Het klopt ook precies met Pascal's gezichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Starfish het volgende:
Sinds die stunt van hem bij die groepsopdracht waarbij hij opzettelijk gerechten van anderen de verkeerde kant op zat te sturen, met die genoegdoening in z'n gezichtsuitdrukking van z'n plannetje..
Gewoon dit beeld:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
volgens mij is het stiekem best een agressief mannetjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:17 schreef Dekatria het volgende:
Ibrahim door, fuck yeahhij is baas. Beetje praten alsof'ie zaterdagavond keihard grietjes scoort in de Skihut, maar ondertussen klaart'ie het maar effetjes!
Hoe die ook ontploft als ie door is en met termen als fucking hell strooit in een tv programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is het stiekem best een agressief mannetje
ja iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoe die ook ontploft als ie door is en met termen als fucking hell strooit in een tv programma
Idd, vaardigheden kun je nog wel leren, inspiratie en smaken proeven en de juiste combinaties maken, kan je of kan je niet lijkt me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef wonderer het volgende:
Ibrahim heeft echt het talent, ruwe diamant-achtig. Anderen hebben dan weer veel techniek maar weinig inspiratie.
Over de Kook is de voorloper van Topchef, daarin kregen 5 amateurs wekelijks de kans om zich te profileren in de keuken van een echt restaurant met betalende gasten. Onder leiding van Kranenborg en diens veldmaarschalk dochterlief Priscilla. Heel wat van de koks in Topchef komen, of van Over de Kook, of van Wie is de Chef (ken je toch wel?).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:56 schreef Djokotron het volgende:
Ik ken dat hele "over de kook" helemaal niet. Worden daar de kandidaten voor dit program geselecteerd ofzo?
Elke week zie ik er 1 of 2, die meedoen met Topchef, die ook meededen met Over de Kook of Wie is de Chef.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:26 schreef wonderer het volgende:
Wat raar dat er dan dezelfde mensen inzitten...
Noeri (mijn favootje) is gevorderd student aan de Hoge Hotelschool (naam is me ontschoten). Dus koken kan hij wel degelijk. Maar vooral Priscilla kreeg een natte poes van Noeri. Hij was een nog betere maître d’ dan Priscilla K.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:40 schreef wonderer het volgende:
Ik vermoed dat tweede... 't Is toch wat minder glamoureus dan the voice of holland dus dat moet je ook maar willen. En de meeste mensen die echt goed kunnen koken, zijn natuurlijk ook geen amateur meer, die hebben hun werk ervan gemaakt.
Nogal wiedes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:14 schreef wonderer het volgende:Dan hebben ze gewoon een stuk minder aanmeldingen dan Idols.
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nogal wiedes.
Het gros wat denkt te kunnen zingen, is duizend malen groter, dan dat schaarse gezelschap die denk te kunnen koken. Daarom kijk ik naar Topchef-achtige programma's i.p.v. Idols-achtige meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |