Welke dames?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef brunette82 het volgende:
deis bedoeld van, trek de stoute schoenen aan, en vraag de dames...
Oh hier bedoel je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef brunette82 het volgende:
er zijn er genoeg toch op heel Fok? spirit82 bijvoorbeeld
Er word aardig wat gedate tussen fokkers in deze reeksquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Oh hier bedoel je?
Kan dat ook al tegenwoordig? Wow, we zijn er zo op vooruitgegaan de laatste jaren..
Als je graag na een avondje eten en zoenen afgewezen wil worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:30 schreef brunette82 het volgende:
er zijn er genoeg toch op heel Fok? spirit82 bijvoorbeeld
och.......quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je graag na een avondje eten en zoenen afgewezen wil worden.
Je meent t!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er word aardig wat gedate tussen fokkers in deze reeks
Misschien dat Nathalie haar lijstje nog eens uit de papierbak kan halen ?quote:
als in: nieuwe dates of als in: al gewezen dates die nog op het lijstje moeten?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
Dat lijstje zal geloof ik ook wel eens aangevuld mogen worden
Dat lijkt mij ook best lastigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik geloof je.. er heeft namelijk nog nooit een douche-eend tegen mij gelogen
Gewoon, een complete update.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als in: nieuwe dates of als in: al gewezen dates die nog op het lijstje moeten?
Jij weet niet hoeveel douche-eenden ik al heb leren kennen in mijn tijdquote:
haha, of van wel gezellige dates maar niet met het gewenste resultaat. of men vindt het gewoon leuk hier terug te komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel douche-eenden ik al heb leren kennen in mijn tijd![]()
Maar goed even ter zake.. het komt dus vaker voor dat mensen hier gaan daten met mekaar.. jij komt hier nog steeds, dus dat getuigt niet van veel positieve dates tot dusver...?
Hoeveel Fok!-dates heb jij al op je naam staan dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, of van wel gezellige dates maar niet met het gewenste resultaat. of men vindt het gewoon leuk hier terug te komen
ehm....1quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!-dates heb jij al op je naam staan dan?
twas een gezellige middag/avondquote:
dat is shit maat..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas een gezellige middag/avondmaar geen vonken en vuur en vlam en hoppeta enzo
Zit je weer over mij te roddelen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twas een gezellige middag/avondmaar geen vonken en vuur en vlam en hoppeta enzo
Was jij zijn enige date? Nou ben ik al helemaal nieuwsgierig naar een verslagquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit je weer over mij te roddelen?![]()
hij zegt net "geen hoppeta", hoeveelquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Was jij zijn enige date? Nou ben ik al helemaal nieuwsgierig naar een verslag
uhhhh.....?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij zegt net "geen hoppeta", hoeveelblijft er dan nog over?
Ja. Zijn verslag kun je hier vinden:quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Was jij zijn enige date? Nou ben ik al helemaal nieuwsgierig naar een verslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |