Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verkapte ''Reetveter, je hebt nog anderhalf uur om seks met me te hebben'' post.
Nee hoor, ik ben altijd versquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja ik zit min of meer in Raalte. Maar ik heb nog de tijd tot de 28e. Ik neem aan dat er niks over datum kan raken
!
Nee ik voel me nu weer primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog steeds heartbroken?
Hij moet hier iets ophalen!quote:
Zo niet meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog steeds heartbroken?
Geenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het verschil tussen BB Bold en Curve?
De een is fag, de ander gay.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geenze zijn allebei voor sukkels die denken belangrijk te zijn.
Bold is nieuwer, maar veel andere functies heeft ie niet. Curve is ook smaller en kleiner naar mijn idee en ik kan er niet mee omgaan daarom heb ik een Bold.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Die flappie heeft me nog niet gemaild. Verrassend, he?quote:
Sowieso: mensen die klagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die klagen over het OV in Nederland.
Mensen die in een favela wonen en klagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die klagen.
Ga in een favela wonen.
Ik denk dat het tijd is voor maatregelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die flappie heeft me nog niet gemaild. Verrassend, he?
Als je me komt masseren gaat het nog beter.quote:
Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je me komt masseren gaat het nog beter.
quote:José
wauw! ik heb zojuist het hoogste punt van de dag beleefd, ik kwam net iemand tegen in de winkel & keek hem aan zegt die zo uit het niets huppelkut tegen me amazing! waar gaat dit heen? ^o) @ thuis natuurlijk!
Vandaar dat je je telefoon niet opnam. Alle puzzelstukjes komen samen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.
picsquote:
Puur om Mozy te irriteren uiteraard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.
Ik ga denk ik toch voor de Desire HD als ik een nieuwe koop. Moet het even financieel aanzien.quote:
Inderdaad. Godverdommese flapdrol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor maatregelen.
Goede keuze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor de Desire HD als ik een nieuwe koop. Moet het even financieel aanzien.
Had je al wat in gedachten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Godverdommese flapdrol.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
pics
[..]
Puur om Mozy te irriteren uiteraard.
Antwoord terug: probeer het eerst onderling op te lossen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
@4ebe: ik mail gewoon eerst een docent.
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in slobber trui die ik aandoe voortaan als ik slobber kleding aandoe
i love this mutsjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...
wil je mutsje wel zien..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |