Dan moet je wel Bonnie heten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we praten over katten die je verminken op bepaalde plekken [ afbeelding ]
Bij deze beloven we dat we nooit naar je filmpje zullen kijken of er aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gboy had het al meerdere malen aangegeven, en hij was een irritante user voor velen, tot het gebeurde, en toen was iedereen "ineens" van slag, ik moet dat soort lui niet...
Sociaal correct worden omdat de meerderheid het verwacht. Als je mensen uitkotst, blijf ze dan gewoon uitkotsen of hou je grote bek.
Ik was er toevallig bij, toen hij dat aankondigde op i-net, maar heb gewoon netjes mijn bek gehouden...
Een hekel aan iemand hebben of diegene dood willen hebben is totaal iets anders.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gboy had het al meerdere malen aangegeven, en hij was een irritante user voor velen, tot het gebeurde, en toen was iedereen "ineens" van slag, ik moet dat soort lui niet...
Sociaal correct worden omdat de meerderheid het verwacht. Als je mensen uitkotst, blijf ze dan gewoon uitkotsen of hou je grote bek.
Ik was er toevallig bij, toen hij dat aankondigde op i-net, maar heb gewoon netjes mijn bek gehouden...
De vuige haarbalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je wel Bonnie heten.
Bad luck, I'm gonna live forever.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij deze beloven we dat we nooit naar je filmpje zullen kijken of er aandacht aan besteden.
Gezelligheid ten top.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er bestaat toch geloof ik zo'n forum voor mensen die zelfmoorgedachtes hebben?
Dat stamp je er met een knuppel nog niet in bij m geloof ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
Een hekel aan iemand hebben of diegene dood willen hebben is totaal iets anders.
Ze kent je zwakke plekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
De vuige haarbal [ afbeelding ]
Ik heb haar te sadistisch gemaakt..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Jouw depressie gaat je ooit teveel worden.
Make up your mind alreadyquote:
Nja, van wat ik er van las waren t voornamelijk pubers die de pesterijen niet meer trokken etcquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezelligheid ten top.
Gaan ze dan discussiėren of het pijnlijk is om voor een trein te springen?
Welnee. ik ga langer leven dan jij, ik ben er van overtuigd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Jouw depressie gaat je ooit teveel worden.
Iedereen weet dat DAT een zwakke plek isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kent je zwakke plekken.
Ik zou maar oppassen en extra kattensnoepjes in huis halen.
Ja ach, dat ie er niet op in gaat betekend waarschijnlijk al dat ie t niet begrijpt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat stamp je er met een knuppel nog niet in bij m geloof ik
Ik wacht met spanning af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iedereen weet dat DAT een zwakke plek is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar idd, dat ga ik doen.. Gevaarlijk beest is ut.. Ik zal je zo ff wat ergs vertellen, maar niet hier uiteraard
Volwassen van je, lieverdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee. ik ga langer leven dan jij, ik ben er van overtuigd.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee. ik ga langer leven dan jij, ik ben er van overtuigd.
Niet minder volwassen dan beweren dat iemand vast snel dood zal gaan nav een depressie. Lieverd..quote:
Jij bent opgegroeid in de hood, ogen in je rug, strapped, hij ligt neer voordat hij zijn pipa heeft kunnen richten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DIe nigger gaat me ombrengen kkziek
Dat dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja ach, dat ie er niet op in gaat betekend waarschijnlijk al dat ie t niet begrijpt.
En spannend dat ut was eh?quote:
Bobby, heldquote:
Wie begint er hier nou om de 3 dagen over een depressiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet minder volwassen dan beweren dat iemand vast snel dood zal gaan nav een depressie. Lieverd..
Sure prinses, ik zou nog een paar foto's posten met mensen, zodat je ze kunt afkraken om hun uiterlijk, volwassen meid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie begint er hier nou om de 3 dagen over een depressie? Dan ben je echt niet goed bij je hoofd, hoowr
.
Peter Timofeef had het er vandaag ook nog over.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie begint er hier nou om de 3 dagen over een depressie? Dan ben je echt niet goed bij je hoofd, hoowr
.
Oke, dan kun jij er over gaan klagen in FB, volwassen jongentje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure prinses, ik zou nog een paar foto's posten met mensen, zodat je ze kunt afkraken om hun uiterlijk, volwassen meid.
*proest*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Peter Timofeef had het er vandaag ook nog over.
Gelukkig maar!quote:
Jaaah, iemand die niet houdt van anderen bewust op foto's afzeiken heeft een treurig leven, vertel het jezelf maar heel vaak.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Hahaha echt deze man heTreurig leven heb je dan.
Ja best wel.quote:
Laat m, komt toch niks van m terechtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Het verschil is dat jij nergens van houdtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jaaah, iemand die niet houdt van anderen bewust op foto's afzeiken heeft een treurig leven, vertel het jezelf maar heel vaak.
Waarom praat jij tegen onkruid dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Allure_ het volgende:
O, jawel, muziek, aardige mensen, piano, fotografie, wandelen, concerten, mijn werk, lachen, liefde, geluk, mooie series en films....ik hou van heel veel dingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij nergens van houdt.
Moet je n beetje drinken meid? Om bij te komen.. Och och tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja best wel.
Ik moet even zitten.
Zeg dat maar heel vaak tegen jezelf, kleine treurwilg van mequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O, jawel, muziek, aardige mensen, piano, fotografie, wandelen, concerten, mijn werk, lachen, liefde, geluk, mooie series en films....ik hou van heel veel dingen.
Ja, doe ik al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je n beetje drinken meid? Om bij te komen.. Och och toch
Zal ik doen, meisje wat anderen graag afzeikt om zichzelf beter te voelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg dat maar heel vaak tegen jezelf, kleine treurwilg van me
Goed bezig.. Ik pak zo m'n laatste flesje herfstbokquote:
Nooit last van.. Je zult de enige zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal ik doen, meisje wat anderen graag afzeikt om zichzelf beter te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |