Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je me komt masseren gaat het nog beter.
quote:José
wauw! ik heb zojuist het hoogste punt van de dag beleefd, ik kwam net iemand tegen in de winkel & keek hem aan zegt die zo uit het niets huppelkut tegen me amazing! waar gaat dit heen? ^o) @ thuis natuurlijk!
Vandaar dat je je telefoon niet opnam. Alle puzzelstukjes komen samen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.
picsquote:
Puur om Mozy te irriteren uiteraard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij masseert mij nu. Ik was ff naar Raalte gegaan hihi.
Ik ga denk ik toch voor de Desire HD als ik een nieuwe koop. Moet het even financieel aanzien.quote:
Inderdaad. Godverdommese flapdrol.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor maatregelen.
Goede keuze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor de Desire HD als ik een nieuwe koop. Moet het even financieel aanzien.
Had je al wat in gedachten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Godverdommese flapdrol.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
pics
[..]
Puur om Mozy te irriteren uiteraard.
Antwoord terug: probeer het eerst onderling op te lossen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef Fascination het volgende:
@4ebe: ik mail gewoon eerst een docent.
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in slobber trui die ik aandoe voortaan als ik slobber kleding aandoe
i love this mutsjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...
wil je mutsje wel zien..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat wel erg makkelijk je mutsje zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |