quote:Haha, nee om het huis te verdedigen bij een bestormingOp dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is dat zwaard bij de koepel bedoeld om het raam in te breken bij nood?
quote:Niemand een tip of idee wat ik hier het beste kan doen?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:12 schreef NeverAfter het volgende:
Nu moet het muurtje waar de oude keuken aan zat verder doorgetrokken worden tot de zijmuur. Ik wil dit met Ytong gaan doen maar heb hier even wat vraagjes over. Kan ik het beste een voeg open laten tussen het oude en nieuwe gedeelte en deze met veerankers aan elkaar zetten, voeg dichtpurren en afwerken met stuc wapeninggsgaas of is het beter om tegen het bestaande muurtje aan te lijmen? Ik dacht zelf aan de eerste optie. En moet ik het nieuwe stuk zoals gebruikelijk in een profiel op de grond plaatsen (zodat hij niet met de vloer mee werkt) of is het beter om in dit geval direct op de dekvloer te lijmen? Ik wilde het leidingwerk laten zitten en hier omheen bouwen (het leidingwerk is gesoldeerd en van goede kwaliteit) of zie ik hier mogelijke problemen over het hoofd?
quote:Die komen van de Praxis. Het is een setje van 3 stuks. Ze hebben ze tegenwoordig geloof ik ook met vierkante hoeken en in het zwart.Op woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef wise het volgende:
impressed
[ afbeelding ]
die witte dingen die aan de muurhangen? Waar komen die vandaan?
quote:tyOp woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Die komen van de Praxis. Het is een setje van 3 stuks. Ze hebben ze tegenwoordig geloof ik ook met vierkante hoeken en in het zwart.
En uiteraard een 19 mm buisleidingquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ehmm, heb je voor die driefase kookgroep wel een grotere inbouwdoos geplaatst ?
Een perilex wandcontactdoos past namelijk niet in een standaard U50 inbouwdoos !
Dit is een perilex inbouwdoos
[ afbeelding ]
Dit is een standaard inbouwdoos
[ afbeelding ]
![]()
oeps..... :p Dat wordt doosje uitbreken en een nieuwe erinquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ehmm, heb je voor die driefase kookgroep wel een grotere inbouwdoos geplaatst ?
Een perilex wandcontactdoos past namelijk niet in een standaard U50 inbouwdoos !
Dit is een perilex inbouwdoos
[ afbeelding ]
Dit is een standaard inbouwdoos
[ afbeelding ]
![]()
Dat is vloertegel "Java" van de gamma (staat op het moment in het foldertje geloof ik) Die heb ik liggen voor overal in huis waar tegels komen (toilet, hal, badkamer en keuken). Hij is 30*60quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, ook dit is weer zo'n mooie metamorfose, complimenten![]()
En die vloertegels komen mij wel héél bekend voor...
Toevallig ook van Casalgrande Pandana, de Lavagna Nera?
(heb ik de hele benedenverdieping mee vol liggen, ook 40x60)
Ik ben hier voorlopig nog wel ff bezig voor het hele huis gedaan isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:41 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Erg mooi geworden !![]()
Kun je niet ook even hier bezig?
Ja die ligt er tot boven de muur....vanaf daar is het 16mm in de muur maar het is geen probleem om daar 5 draden door heen te halen... wel netjes overal 2,5 mm2 draden gebruiktquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:53 schreef exlurker het volgende:
[..]
En uiteraard een 19 mm buisleiding![]()
Ik vind ze leukkk! Dus ben vanochtend meteen naar de Praxis gereden en heb ze opgehaaldquote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Die komen van de Praxis. Het is een setje van 3 stuks. Ze hebben ze tegenwoordig geloof ik ook met vierkante hoeken en in het zwart.
Helemaal volgens de voorschriften is het dan niet; maar ik voorzie niet direct problemen / gevaren bij deze situatiequote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Ja die ligt er tot boven de muur....vanaf daar is het 16mm in de muur maar het is geen probleem om daar 5 draden door heen te halen... wel netjes overal 2,5 mm2 draden gebruikt
Ik had me er eigenlijk van te voren wat beter in moeten verdiepenquote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Helemaal volgens de voorschriften is het dan niet; maar ik voorzie niet direct problemen / gevaren bij deze situatie
Bedankt voor de info vonkenboer! Ik heb ook even je topic over perilex doorgelopen, scheelt weer een boel onnodige vragenquote:Een perilex wandcontactdoos is veel groter dan een normale wandcontactdoos; ze hebben ook gewoon meer ruimte nodig omdat je 5 draden aan moet sluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |