Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, omdat Bram hier geen protest tegen aantekende, dus wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Immateriele schade is ook schade.
Je kunt alleen geen schadevergoeding krijgen zonder veroordeling.
Overigens noemde Pesman Dhr. Wilders net 'een crimineel'. Hij is toch nog alleen maar verdachte!
Ik zou, als ik Wilders was, Pesman aanklagen wegens smaad.
Ja, hij had het over het zwaarder straffen van criminelen, zoals in dit geval Dhr. Wilders.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, omdat Bram hier geen protest tegen aantekende, dus wel.
Vond het ook frappant dat Pesman daarin niet gecorrigeerd werd door de rechter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Immateriele schade is ook schade.
Je kunt alleen geen schadevergoeding krijgen zonder veroordeling.
Overigens noemde Pesman Dhr. Wilders net 'een crimineel'. Hij is toch nog alleen maar verdachte!
Ik zou, als ik Wilders was, Pesman aanklagen wegens smaad.
Van het proces?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
Linkje naar online stream? Ik ben 'm kwijt.
Die had ik net ook. Zie ik het neukertje van Bram.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Van het proces?
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Voor op de mediaplayer: http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Mylene het volgende:
Linkje naar online stream? Ik ben 'm kwijt.
Kleine schorsing. Proppen ze het journaal ertussen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die had ik net ook. Zie ik het neukertje van Bram.
De schade aan Nederland zit nog dieper. Dat herken je aan de afkeer voor de islam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:51 schreef Ironhide het volgende:
Rabbae: "De schade die de moslims lopen is diep, heel diep..."
Tja, ik denk dat het Marokkaanse addergebroed de eigen gemeenschap meer schade berokkent dan Wilders met zijn uitlatingen.
Het is ook een leugenaar:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:02 schreef gamezz het volgende:
RacismeHij doet net alsof moslims een apart ras zijn.
Hij is hier al 44 jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:07 schreef tntkiller het volgende:
Jezus zit te kijken .....die rabea(hoe je het ook schrijft) hoe lang woont hij nou in Nederland....kan hij nu niet eens behoorlijk Nederlands gaan leren, het is amper te verstaan wat hij nou allemaal uitkraamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |