Maar daar zingt ie 't liever niet meer mee geloof ikquote:
Ik ben toch al geselecteerd voor een enkeltje hel, dus meer of minder zonden maakt nu toch niet meer uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kom daar nu maar eens uit gij luiwammes
Ledigheid is des duivels oorkussen![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Maar daar zingt ie 't liever niet meer mee geloof ik
spannende avaquote:
zo, jij kent je klassiekers.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo, jij kent je klassiekers.![]()
Nee, ik kan niet uit op maken wie dat zijn, maar hot is het wel.
SSDDquote:que tal?
btw je sig., is dat van het niuewe nummer van mevr. Cole?
u dirty dirty boy.quote:
Cheryl. Ja die andere heeft nu ook een liedje. Beiden zijn middelmatig. Tenminste, de gemiddelde handtas kan dat wél waarderen.quote:uh nee, weet niet eens welke cole je bedoelt
op sport en beweging zit eignelijk niet oz hele veel soeps hoewel een jonge leraar er wel mag wezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
Hoe gaat het op school? Al een hot jock aan de haak geslagen?O, wacht. is het bij jullie ook herfstvacay?
heet gym tegenwoordig zo? Ik had vroeger alleen maar oude leraren. No hot bitches. Eigenlijk maar goed ook. Kan ik me beter concentreren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op sport en beweging zit eignelijk niet oz hele veel soeps hoewel een jonge leraar er wel mag wezen![]()
heb volgende week pas vakantie
nee heb geen gym meer maar zo heten de opleidingen voor gymdocent, sportinstructeur enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heet gym tegenwoordig zo? Ik had vroeger alleen maar oude leraren. No hot bitches. Eigenlijk maar goed ook. Kan ik me beter concentreren.
oh o.k.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee heb geen gym meer maar zo heten de opleidingen voor gymdocent, sportinstructeur enz.
voorlopig is het nog gewoon toerisme weet niet of ik luchtvaart ga doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh o.k.
en wat doe jij ook alweer? luchtvaart toch?
trainer en dan alles er direct daarna weer aan etenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Trainen en daarna taco's eten. Xal maar morgen niet naast een waakvlam zitten.![]()
Taco's is best mager hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
trainer en dan alles er direct daarna weer aan eten
Alsof je alleen maar vzou trainen om af te vallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
trainer en dan alles er direct daarna weer aan eten
Elmoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om Elmo in Sesamstraat
Leuk!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om Elmo in Sesamstraat
NANANANANANANANANANANANA NA NA NA NA NANA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel donders goed gedaan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Sow, dat mocht wat kosten zeg
Erg James Bond!
Neil Patrick Harris en David Burtka hebben een kindje geadopteerd.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga straks gewoon keihard mijn elmo dvd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |