nee heb geen gym meer maar zo heten de opleidingen voor gymdocent, sportinstructeur enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heet gym tegenwoordig zo? Ik had vroeger alleen maar oude leraren. No hot bitches. Eigenlijk maar goed ook. Kan ik me beter concentreren.
oh o.k.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee heb geen gym meer maar zo heten de opleidingen voor gymdocent, sportinstructeur enz.
voorlopig is het nog gewoon toerisme weet niet of ik luchtvaart ga doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh o.k.
en wat doe jij ook alweer? luchtvaart toch?
trainer en dan alles er direct daarna weer aan etenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Trainen en daarna taco's eten. Xal maar morgen niet naast een waakvlam zitten.![]()
Taco's is best mager hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
trainer en dan alles er direct daarna weer aan eten
Alsof je alleen maar vzou trainen om af te vallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
trainer en dan alles er direct daarna weer aan eten
Elmoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om Elmo in Sesamstraat
Leuk!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ik zit echt heel hard te lachen om Elmo in Sesamstraat
NANANANANANANANANANANANA NA NA NA NA NANA!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel donders goed gedaan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Sow, dat mocht wat kosten zeg
Erg James Bond!
Neil Patrick Harris en David Burtka hebben een kindje geadopteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |