Keiharde neuksekschhhhquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:47 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat brengt je hier, dat is nogal een vraag, nietwaar.
Wat brengt ons allen hier?
Neehoor, ik kan wel een paar antwoorden bedenkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:47 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat brengt je hier, dat is nogal een vraag, nietwaar.
Wat brengt ons allen hier?
Zie je, best moeilijk.
Okee, nou, dan bracht jouw fobo-reactie mij hierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, ik kan wel een paar antwoorden bedenkenOf ze allen even zinnig zijn weet ik niet
David Mitchell altijd goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:50 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Eerder een gebrek aan, neem ik aan.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:50 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Mmm kan ik je honger misschien stillen schatje?
Je hebt het gelezen !quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:51 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Okee, nou, dan bracht jouw fobo-reactie mij hier
Ja, anders had ik ook helemaal niet geweten dat er iets over mij in dit topic stond ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen !![]()
Wat vind jij leuk ?
De intentie was dan ook niet dat je alles ging noemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:53 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja, anders had ik ook helemaal niet geweten dat er iets over mij in dit topic stond ook
Wat ik leuk vind? Beetje brede vraag
Ok, zal ik het je even op bed brengen mop?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Risotto op een bedje van sla.
Ja maar ik snap nog steeds niet waar je er nou mee heen wilquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
De intentie was dan ook niet dat je alles ging noemen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
xD dat herken ik ergens van..
Jij bent wel de slechtste flirter van dit hele topicquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja maar ik snap nog steeds niet waar je er nou mee heen wil
blijf afquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
he flippie ik wil je wel raken
Wat dacht je van flirten ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ja maar ik snap nog steeds niet waar je er nou mee heen wil
Geraakt ja, maar niet voor eeuwig in de echt gebondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb haar allang geraakt met mijn supergrote negerpikreplicavoorbinddildo.
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:01 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Jij bent wel de slechtste flirter van dit hele topic
Ik doe er gewoon niet aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je van flirten ?
En nee, daar ben ik niet goed in
Waarom ben je dan in gegaan op mijn uitnodiging ?quote:
Moest toch zien wat er hier te doen was?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in gegaan op mijn uitnodiging ?
NU!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ok, zal ik het je even op bed brengen mop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |