quote:Dat is wel de verwachting.Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef Valentine_ het volgende:
Bedankt voor de reactie's.
Trouwens, de Playstation 'Move' en/of Project Natal, zullen ze hier niet even eerst in investeren/uitbreiden voordat er een hele nieuwe console komt?
MVG
quote:Als je er een HD DVD speler op aansluit is dat mogelijk. Geen idee of ze nog ergens verkocht worden.Op donderdag 21 oktober 2010 16:20 schreef Valentine_ het volgende:
Bedankt!
Ik ga dus toch maar een console halen.
Alleen zit ik met een enkel vraagje nog,
Is het mogelijk om een HD DVD op een XBOX360 af te spelen?
mvg
quote:Dus een HD DVD speler zit niet IN de Xbox 360 slim zelf?Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je er een HD DVD speler op aansluit is dat mogelijk. Geen idee of ze nog ergens verkocht worden.
quote:Nope. Een normale DVD-speler.Op donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef Valentine_ het volgende:
[..]
Dus een HD DVD speler zit niet IN de Xbox 360 slim zelf?
quote:gezien de toekomst zeker voor de ps3 gaan inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef Valentine_ het volgende:
Oke, bedankt!
Ik prefereer dus dan toch maar de PS3 vanwege de Blu Ray omdat ik zelf ook weet dat tussen de spellen in niet veel diversiteit zit.
quote:Daar ben ik het dus mee eensOp donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
En dat de Xbox veel toffer is online en een beter controller heeft... Oh en alle multiplatform spellen zijn beter op de xbox![]()
quote:WauwOp donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef Relko het volgende:
Ik zou niets kopen, fuck die kut systemen. Koop gewoon goed boek.
quote:En daar is de PC OCD-er weer heurOp zaterdag 23 oktober 2010 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom worden de PS3 en X360 nog next-gen genoemd? Als er iets next-gen is zijn het de pc's, aangezien de consoles er achter beginnen te hobbelen qua graphics. Daarnaast zijn de X360 en PS3 gewoon current-gen imo, en de PS2 past-gen..
kep zowel PS3 als X360 en als ik moest kiezen welke weg moest zou de X360 hier blijven staan. Maar dat kan weleens veranderen als GT5 uit is
quote:jij blijkbaar wel. Anders reageerde je niet zo verdedigendOp zaterdag 23 oktober 2010 00:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
No one cares dude.
no
one
cares.
quote:Kleine kindjes die liggen te zieken moet je ook gewoon een tik op de vingers geven, that's all.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
jij blijkbaar wel. Anders reageerde je niet zo verdedigend.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kleine kindjes die liggen te zieken moet je ook gewoon een tik op de vingers geven, that's all.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |