Wat hij zegt, jaquote:
ik mis mijn bus naar Chai sowieso al met 4 minuten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je aansluiting, wat doe je.
Oh. Dat komt omdat Dqod me altijd na doet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee... zo bedoelde ik het niet.![]()
Ik vond het echt zo'n tekst voor Dqod
Dat wordt op het station slapen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik mis mijn bus naar Chai sowieso al met 4 minuten.
Niet op jouquote:
Wat?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Dat komt omdat Dqod me altijd na doet.
Ik word altijd een beetje gefrustreerd van slechte aansluitingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik mis mijn bus naar Chai sowieso al met 4 minuten.
Echoooooo!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Dat komt omdat Dqod me altijd na doet.
Ja want als je op het perron gaat liggen denken ze dat je een zwerver bent en halen ze je weg.quote:
Bekend met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje gefrustreerd van slechte aansluitingen.
Als ik vanaf station Driebergen- Zeist de bus wil pakken, is hij 9 van de 10 keer weg, omdat ik aankom op het tijdstip dat de bus vertrekt.![]()
En dan gaat dat stomme ding in Zeist nog 5 minuten wachten, ipv dat ze wat later vertrekken bij het station.![]()
Nu je het zegt... Chris en Chai zijn al een tijdje verdacht stil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:55 schreef Mozy het volgende:
Nu kan ik als nog een kwartier voor me uit gaan kijken omdat Chai haar telefoon niet opneemt.
Kookze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dqod het volgende:
Bohhh.. Ik ga maar es ff eten koken ofseaux
Latorrrr![]()
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Chris en Chai zijn al een tijdje verdacht stil.
Eet smakelijk, voor straks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Dqod het volgende:
Bohhh.. Ik ga maar es ff eten koken ofseaux
Latorrrr![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, kamer opruimen en daarna 3 uur in het ov.
Ze zijn beiden een steegje in getrokken en worden nu door 5 negers verwend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Chris en Chai zijn al een tijdje verdacht stil.
en daarna?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
KANKERTJE GEILquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze zijn beiden een steegje in getrokken en worden nu door 5 negers verwend.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze zijn beiden een steegje in getrokken en worden nu door 5 negers verwend.
quote:
3 tegelijk hequote:
quote:
quote:
Is de reis zo lang of is je aansluiting niet goed?quote:
inb4 "je moeder ook niet"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
3 weet ik niet. Maar ze heeft sowieso geen moeite met de towerbridge.
Inderdaad. WALGELIJK gedrag. Altijd maar onze moeders erbij halen. Je kan het toch ook gewoon zelf oplossenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo vervelend, het kan ook anders.
Ik mag da, ik ben nog jongquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo vervelend, het kan ook anders.
De reis is zo lang en het is niet optimaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de reis zo lang of is je aansluiting niet goed?
Verkapte ''Reetveter, je hebt nog anderhalf uur om seks met me te hebben'' post.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De reis is zo lang en het is niet optimaalsluit wel goed aan verder.
Oh en reetveterik ga dus over anderhalf uur weg hier he, dat je het even weet!
ja ik zit min of meer in Raaltequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik gister al met bt jonguh je weet tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verkapte ''Reetveter, je hebt nog anderhalf uur om seks met me te hebben'' post.
Ben je nog steeds heartbroken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en hoe moeten wij dit interpreteren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |