Ja kan rechtstreeks.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt,
In Utrecht kan de trein rechtstreeks naar Den Bosch? of moet daar om de trein gereden worden?
Komende uit Bentheim hoef je in Utrecht niet om te lopen voor Den Bosch hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt,
In Utrecht kan de trein rechtstreeks naar Den Bosch? of moet daar om de trein gereden worden?
Vertrek is om 00:45, dus geen aansluitingquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Heel vet. Hoelaat vertrekt `ie? Om 01.00u ofzo? Dan kan men vanuit Leeuwarden nog met de laatste stoptrein via Groningen die nachttrein nemen.
Sneltrein sluit niet aan op het busvervoer en daarnaast kom ik vanaf noord en dan is het al vrijwel onmogelijk om de sneltrein te halen.quote:
Ik heb geen idee hoe het zit in Utrecht welk spoor welke kant op gaat enzo. dankuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende uit Bentheim hoef je in Utrecht niet om te lopen voor Den Bosch heNergens eigenlijk. En die naar Amsterdam gaat vanaf Amersfoort door lijkt me.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het zit in Utrecht welk spoor welke kant op gaat enzo. danku
Waarom dan wel Deventer erin zetten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwolle boeit niet. De splitsing bij Overvecht komt eerst. En dan nog die bij Den Dolder.
Daarom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom dan wel Deventer erin zetten?
Doe ik tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het doet dan moet je alle hoofdrichtingen er neerzetten. Hilversum boeit dan weer niet.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:07 schreef Crientj het volgende:
*binnenstormt met taart en slagroom.
Have fun, ;D
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Crientj
Dat dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende: