abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87577839
Na enkele jaren hier te hebben meegelurkt is het nu eens tijd om jullie te laten meegenieten van onze grote
verbouwing....

In december 2006 kochten we ons "bouwvalletje" in een gezellige volksbuurt te Eindhoven. het betreft een hoekwoning uit 1948 met een uitbouw aan de achterzijde. Zonder enige kluservaring of idee wat ons te wachten stond zijn we aan de slag gegaan om dit "bouwvalletje" om te toveren tot ons droompaleisje. Ondertussen zijn we 4 jaar verder en een boel (klus)ervaring rijker. Door omstandigheden heeft de verbouwing een aantal maal voor een langere periode stilgelegen en zijn we er nog lang niet. De woonkamer, achterkamer en toilet zijn ondertussen af. De keuken is, op het keukenblok na, ook bijna klaar en zal komende maand verder worden afgemaakt.

Maar nu eerst even wat foto's en omschrijving van de verbouwing tot nu toe......

De Woonkamer (vooral TV kamer):
Hier is alles vernieuwd: verlaagd plafond met spotjes, nieuwe vloer (loopt door in de keuken en achterkamer), elektra geheel vernieuwd, muren opnieuw gestuced (uitbesteed), nieuw deurkozijn en deur. Alleen de steenstrips hebben we laten zitten en geschilderd (ja, het moet je smaak zijn ;) )

Voor:

Het ziet er op de foto nog stukken beter uit dan in werkelijkheid....

Kijkend vanuit de woonkamer naar de keuken....

De vorige eigenaar had echt een geweldige smaak en oog voor details }:|

Na:

De keuken:
Hier is alles vernieuwd op het keukenblok zelf na: nieuw houten plafond met spotjes, nieuwe vloer, elektra geheel vernieuwd, muren opnieuw gestuced (uitbesteed), nieuwe muur tussen de keuken en de achterkamer. Nieuwe betimmering van de lichtkoepel (hiervoor hebben we nieuwe dragers voor het dak moeten plaatsen omdat deze onder de rand van de koepel zaten).

Voor:

De witte kunsstof schroten zaten hier (net als in de woon en achterkamer) ook op het plafond

Tijdens:

Nieuwe muur tussen de keuken en achterkamer (dit was een houten frame met schrootjes)

Hard aan het werk...

Nieuwe elektra voor de spotjes...

Alles gestuced...

Na:

De achterkamer:
Hier is ook alles vernieuwd: nieuw houten plafond met spotjes, nieuwe vloer, elektra geheel vernieuwd, muren opnieuw gestuced. Nieuwe betimmering van de lichtkoepel (ook hiervoor hebben we nieuwe dragers voor het dak moeten plaatsen). Verder is er ook overal gigabit lan aangelegd met een switch in de meterkast.

Voor:

De witte kunsstof schroten zaten hier ook overal (net als in de woonkamer en keuken)

Tijdens:

Oude muur tussen keuken en achterkamer eruit.....

Lichtkoepel.

Firet Doek op het plafond.

Plafond delen ertegen....best lastig die lengtes in je eentje...maar de stempels zijn een handig hulpmiddel...

Plafond klaar!

Nieuwe betimmering lichtkoepel.

Een deel van de verwijderde kunststof schrootjes :p (ze zaten zelfs op de achtergevel van de uitbouw)

Na:

Het toilet:
De toiletpot had al een barst toen we de woning betrokken, dus deze hadden we niet in gebruik. We hebben de ruimte helemaal gestript en van voor af aan begonnen. De standleiding was zo lek als een vergiet en was overal met tape geplakt :S dus die hebben we eerst vervangen, daarna de rest weer opgebouwd.

Voor:

Tijdens:

Alles eruit gesloopt.

De deuropening verbreed voor het nieuwe kozijn.

Het nieuwe kozijn zit erin

Oud stucwerk en tegellijm van de muur.

Inbouwreservoir geplaatst en aangesloten op de standleiding.

Frame om het reservoir heen.

Nis.

Voorplaat ertegenaan.

Even proefhangen.

Muren gestuct.

Plafond erin met aansluiting voor ventilator.

Tegels tegen de achterwand.

Lijstje om de nis heen. Het was eigenlijk de bedoeling dit met tegels te doen, maar we kregen de tegels niet netjes genoeg gebroken of gesneden...zelfs nog met zo'n mega-watergekoelde-zaagtafel van boels geprobeerd! Maar we zijn erg blij met het resultaat zo....

Tegels op de rest van de muren.

Plafond ventilator.

Vloertegels liggen.

Pot er weer op.

deurtje erin.

Na:

Klaar!

De rest volgt spoedig :)

[ Bericht 23% gewijzigd door NeverAfter op 16-10-2010 12:47:52 ]
pi_87578139
Ik dacht eerst heel even dat de eerste foto's van de nieuwe situatie waren, maar: WOW, wat een verbetering zeg! Ik ben benieuwd naar de rest! :)
pi_87578439
Hier heb je 4 jaar over gedaan? :o
pi_87578879
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:36 schreef DeRakker. het volgende:
Hier heb je 4 jaar over gedaan? :o
Er is een boel meer gebeurt, ben alles nog aan het posten......even geduld :p
pi_87579024
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef NeverAfter het volgende:

[..]

Er is een boel meer gebeurt, ben alles nog aan het posten......even geduld :p
ah ok :P
Heb je echt alles zelf gedaan, ook electra,stucwerk enz? of ook dingen uitbesteed?
pi_87579097
Oh leuk! *O*
Ziet er goed uit, ook de steenstrips, heeft wel wat in jullie interieur.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87579631
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef Merel1808 het volgende:
Ik dacht eerst heel even dat de eerste foto's van de nieuwe situatie waren
Haha, dacht ik eerst ook...
Maar het is echt mooi geworden zeg, wat een verschil! ^O^
Ben benieuwd naar de rest.
pi_87586267
Mooi zeg! Past allemaal goed!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87586284
^O^
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:16:52 #10
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_87598609
Ik zou die steenstrips zelf verwijderd hebben ;) maar het is jou huis dus jij bepaald wat je verwijderd en wat je laat zitten :P

Mooie verbouwing ben benieuwd naar de volgende update !
pi_87598673
Dat haard-achtige ding in de woonkamer, erg gaaf! Wat is het precies?

Verder leuke inrichting, erg leuk opgeknapt!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_87598773
Ik wist niet dat de Renegade zo handig was ;)
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_87598846
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:21 schreef Kluts het volgende:
Dat haard-achtige ding in de woonkamer, erg gaaf! Wat is het precies?

Verder leuke inrichting, erg leuk opgeknapt!
Volgens mij is dat zo'n electrische sfeerhaard die ze ook bij de Gamma verkopen.
Zag het toevallig vandaag in hun folder staan.

Lijkt er verdacht veel op :)
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_87600096
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:31 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat zo'n electrische sfeerhaard die ze ook bij de Gamma verkopen.
Zag het toevallig vandaag in hun folder staan.

[ link | afbeelding ]

Lijkt er verdacht veel op :)
Het is idd een haard van de Gamma. Alleen geen electrische, maar een Gel haard......merk is livin' flame geloof ik....
pi_87600152
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ah ok :P
Heb je echt alles zelf gedaan, ook electra,stucwerk enz? of ook dingen uitbesteed?
Op het Stucwerk na heb ik alles zelf gedaan....maar ik wil in de toekomst ook proberen zelf wat te stucen. Ik heb al wel een klein stukje van 1/2 m2 gestuced, dus het begin is er :D
pi_87600181
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou die steenstrips zelf verwijderd hebben ;) maar het is jou huis dus jij bepaald wat je verwijderd en wat je laat zitten :P

Mooie verbouwing ben benieuwd naar de volgende update !
gelukkig verschiilen smaken he :D Anders woonden we allemaal in hetzelfde huis haha... heb trouwens met bewondering de verbouwing van jullie toilet gevolgd...erg mooi!

[ Bericht 4% gewijzigd door NeverAfter op 16-10-2010 12:07:18 ]
pi_87600818
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik wist niet dat de Renegade zo handig was ;)
Zit alleen constant met mijn lange jas in de afkortzaag vast ;)
pi_87602851
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef NeverAfter het volgende:
Na enkele jaren hier te hebben meegelurkt is het nu eens tijd om jullie te laten meegenieten van onze grote
verbouwing....

Hard aan het werk...

verrek heb ik te maken met een indiaan/molukker? :D geintje

Heel mooi gedaan dit allemaal,maar vertel mij eens: Is dit ook onderdeel van je dagelijks werk dat je er zo bedreven in bent? want ik kan mij voorstellen als je bijvoorbeeld admin ergens bent op kantoor en je dan daarna nog dit werk allemaal moet doen,je binnen no time uitgeput bent. :)

Ik vind vooral die foto met die haard (metalic) en erg mooi gedaan. ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87603352
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef rubje het volgende:

[..]

verrek heb ik te maken met een indiaan/molukker? :D geintje

Haha, nee hoor 100% puur NL, tis idd geen charmante foto :D

quote:
Heel mooi gedaan dit allemaal,maar vertel mij eens: Is dit ook onderdeel van je dagelijks werk dat je er zo bedreven in bent? want ik kan mij voorstellen als je bijvoorbeeld admin ergens bent op kantoor en je dan daarna nog dit werk allemaal moet doen,je binnen no time uitgeput bent. :)

Ik vind vooral die foto met die haard (metalic) en erg mooi gedaan. ^O^
Ik heb in een grijs verleden eens een half jaar bij karwei gewerkt en recentelijk nog bij bouwmaat, maar dat is dan ook wel de enige werk connectie die ik met klussen heb :D Ik heb altijd in (o.a. computer) winkels gewerkt en ben momenteel werkzoekende... dus even tijd om verder te gaan :D Dit project is ook eigenlijk het eerste wat ik aan klussen doe (heb hiervoor eens een tv meubeltje gebouwd, maar da's dan ook wel alles). Gaanderweg heb ik alles moeten leren (veel aan dit forum gehad!) maar als je jezelf een beetje goed inleest en alles met beleid en juist gereedschap doet kom je een heel eind. Het gaat alleen wel erg langzaam zo :D Maar ik kan wel stellen dat ik hierin echt een nieuwe hobby gevonden heb! Probleem is alleen dat ik de laatset tijd bij iedereen heb staan klussen behalve bij mezelf :D Ik moet eens leren nee te zeggen....
pi_87604951
quote:
Ik moet eens leren nee te zeggen....
Of beginnen met geld vragen, genaamd zwartwerken ;)
pi_87606334
Ik ben benieuwt welke kleur jij gebruikt heb voor de muren vooral die nieuwe tussen de keuken.
Ik ben ook op zoek naar z'n kleur.
Weet jij de naam of het type?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:09:07 #22
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_87607676
Die steenstrips ook gewoon laten zitten hé :D
pi_87610692
mooi geworden zeg, heel erg veel gedaan!
super chic toilet ook geworden zo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_87663277
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:15 schreef mrfatmen het volgende:
Ik ben benieuwt welke kleur jij gebruikt heb voor de muren vooral die nieuwe tussen de keuken.
Ik ben ook op zoek naar z'n kleur.
Weet jij de naam of het type?
We hebben muurverf van flexa gebruikt. Extra mat, dat geeft een mooie egale en rustige afwerking. De kleur op de muur tussen keuken en achterkamer is E8.05.70 De kleur op de rest van de muren is FN.02.82 Voor de deuren, plinten, lichtkoepels, etc. hebben we hoornwit zijdeglans van histor gebruikt. Ik moet er wel bij zeggen dat de donkerdere kleur erg kan veranderen met de lichtval.
pi_87663314
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:09 schreef martinus- het volgende:
Die steenstrips ook gewoon laten zitten hé :D
Dat was het enige wat we mooi vonden aan de bestaande afwerking (moest wel een laagje verf over want het was vreselijk vergeelt)
pi_87663388
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:57 schreef WRH het volgende:
mooi geworden zeg, heel erg veel gedaan!
super chic toilet ook geworden zo.
Op het toilet ben ik ook supertrots! Het is zo heerlijk als je 2 jaar lang het hele toilet niet hebt kunnen gebruiken en dan ineens weer beneden naar het toilet kunt. Het voelt echt alsof we weer een ruimte op het huis hebben teruggewonnen :D
pi_87664266
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef NeverAfter het volgende:
-knip-
Moooooooooooi geworden :Y , vooral je woonkamer. Heb je alles zelf gedaan of laten doen? Die metalen plaatjes op je toilet vind ik ook erg geinig, waar komen die vandaan als ik vragen mag?

[ Bericht 90% gewijzigd door Skypo op 18-10-2010 11:10:52 ]
pi_87664405
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Skypo het volgende:

[..]

Moooooooooooi geworden :Y , vooral je woonkamer. Heb je alles zelf gedaan of laten doen? Die metalen plaatjes op je toilet vind ik ook erg geinig, waar komen die vandaan als ik vragen mag?
Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha. :) Op het stucen na heb ik alles zelf gedaan. Die plaatjes op de toiletdeur zijn van tiger, gewoon bij de bouwmarkt te koop.
pi_87664651
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef NeverAfter het volgende:

[..]

Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha. :) Op het stucen na heb ik alles zelf gedaan. Die plaatjes op de toiletdeur zijn van tiger, gewoon bij de bouwmarkt te koop.
Haha, desondanks toch erg knap gedaan :). Ik wou dat ik zo handig was.
pi_87664784
* Dichterbijer zwaait naar de zoveelste Eindhovenaar die klust :D

Mijn complimenten voor de afwerking en smaak ( ;) ) ziet er erg netjes en strak uit... hoe lang gok je nog nodig te moeten hebben om alles af te krijgen?
pi_87665034
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer zwaait naar de zoveelste Eindhovenaar die klust :D

Mijn complimenten voor de afwerking en smaak ( ;) ) ziet er erg netjes en strak uit... hoe lang gok je nog nodig te moeten hebben om alles af te krijgen?
Bedankt voor het compliment! Ik denk nog wel een hele tijd bezig te zijn (dus gaat een langlopend topic worden :) ) Ik ga nu eerst de keuken vervangen, daarna de hal afmaken, voorkamer ombouwen tot logeerkamertje + inloopkast, dan boven de slaapkamer, badkamer en tot slot de 2e slaapkamer ombouwen tot opname studiootje.....en dan de tuin nog natuurlijk :D Nog wel een paar jaartjes dus, zowel vanwege tijd als financiele redenen. ;)
pi_87665065
Dat ziet er echt wel super uit! Die ronding in de muur bij de keuken vind ik er ook erg leuk uitzien! ^O^
pi_87665194
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:23 schreef rioohhh het volgende:
Dat ziet er echt wel super uit! Die ronding in de muur bij de keuken vind ik er ook erg leuk uitzien! ^O^
Dank je! Ik had alleen bij de ronding in de muur er niet bij stilgestaan dat er ook nog een plint op moet :) Dat is ook nog een heel werk geweest. Ik heb uiteindelijk wat laagje 8mm mdf op een ytongblok gespannen en op elkaar gelijmd met het eerste laagje niet verlijmd om de dikte van het stucwerk te simuleren. Mischien een handige tip voor mensen die ook een ronding in de muur hebben en met de plint zitten te kijken..
pi_87665327
Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaan :D maar dacht.. als er zulke blokken bestaan, zullen die plinten ook wel te koop zijn.. Maar dat heb je dus anders opgelost ;)
pi_87665835
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef rioohhh het volgende:
Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaan :D maar dacht.. als er zulke blokken bestaan, zullen die plinten ook wel te koop zijn.. Maar dat heb je dus anders opgelost ;)
Nee, helaas geen kant en klare plint. Dat zou ook niet gaan, want de ronding is weer afhankelijk van de dikte van de afwerklaag. Heb er ook even op zitten puzzelen. :D Ook bij de plafonddelen was het even zoeken naar een manier. Deze uiteindelijk grofweg op de juiste ronding gezaagd en met stempels tijdelijk gemonteerd. Vervolgens een oud schuursponsje van de schuurlaag ontdaan en op de juiste dikte gemaakt. Het sponsje vervolgens tegen de muur en het plafonddeel gehouden en de precieze ronding afgetekend. Dat illustreert ook gelijk het hele probleem bij deze verbouwing. Omdat de ervaring ontbreekt kom ik soms op de meest rare (en soms omslachtige) oplossingen voor dit soort problemen. :)
pi_87665994
Een ander detail waar ik erg trots op ben zijn de deur architraven. Die zijn ook niet kant en klaar maar uit 2 platen MDF gemaakt. Ik hou zo van mijn bovenfrees :)
pi_87668504
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef NeverAfter het volgende:
Ik hou zo van mijn bovenfrees :)
_O_ Me 2!
pi_87668827
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef NeverAfter het volgende:
Een ander detail waar ik erg trots op ben zijn de deur architraven. Die zijn ook niet kant en klaar maar uit 2 platen MDF gemaakt. Ik hou zo van mijn bovenfrees :)
Wow, dat is gaaf. Misschien ga ik dat ook ooit nog eens doen.. O-)
Maar even over dat stucen: gewoon proberen, eerst op een plek uit het zicht en waar maar een dun laagje op hoeft. Stucen is gaaf!
pi_87745452
Eerstvolgende klus wordt het vervangen van de keuken. Mijn moeder heeft een nieuwe keuken gekocht en ik ga de oude wat opknappen (Schilderen, nieuw werkblad, spoelbak, kraan en afzuigkap) en bij ons plaatsen. (kunnen we toch weer een paar jaar vooruit en terzijnertijd een nieuwe keuken kopen). Donderdag gaat mijn meisje voor een weekje naar de US en kan ik lekker ongestoord de oude keuken afbreken en alles voorbereiden voor de andere keuken. Mijn handen jeuken al :P Zal proberen genoeg foto's te maken zodat jullie de voortgang kunnen volgen. De oude keuken mag ik er in week 45 uit gaan halen.
pi_87770063
Ziet er netjes uit hoor! Steenstrips zijn altijd een lastig onderwerp ja, maar ik vind dat je ze prima verwerkt hebt. Valt helemaal niet uit de toon, ze zijn bijna zelfs mooi :)
pi_87775790
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef NeverAfter het volgende:
Eerstvolgende klus wordt het vervangen van de keuken. Mijn moeder heeft een nieuwe keuken gekocht en ik ga de oude wat opknappen (Schilderen, nieuw werkblad, spoelbak, kraan en afzuigkap) en bij ons plaatsen. (kunnen we toch weer een paar jaar vooruit en terzijnertijd een nieuwe keuken kopen). Donderdag gaat mijn meisje voor een weekje naar de US en kan ik lekker ongestoord de oude keuken afbreken en alles voorbereiden voor de andere keuken. Mijn handen jeuken al :P Zal proberen genoeg foto's te maken zodat jullie de voortgang kunnen volgen. De oude keuken mag ik er in week 45 uit gaan halen.
O leuk! En waar kook je in de tussentijd? ;)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 03:16:55 #42
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_87781073
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op ;)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_87786094
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op ;)
Goeie tip! Heb na het klussen nooit zin om te koken...
pi_87793042
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
haha, ja zoiets hadden we ook al bedacht :D Maar gelukkig zit er een frituur om de hoek waar ze ook een paar "gewone" maaltijden verkopen....er zit nog vanalles in de diepvries wat in de magnetron kan....komt vast goed :D Je moet er wat voor over hebben he....
pi_87972739
Ik heb gisteren de oude keuken eruit gehaald. Het is weer een heerlijk zootje achter de oude keuken. Dat gaat de hele verbouwing al zo, dus ik had het eigenlijk al wel verwacht Maar het begin is iig weer gemaakt :D Hier even de Foto's:

Nu moet het muurtje waar de oude keuken aan zat verder doorgetrokken worden tot de zijmuur. Ik wil dit met Ytong gaan doen maar heb hier even wat vraagjes over. Kan ik het beste een voeg open laten tussen het oude en nieuwe gedeelte en deze met veerankers aan elkaar zetten, voeg dichtpurren en afwerken met stuc wapeninggsgaas of is het beter om tegen het bestaande muurtje aan te lijmen? Ik dacht zelf aan de eerste optie. En moet ik het nieuwe stuk zoals gebruikelijk in een profiel op de grond plaatsen (zodat hij niet met de vloer mee werkt) of is het beter om in dit geval direct op de dekvloer te lijmen? Ik wilde het leidingwerk laten zitten en hier omheen bouwen (het leidingwerk is gesoldeerd en van goede kwaliteit) of zie ik hier mogelijke problemen over het hoofd?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:28:32 #46
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_87975505
Ik kan alleen maar zeggen _O_

Die foto met de eethoek onder de lichtkoepel :Y :

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_87975958
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:

[ afbeelding ]
Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijnt :D Het geeft ook een heerlijk licht van boven....heel anders dan wanneer het licht via een raam in de zijmuur komt....
pi_87976002
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef NeverAfter het volgende:

[..]

Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijnt :D Het geeft ook een heerlijk licht van boven....heel anders dan wanneer het licht via een raam in de zijmuur komt....
Alleen schilderijen wel ff recht hangen ;) :P
pi_87976473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat zwaard bij de koepel bedoeld om het raam in te breken bij nood? :+
pi_87978659
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Alleen schilderijen wel ff recht hangen ;) :P
hehe ja zag het... toen ik na het posten van de foto hem recht wilde gaan hangen, hing ie ineens wel recht :p rara politiepet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')