Het klopt ook precies met Pascal's gezichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Starfish het volgende:
Sinds die stunt van hem bij die groepsopdracht waarbij hij opzettelijk gerechten van anderen de verkeerde kant op zat te sturen, met die genoegdoening in z'n gezichtsuitdrukking van z'n plannetje..
Gewoon dit beeld:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
volgens mij is het stiekem best een agressief mannetjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:17 schreef Dekatria het volgende:
Ibrahim door, fuck yeahhij is baas. Beetje praten alsof'ie zaterdagavond keihard grietjes scoort in de Skihut, maar ondertussen klaart'ie het maar effetjes!
Hoe die ook ontploft als ie door is en met termen als fucking hell strooit in een tv programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is het stiekem best een agressief mannetje
ja iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoe die ook ontploft als ie door is en met termen als fucking hell strooit in een tv programma
Idd, vaardigheden kun je nog wel leren, inspiratie en smaken proeven en de juiste combinaties maken, kan je of kan je niet lijkt me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
Ibrahim heeft echt het talent, ruwe diamant-achtig. Anderen hebben dan weer veel techniek maar weinig inspiratie.
Over de Kook is de voorloper van Topchef, daarin kregen 5 amateurs wekelijks de kans om zich te profileren in de keuken van een echt restaurant met betalende gasten. Onder leiding van Kranenborg en diens veldmaarschalk dochterlief Priscilla. Heel wat van de koks in Topchef komen, of van Over de Kook, of van Wie is de Chef (ken je toch wel?).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:56 schreef Djokotron het volgende:
Ik ken dat hele "over de kook" helemaal niet. Worden daar de kandidaten voor dit program geselecteerd ofzo?
Elke week zie ik er 1 of 2, die meedoen met Topchef, die ook meededen met Over de Kook of Wie is de Chef.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:26 schreef wonderer het volgende:
Wat raar dat er dan dezelfde mensen inzitten...
Noeri (mijn favootje) is gevorderd student aan de Hoge Hotelschool (naam is me ontschoten). Dus koken kan hij wel degelijk. Maar vooral Priscilla kreeg een natte poes van Noeri. Hij was een nog betere maître d’ dan Priscilla K.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:40 schreef wonderer het volgende:
Ik vermoed dat tweede... 't Is toch wat minder glamoureus dan the voice of holland dus dat moet je ook maar willen. En de meeste mensen die echt goed kunnen koken, zijn natuurlijk ook geen amateur meer, die hebben hun werk ervan gemaakt.
Nogal wiedes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:14 schreef wonderer het volgende:Dan hebben ze gewoon een stuk minder aanmeldingen dan Idols.
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nogal wiedes.
Het gros wat denkt te kunnen zingen, is duizend malen groter, dan dat schaarse gezelschap die denk te kunnen koken. Daarom kijk ik naar Topchef-achtige programma's i.p.v. Idols-achtige meuk.
Dank, weet ik dat misschien toch minder gek ben dan ik soms denk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het klopt ook precies met Pascal's gezicht
Misschien een goeie voor een nieuwe TT?
Nee, ik kijk helemaal geen klonen van Idols.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies mijn punt
Kijk je The Voice of Holland? da's goed te pruimen.
Heldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Zo, ik hoop dat dit de laatste update is.![]()
Overigens tellen de bingowoorden uit het introfilmpje niet mee, dus niet waar ze zeggen : We zoeken creativiteit, passie, etc. Het moet echt in de aflevering zitten.![]()
[ afbeelding ]
Als Pascal bij die andere groep dadelijk ook zo loopt te kutten, eindigt ie met het mes van Julien tussen zijn ribben. Das wel zo'n heerlijk giftig kereltjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha hij wordt afgemaakt de volgende keer, dat wordt genieten
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauwquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Als Pascal bij die andere groep dadelijk ook zo loopt te kutten, eindigt ie met het mes van Julien tussen zijn ribben. Das wel zo'n heerlijk giftig kereltje
Is dat wel halal?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauw
FUCKING HELLquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je Ibrahim ook niet moet uitvlakken, die lust Pascal vast rauw
Boh boh, smullen geblazenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zit net de laatste aflevering van vorige week te kijken
Zag er iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Dat gerecht van die tweesterrenchef lijkt me echt héérlijk
Met die paling? Ja, mij ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
mij ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Nee dat vrees ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
mij ookzal wel niet te betalen zijn
Die meneer heeft het helemaal voorgedaan, maak je toch lekker zelf thuis dan?quote:
Je vergeet nog wat na het ontvangen van positief commentaar:quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ace1 het volgende:
Ibramhim elke keer net voordat hij z'n gerecht serveert: "Kben er klaar mee, fock it, ik heb er geen zin meer in"
En dan krijgt ie positief commentaar, en dan blijft hij toch maar
Zag er niet te vreten uit, en bovendien is het echt fucking weinig. Ik ga serieus liever bij de Burger King eten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |