quote:Klopt hij boot vanuit gebakken lucht.Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef WSquater het volgende:
Ja, behalve dan dat er in de iPhone helemaal geen harde schijf zit.
quote:Zo, dat klinkt gaaf!Op zondag 24 oktober 2010 23:19 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, wat een spel is dat Chaos Rings zeg. Heb je het spel met één couple uitgespeeld, unlock je nog drie couples. Heb je 'm met twee uitgespeeld, dan kan je met deze twee verder naar het 'tweede einde'. Heb je 'm met allevier uitgespeeld, dan ga je door naar nóg een eindbaas, die je met alle vier de koppels moet bevechten. Heb ik dat na 27 uur aan gameplay gehaald.. Heb ik voor alle vier de koppels nóg een eindbaas unlocked, maar voor ik die kan spelen moet ik eerst 8 andere eindbazen nog eens doen. Het is wel veel herhalen in dezelfde levels, maar het verhaal is best vet en ik wil doorgaan tot ik 'm uitgespeeld heb. Terwijl mijn stats nu al op 100% zitten en ik nog 4x die allerlaaste eindbaas moet doen.
quote:Bestaat de 1G danOp maandag 25 oktober 2010 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand met een iPhone 1G eens controleren of Voetbal International (RTL Gemist) het doet?
quote:Nee ok, prima. Word dus sowieso verlengd. Maar bij verlengen mag ik normaal gesproken een nieuw toestel kiezen en wil dan uiteraard de iPhone 4. Stel dat deze pas over 4 maand komt....Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef nelisb het volgende:
Niets doen. Gewoon wachten. Contract gaat stilzwijgend door.
November is onbekend.
quote:Contract wordt stilzwijgend verlengd, maar tegenwoordig gaat dat dan per maand en niet per jaar.Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef nelisb het volgende:
Niets doen. Gewoon wachten. Contract gaat stilzwijgend door.
November is onbekend.
quote:Prima webshop idd, alleen is dat wel een stuk duurder omdat het import-toestellen zijn.Op maandag 25 oktober 2010 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ok, prima. Word dus sowieso verlengd. Maar bij verlengen mag ik normaal gesproken een nieuw toestel kiezen en wil dan uiteraard de iPhone 4. Stel dat deze pas over 4 maand komt....
Ik heb namelijk ook een site gevonden waarmee je, je abbo kan verlengen en dan ook een iphone erbij kan nemen. Externe site.
http://www.phoneshop.nl/iphone-hi-verlenging/
quote:Ja, dik 500 eu voor de 32gig. Geen idee wat het bij Hi gaat kosten.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Prima webshop idd, alleen is dat wel een stuk duurder omdat het import-toestellen zijn.
quote:Kortom, verzinsels.Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Ferdii het volgende:
prijs bij kpn is nog niet bekend, maar verwacht dat ze rond de prijs van t-mobile gaan zitten, ze moeten toch wat te concurreren hebben
quote:Sommige apps hebben extra kopieerbeveiliging.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Berend. het volgende:
Heeeel soms als ik een iPhone app download krijg ik een message van dat mijn iPhone gejailbreakt is. Zoals bij My brute"To cintue the adventure just buy the game".. Ik vraag me dus af, waarom heeft niet elke app dat?
quote:He dat ziet er mooi uit, zelf ontworpen?Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef fyah het volgende:
Ik denk dat ik dit eens ga proberen te maken met een parser die de huidige mobiele layout verwerkt.Het is het eerste wat ik ooit voor mobiel heb gemaakt, lijkt het zo wat? Idee is dat je gewoon links op het forum kan tappen om alle topics in dat forum te zien, je op de titel kan tappen om het topic op pagina 1 te openen of op een paginanummer kan tappen om er rechtstreeks heen te gaan.
[ afbeelding ]
quote:DankjeOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
He dat ziet er mooi uit, zelf ontworpen?
quote:Zou je er niet een native app van willen maken?Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef fyah het volgende:
[..]
DankjeJawel, gisteren had ik een dag over. Het lijkt me best te doen, de source code van de mobiele fok layout is enorm simpel, dus die kan snel in deze vorm geparsed. Al heb je dan niet alle functionaliteit, dus van zodra je op een topic tapt opent hij die in de huidige oranje layout zodat je ingelogt bent en alles. Maar de topicweergave van de huidige mobile versie is wel ok, het is het topicoverzicht dat niet zo handig is op touch. En dat is op deze manier dus wat handiger
quote:Ik weet het niet, ik ben geen developer maar eerder een designerOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zou je er niet een native app van willen maken?
quote:Laat even weten wat ze zeggen, mij konden ze laatst niks vertellenOp maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dik 500 eu voor de 32gig. Geen idee wat het bij Hi gaat kosten.
Ik zal eens gaan bellen met Hi.
quote:Ik ben wel developer en loop al een tijdje met het idee, ik heb alleen nooit een mooie interface kunnen maken.Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben geen developer maar eerder een designerDus dat hele objective C zou ik vanaf 0 moeten leren. Plus dan moet ik een dev account bij Apple krijgen, toegang tot de fok servers (want login sessie dingen), goedkeuring van Apple etc. Als er wat fok developers willen helpen wil ik best wel het grafische deel doen. Ik heb het even op mail gezet voor Danny, voorgesteld wat ik met die parser wil doen. Voordeel van een web app is ook dat het gelijk op alle platformen draait. Al is de layout wel nogal iphone-gericht
quote:PM me eens wat je in gedachten had?Op maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik ben wel developer en loop al een tijdje met het idee, ik heb alleen nooit een mooie interface kunnen maken.
quote:Dat geeft die vast welOp maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, een illegale iPhone Fok!-App (Danny moet er natuurlijk wel goedkeuring voor geven)
quote:Moeten we een team maken met de mensen die Objective C kunnen.Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef fyah het volgende:
Er is nog geen regel code geschreven hoorEerst eens kijken wat de baas denkt en dan zien we wel.
1 2 3 4 5 6 7 8 | int main (int argc, const char * argv[]) { Fok * fokForum = [[Fok alloc] init]; [fokForum start]; [fokForum release]; return 0; } |
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Koopje.
quote:Ik zou 'm @ amazon bestellen: http://www.amazon.co.uk/C(...)ophone/dp/B0028Y447QOp dinsdag 26 oktober 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Koopje.
quote:Het zou zomaar kunnen dat een native app ietsje gebruiksvriendelijker werkt dan mobile Safari.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf moet je met een fok-app?Wat is het nut?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf moet je met een fok-app?Wat is het nut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |