktober 2010 15:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neem je voor mij gebreide sokken mee?
quote:Probeer Nøgne Ø bier eensOp woensdag 27 oktober 2010 14:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het brood vind ik persoonlijk niet veel anders dan in NL, maar ik heb dan ook niet heel veel uitgeprobeerd. Misschien binnenkort maar eens wat duurder brood kopen.
Goed bier kennen ze hier jammer genoeg niet
quote:Nog nooit van gehoord
quote:Bij sommige supermarkten hebben ze het, maar gok er niet op.Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Hebben ze dat in de supermarkten of moet ik dan naar een Vinmonopolet? Zag dat ze in Vinmonopolet ook echte Grolsch hebben, maar is wel echt stukken duurder.
Binnenkort maar eens Mede proberen (weet de Noorse naam even niet meer, het vikingbier), lijkt me wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |