Wilders kan een even lange lijst met 'een andere voorbeeld' opstellen.. nou leg maar naast elkaar en ga maar aanstrepen wat oorzaak en gevolg zijn. Succes, niet te doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef ReplaR het volgende:
Man, wat haalt die man de bloed onder mijn nagels vandaan zeg...
Racisme in mijn leven is geintroduceerd door de marokkanen.
Heel leuk van hem om alle gevolgen op te noemen, ik hoop dat hij ook wel een nadenkt over de oorzaak daarvan, maar ben bang van niet. Allemaal de schuld van de nederlanders.
Het zou ook mooi zijn dat hij uitlegt dat als alles door Wilders komt, hoe het dat komt dat mensen in heel Europa van hetzelfde last hebben. Zo groot is de macht van Wilders niet.
Ja.. duhh.... dat is toch logisch. Wie gaat zijn dochter dan ook over straat laten lopen als er moslims bij in de buurt zijn? Je moet gewoon een hoofddoek, of nee... een boerka, voor haar kopen.. en haar slaan als ze dat niet wilt.. he..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef tntkiller het volgende:
lol dat verhaaltje over dat jongetje die aan zijn vader vraagt waarom ze Marokkanen haten...
moet hij eens met mijn dochter gaan praten die nu al vanaf haar 5de voor hoer uitgemaakt door onze "vriendelijke" buurt Marokkaantjes.
en er wat van zeggen levert je meer problemen op.
heel sociaal zijn ze..
[ afbeelding ]
Dochter van mijn broer, 14 jaar, wilde niet met Achmed neuken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:45 schreef tntkiller het volgende:
lol dat verhaaltje over dat jongetje die aan zijn vader vraagt waarom ze Marokkanen haten...
moet hij eens met mijn dochter gaan praten die nu al vanaf haar 5de voor hoer uitgemaakt door onze "vriendelijke" buurt Marokkaantjes.
en er wat van zeggen levert je meer problemen op.
heel sociaal zijn ze..
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus ook al tijden afquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hij vergeleek moslims met joden, en zei zoiets als "Wat als er nou gebeurt als er een anti-joden-Wilders opstaat, mag hij dan hetzelfde zeggen?"
als joden zich in nederland zo zouden gedragen als marokkanen had je een heel klein puntje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al tijden af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |