Integratie is geen eenvoudig proces en er is heel wat voor nodig om het te doen slagen, maar negatieve uitspraken over die groep die zich dient te integreren zullen hierin geenszins bijdragen. Daarmee is toch niets vreemds gezegd?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Was de integratie die 40 jaar ervoor wel gelukt dan?
Diezelfde irritatie leeft ook jegens homosexualiteit, misschien meer dan je denkt. Toch is homosexualiteit iets waarvoor ontzettend veel gedaan wordt ter bevordering van de integratie en acceptatie. Het wordt steeds "ongepaster" om daar je onvrede over uit te spreken. Iets wat de integratie en acceptatie m.i. goed zal doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:47 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
De irritatie was er allang. En meer dan je denkt. Maar het was "ongepast" om daarover publiekelijk je mening te uiten. Discriminatie.
Op de TV zenders was je gewoon niet welkom als je die mening had. Tenzij je van politieke invloed was. Dan konden ze niet om je heen. Pim Fortuin zetten die trend aan de gang. Mensen zagen nu dat er op TV ook over gesproken werd en durften wat harder te schreeuwen.
Wilders zet die trend voort.
Die negatieve uitspraken richten zich vooral op de dagelijkse problemen vanuit hun gedragingen die we zien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:58 schreef eigenaar het volgende:
[..]
Integratie is geen eenvoudig proces en er is heel wat voor nodig om het te doen slagen, maar negatieve uitspraken over die groep die zich dient te integreren zullen hierin geenszins bijdragen. Daarmee is toch niets vreemds gezegd?
Prakken heeft een paar draadjes los in het kortgeknipte hoofd. Die vrouw volgt al sinds de jaren tachtig slechts het lichtend pad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Ironhide het volgende:
Wacht even - Prakken zegt nu dat ik met mijn kleurtje ook een slachtoffer ben van de uitlatingen van Wilders. Klinkklare onzin. Natuurlijk zal ik in de provincie niet onopgemerkt door een willekeurig dorp kunnen wandelen, maar dat was ook al het geval voordat Wilders op het toneel verscheen.
Klopt ja.. hij zit daar ook op de achtergrond..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Rezzy het volgende:
Volgens GeenStijl zou die relmoslim Enait straks ook aan het woord komen. Kan iemand dat bevestigen?
Hij is wel zichtbaar achter Prakken. God, wat een lelijke tv-beelden op dit momentquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Rezzy het volgende:
Volgens GeenStijl zou die relmoslim Enait straks ook aan het woord komen. Kan iemand dat bevestigen?
Het is toch altijd weer een feest om zijn vriendelijke gezicht te zien, niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Hij is wel zichtbaar achter Prakken. God, wat een lelijke tv-beelden op dit moment
Ik heb ook een kleurtje en ben kennelijk ook een slachtofferquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Ironhide het volgende:
Wacht even - Prakken zegt nu dat ik met mijn kleurtje ook een slachtoffer ben van de uitlatingen van Wilders. Klinkklare onzin. Natuurlijk zal ik in de provincie niet onopgemerkt door een willekeurig dorp kunnen wandelen, maar dat was ook al het geval voordat Wilders op het toneel verscheen.
Jian jij weet dat wel, hoe heet die man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef Jian het volgende:
Zit Fikkie, zit!, jij mag niks zeggen van de baas
Dat klopt en die uitspraken zullen zeker op feiten berusten, maar zolang die feiten ons niet vertellen dat er in al die jaren van immigratie nog geen een (niet-westerse) allochtoon is geweest die zich hier in onze cultuur heeft weten te gedragen, dan zie ik niet in wat het nut is van die negatieve klank in dergelijke uitspraken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:10 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die negatieve uitspraken richten zich vooral op de dagelijkse problemen vanuit hun gedragingen die we zien.
Men koppelt dan vanzelf dat integratie niet lukt door hun afwijzende houding.
Ik ben het met je eens dat criminaliteit niet bijzonder effectief wordt bestreden en dat er dus eens serieus gekeken wordt naar betere oplossingen (hiermee bedoel ik ook dat wanneer criminaliteit meer voorkomt in bepaalde delen van de bevolking, deze groep hiervoor de nodige aandacht krijgt), maar volgens mij zijn er betere oplossingen te bedenken die niet afkomst of religie als uitgangspunt nemen.quote:Maar jij bedoeld dat we daar geen kritiek over mogen hebben. Gewoon zoals die decennia ervoor doorgaan, de problemen de kop in drukken en maar hopen dat het vanzelf wel een keer goed komt. Uitzicht op wanneer dat is weet niemand.
Ondertussen zien we de criminaliteit toenemen omdat juist onze terughoudende en zalvende houding die relschoppers het beeld geven dat ze kunnen maken en breken wat ze willen.
Check deze link eens: photoshop hier Mohammed Enaitquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian jij weet dat wel, hoe heet die man.
ik zie die iman achter de advocate zitten die nu aan het woord is, hoe heet die vent nou, die wilde ze toch het land uitzetten?
Hij heeft zo'n advocaat pakje aan. Volgens mij is hij diegene die geen hand wilde geven aan Verdonk en niet wilde opstaan voor het rechtelijke macht ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian jij weet dat wel, hoe heet die man.
ik zie die iman achter de advocate zitten die nu aan het woord is, hoe heet die vent nou, die wilde ze toch het land uitzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |