quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
xD dat herken ik ergens van..
Jij bent wel de slechtste flirter van dit hele topicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja maar ik snap nog steeds niet waar je er nou mee heen wil
blijf afquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
he flippie ik wil je wel raken
Wat dacht je van flirten ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja maar ik snap nog steeds niet waar je er nou mee heen wil
Geraakt ja, maar niet voor eeuwig in de echt gebondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb haar allang geraakt met mijn supergrote negerpikreplicavoorbinddildo.
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:01 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Jij bent wel de slechtste flirter van dit hele topic
Ik doe er gewoon niet aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je van flirten ?
En nee, daar ben ik niet goed in
Waarom ben je dan in gegaan op mijn uitnodiging ?quote:
Moest toch zien wat er hier te doen was?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in gegaan op mijn uitnodiging ?
NU!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ok, zal ik het je even op bed brengen mop?
Sorry, wij nu nu een setjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil opzich ook wel die supergrote negerpikreplicavoorbinddildo op jou uitproberen hoor, fanta
Flirtlessen nemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:08 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Moest toch zien wat er hier te doen was?!
Nee serieus, ik kan het ook niet, flirten
Setjes zijn achterhaaldquote:
Misschien. Maar ik denk dat het voor mij al te laat is. Ik heb mijn complete non-flirtbestaan geaccepteerd.quote:
Kan ook. Ik zou die skillz wel willen hebben om een leuke dame te versieren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:13 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik denk dat het voor mij al te laat is. Ik heb mijn complete non-flirtbestaan geaccepteerd.
I lol'dquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Setjes zijn achterhaaldTegenwoordig heb je 1 fuckbuddy, 1 verkering, 1 verloofde en 1 iemand waar je mee getrouwd ben
ok je hebt dus geen twijfel over ons?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zijn opmerking niet over de serieusheid van onze verhouding.
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ok je hebt dus geen twijfel over ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |