ah okquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Er is een boel meer gebeurt, ben alles nog aan het posten......even geduld :p
Haha, dacht ik eerst ook...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef Merel1808 het volgende:
Ik dacht eerst heel even dat de eerste foto's van de nieuwe situatie waren
Volgens mij is dat zo'n electrische sfeerhaard die ze ook bij de Gamma verkopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:21 schreef Kluts het volgende:
Dat haard-achtige ding in de woonkamer, erg gaaf! Wat is het precies?
Verder leuke inrichting, erg leuk opgeknapt!
Het is idd een haard van de Gamma. Alleen geen electrische, maar een Gel haard......merk is livin' flame geloof ik....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:31 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n electrische sfeerhaard die ze ook bij de Gamma verkopen.
Zag het toevallig vandaag in hun folder staan.
[ link | afbeelding ]
Lijkt er verdacht veel op
Op het Stucwerk na heb ik alles zelf gedaan....maar ik wil in de toekomst ook proberen zelf wat te stucen. Ik heb al wel een klein stukje van 1/2 m2 gestuced, dus het begin is erquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah ok![]()
Heb je echt alles zelf gedaan, ook electra,stucwerk enz? of ook dingen uitbesteed?
gelukkig verschiilen smaken hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou die steenstrips zelf verwijderd hebbenmaar het is jou huis dus jij bepaald wat je verwijderd en wat je laat zitten
Mooie verbouwing ben benieuwd naar de volgende update !
Zit alleen constant met mijn lange jas in de afkortzaag vastquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik wist niet dat de Renegade zo handig was
verrek heb ik te maken met een indiaan/molukker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef NeverAfter het volgende:
Na enkele jaren hier te hebben meegelurkt is het nu eens tijd om jullie te laten meegenieten van onze grote
verbouwing....
Hard aan het werk...
Haha, nee hoor 100% puur NL, tis idd geen charmante fotoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef rubje het volgende:
[..]
verrek heb ik te maken met een indiaan/molukker?geintje
Ik heb in een grijs verleden eens een half jaar bij karwei gewerkt en recentelijk nog bij bouwmaat, maar dat is dan ook wel de enige werk connectie die ik met klussen hebquote:Heel mooi gedaan dit allemaal,maar vertel mij eens: Is dit ook onderdeel van je dagelijks werk dat je er zo bedreven in bent? want ik kan mij voorstellen als je bijvoorbeeld admin ergens bent op kantoor en je dan daarna nog dit werk allemaal moet doen,je binnen no time uitgeput bent.![]()
Ik vind vooral die foto met die haard (metalic) en erg mooi gedaan.
We hebben muurverf van flexa gebruikt. Extra mat, dat geeft een mooie egale en rustige afwerking. De kleur op de muur tussen keuken en achterkamer is E8.05.70 De kleur op de rest van de muren is FN.02.82 Voor de deuren, plinten, lichtkoepels, etc. hebben we hoornwit zijdeglans van histor gebruikt. Ik moet er wel bij zeggen dat de donkerdere kleur erg kan veranderen met de lichtval.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:15 schreef mrfatmen het volgende:
Ik ben benieuwt welke kleur jij gebruikt heb voor de muren vooral die nieuwe tussen de keuken.
Ik ben ook op zoek naar z'n kleur.
Weet jij de naam of het type?
Dat was het enige wat we mooi vonden aan de bestaande afwerking (moest wel een laagje verf over want het was vreselijk vergeelt)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:09 schreef martinus- het volgende:
Die steenstrips ook gewoon laten zitten hé
Op het toilet ben ik ook supertrots! Het is zo heerlijk als je 2 jaar lang het hele toilet niet hebt kunnen gebruiken en dan ineens weer beneden naar het toilet kunt. Het voelt echt alsof we weer een ruimte op het huis hebben teruggewonnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:57 schreef WRH het volgende:
mooi geworden zeg, heel erg veel gedaan!
super chic toilet ook geworden zo.
Moooooooooooi gewordenquote:
Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Skypo het volgende:
[..]
Moooooooooooi geworden, vooral je woonkamer. Heb je alles zelf gedaan of laten doen? Die metalen plaatjes op je toilet vind ik ook erg geinig, waar komen die vandaan als ik vragen mag?
Haha, desondanks toch erg knap gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Dank je! Het is wel een hele klus geweest! Heb gelukkig een geduldige vriendin, anders had ik vast al bij "Help mijn man is klusser" gezeten, haha.Op het stucen na heb ik alles zelf gedaan. Die plaatjes op de toiletdeur zijn van tiger, gewoon bij de bouwmarkt te koop.
Bedankt voor het compliment! Ik denk nog wel een hele tijd bezig te zijn (dus gaat een langlopend topic wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer zwaait naar de zoveelste Eindhovenaar die klust
Mijn complimenten voor de afwerking en smaak () ziet er erg netjes en strak uit... hoe lang gok je nog nodig te moeten hebben om alles af te krijgen?
Dank je! Ik had alleen bij de ronding in de muur er niet bij stilgestaan dat er ook nog een plint op moetquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:23 schreef rioohhh het volgende:
Dat ziet er echt wel super uit! Die ronding in de muur bij de keuken vind ik er ook erg leuk uitzien!
Nee, helaas geen kant en klare plint. Dat zou ook niet gaan, want de ronding is weer afhankelijk van de dikte van de afwerklaag. Heb er ook even op zitten puzzelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef rioohhh het volgende:
Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaanmaar dacht.. als er zulke blokken bestaan, zullen die plinten ook wel te koop zijn.. Maar dat heb je dus anders opgelost
Wow, dat is gaaf. Misschien ga ik dat ook ooit nog eens doen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:50 schreef NeverAfter het volgende:
Een ander detail waar ik erg trots op ben zijn de deur architraven. Die zijn ook niet kant en klaar maar uit 2 platen MDF gemaakt. Ik hou zo van mijn bovenfrees
quote:O leuk! En waar kook je in de tussentijd?Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef NeverAfter het volgende:
Eerstvolgende klus wordt het vervangen van de keuken. Mijn moeder heeft een nieuwe keuken gekocht en ik ga de oude wat opknappen (Schilderen, nieuw werkblad, spoelbak, kraan en afzuigkap) en bij ons plaatsen. (kunnen we toch weer een paar jaar vooruit en terzijnertijd een nieuwe keuken kopen). Donderdag gaat mijn meisje voor een weekje naar de US en kan ik lekker ongestoord de oude keuken afbreken en alles voorbereiden voor de andere keuken. Mijn handen jeuken alZal proberen genoeg foto's te maken zodat jullie de voortgang kunnen volgen. De oude keuken mag ik er in week 45 uit gaan halen.
quote:Goeie tip! Heb na het klussen nooit zin om te koken...Op donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op
quote:haha, ja zoiets hadden we ook al bedachtOp donderdag 21 oktober 2010 03:16 schreef klusfoobje het volgende:
gewoon aanschuiven bij het Leger des Heils. Na een dag stevig klussen val je daar in je bouwkleren echt niet op
quote:Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijntOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen![]()
Die foto met de eethoek onder de lichtkoepel:
[ afbeelding ]
quote:Alleen schilderijen wel ff recht hangenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef NeverAfter het volgende:
[..]
Ja dat is zo'n heerlijke plek om te zitten als het zonnetje lekker schijntHet geeft ook een heerlijk licht van boven....heel anders dan wanneer het licht via een raam in de zijmuur komt....
quote:Is dat zwaard bij de koepel bedoeld om het raam in te breken bij nood?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef Merlijn het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen![]()
Die foto met de eethoek onder de lichtkoepel:
[ afbeelding ]
quote:hehe ja zag het... toen ik na het posten van de foto hem recht wilde gaan hangen, hing ie ineens wel recht :p rara politiepet....Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen schilderijen wel ff recht hangen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |