Ik hou er van om jou te kriebelen!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik hou er van om jou te kriebelen!
Goed plan! dan kunnen wij lekker onze gang gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
Zal ik de luizenshampoo dan maar door de gootsteen spoelen?
Yep, wij doen niet meer dan een filmpje kijken samen... gezellie !!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Sticks blijft nog thuis met monco10
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Yep, wij doen niet meer dan een filmpje kijken samen... gezellie !!!
We komen zo naar de kroeg misschien, ligt eraan...
Wie?quote:
quote:
Dan heb jij een goede smaakquote:
Dagelijks, ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan heb jij een goede smaakKom je hier vaker ?
Oh, tof ! Dat we elkaar niet eerder tegen gekomen zijn dan. Wat brengt je hier eigenlijk ?quote:
Niet zo lang moppie, ik ben opgestaan want had honger... zit nu aan de cruesliquote:
Deze vraag is te moeilijk en te filosofisch voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, tof ! Dat we elkaar niet eerder tegen gekomen zijn dan. Wat brengt je hier eigenlijk ?
Heb jij interesse in een trio?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Deze vraag is te moeilijk en te filosofisch voor mij
Jij kwam juist op mij over als een heel intelligent meisje. Of is mijn eerste indruk totaal fout ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Deze vraag is te moeilijk en te filosofisch voor mij
Van sex krijg je honger!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Niet zo lang moppie, ik ben opgestaan want had honger... zit nu aan de cruesli
Maar wel betrapt...![]()
![]()
wie pm't dit even naar flippiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
he flippie ik wil je wel raken
Nou ja zeg, wat brengt je hier, dat is nogal een vraag, nietwaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij kwam juist op mij over als een heel intelligent meisje. Of is mijn eerste indruk totaal fout ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |