ja, sperma in zn reet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geloof maar dat die gast op het moment meer krijgt dan jij
quote:De main stage van star beach... poe hee, dan moet je wel heel goed zijn.Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij draait wel op de main stage van star beach.
quote:Je moet dan ook wel heel goed zijn want het is een van de grootste feesten van Kreta.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
De main stage van star beach... poe hee, dan moet je wel heel goed zijn.![]()
quote:Hoe oud ben je, 16?Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Valentine_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel heel goed zijn want het is een van de grootste feesten van Kreta.
quote:Was gewoon een marketing stunt, gratis reclame op tv voor star beach en leuke beelden voor RTL5..Op woensdag 27 oktober 2010 00:07 schreef Valentine_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel heel goed zijn want het is een van de grootste feesten van Kreta.
quote:Nee echt?Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Was gewoon een marketing stunt, gratis reclame op tv voor star beach en leuke beelden voor RTL5..
quote:Episch?? Luister eens zijn mixjes... Hij is pas zeker 2 maanden dj..Op donderdag 28 oktober 2010 05:37 schreef Friek_ het volgende:
Epische shit.Dit ga ik thuis zometeen checken.
quote:Zijn mix of hijzelf?
quote:Alles. De mix ga ik niet eens checken.
quote:Is ook echt een van de slechtste mixes van een bekende DJ die ik heb gehoord.Op donderdag 28 oktober 2010 06:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Alles. De mix ga ik niet eens checken.
quote:Met het publiek waarvoor hij draait heeft hij weinig keuze heOp donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Valentine_ het volgende:
[..]
Is ook echt een van de slechtste mixes van een bekende DJ die ik heb gehoord.
Hij draait ook zoals gewoonlijk de We no Speak Americano & Alors On Dance...
Die 2 zijn bijna standaard geworden voor een dj
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Valentine_ het volgende:
Ik snap niet wat leeftijd ook maar iets heeft te maken met dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |