Ik zou Roel wel willen als inzending, maakt leuke uptempo liedjes en ook mooie balladsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Roel van Velzen zou ook wel goed zijn denk ik, dat kleine als leuke gimmick.
quote:Inderdaad!Op vrijdag 15 oktober 2010 20:48 schreef ferdie131295 het volgende:
Caro Emerald! Dan zitten we zeker in de finale
quote:Op maandag 25 oktober 2010 02:45 schreef lennd het volgende:
[..]
Inderdaad!
Of Anneke van Giersbergen:
quote:Maar ze kan niet zingen. Dan springen de glazen in de huiskamers.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef DonnyDarko het volgende:
Within Temptation misschien?
Ik bedoel toch een grote naam en kom op, ze hebben talent
quote:ABBA heeft er niet onder geledenOp woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef Hyundai het volgende:
Caro Emerald of VanVelzen. Ben alleen wel bang dat ze hun carriere verpesten door met het ESF mee te doen
twee goede opties...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Ilse de Lange zou leuk zijn, maar heeft agelopen zondag nog bij Life4You gezegd dat ze dat niet zou willen.
Roel van Velzen zou ook wel goed zijn denk ik, dat kleine als leuke gimmick.
Ik denk nu aan een duet tussen Caro en Roel, dat zou pas goed zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2010 02:11 schreef heloef het volgende:
Inderdaad van Velzen zal het buitenland ook leuk vinden een kleine man achter een piano is zou er wel op stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |