Dank, weet ik dat misschien toch minder gek ben dan ik soms denk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het klopt ook precies met Pascal's gezicht
Misschien een goeie voor een nieuwe TT?
Nee, ik kijk helemaal geen klonen van Idols.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies mijn punt
Kijk je The Voice of Holland? da's goed te pruimen.
Heldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Zo, ik hoop dat dit de laatste update is.![]()
Overigens tellen de bingowoorden uit het introfilmpje niet mee, dus niet waar ze zeggen : We zoeken creativiteit, passie, etc. Het moet echt in de aflevering zitten.![]()
[ afbeelding ]
Als Pascal bij die andere groep dadelijk ook zo loopt te kutten, eindigt ie met het mes van Julien tussen zijn ribben. Das wel zo'n heerlijk giftig kereltjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha hij wordt afgemaakt de volgende keer, dat wordt genieten
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauwquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Als Pascal bij die andere groep dadelijk ook zo loopt te kutten, eindigt ie met het mes van Julien tussen zijn ribben. Das wel zo'n heerlijk giftig kereltje
Is dat wel halal?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauw
FUCKING HELLquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauw
Boh boh, smullen geblazenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zit net de laatste aflevering van vorige week te kijken
Zag er iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Dat gerecht van die tweesterrenchef lijkt me echt héérlijk
Met die paling? Ja, mij ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
mij ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Nee dat vrees ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
mij ookzal wel niet te betalen zijn
Die meneer heeft het helemaal voorgedaan, maak je toch lekker zelf thuis dan?quote:
Je vergeet nog wat na het ontvangen van positief commentaar:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ace1 het volgende:
Ibramhim elke keer net voordat hij z'n gerecht serveert: "Kben er klaar mee, fock it, ik heb er geen zin meer in"
En dan krijgt ie positief commentaar, en dan blijft hij toch maar
Zag er niet te vreten uit, en bovendien is het echt fucking weinig. Ik ga serieus liever bij de Burger King eten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |