abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:30:12 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87669761
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Elmo76 het volgende:
Zieke Minke, beterschap! :*
En Niels nog steeds zo'n tandjesleed! Hoop dat het gauw over is en dat hij dan ook weer wil drinken! ;( :*

Wel leuk dat geklets he Keshet!! Je vraagt je idd af waar ze sommige woorden vandaan halen! Ze hebben ook wel een heel eigen taaltje, dus wie weet wat ze eigenlijk 'bedoelen' !!
Tirza zegt ook vaak 'Heyy' en houdt dan haar handje (of haar wijsvinger) omhoog, maar daarvan weet ik dat ze dat van ons heeft geleerd! O+
Ook zegt ze nu dan toch eindelijk heel duidelijk " Mama"!! O+ of vaak ook 'mamaaaaaaaaaaa' en 'mam'. Haar woordenschat wordt met de dag groter lijkt wel. 'Bah' is ook een favoriet woordje en 'nee', 'boem' en 'boe'(soms spreekt ze het meer uit als 'buu'), maar ze wil je dan echt laten schrikken! en 'daaah' is 'dag' en de daarbij behorende zwaaibeweging heeft ze intussen ook onder de knie! :W Het gaat snel allemaal zeg, bijna niet bij te houden! Maar wel errug leuk! O+
Wat zegt ze dan al veel.
Fabian zegt niks. Hij brabbelt veel maar ik kan er geen woorden van maken.
En hij zegt weleens mamamamamama maar ik maak daar nog geen mama van.

Voor mij telt mama pas als ze daadwerkelijk doorhebben dat mama en ik eenendezelfde zijn.
Bij Eva was dat rond 18 maanden ofzo pas, als het al niet later was.

Ben benieuwd wanneer Fabian het bewust gaat zeggen.
pi_87673458
Och arme Minke :* Beterschap hoor meis!

Freecell dat is wel een goeie, ik zal eens proberen of dat werkt! :) Ik geef hem nu alleen paracetamol wanneer ik het gevoel heb dat de pijn echt erg is, dat is meestal midden in de nacht.

Poppejans, daar heb ik niet eens over nagedacht! Opgewarme moedermelk wilde hij niet (overigens gisternacht wel direct uit de koelkast, handig!). Ik zal weer eens pap halen, die is toevallig net op :) We geven het nu wel eens als toetje als hij te moe is om goed te eten 's avonds.

Elmo wat kent Tirza al veel woordjes! Enorm schattig O+ "boe!" :D

We zijn net even naar de Wibra geweest voor de slaapzakken die in de aanbieding zijn, maar helaas, uitverkocht. Tjonge wat gaat dat toch altijd snel daar! Een roze vond ik toch niet echt wat voor Niels :P
Ik vond het een grappig gevoel: Niels bij mij op de fiets. Ongeveer omstreeks dezelfde tijd vorig jaar ging ik voor het laatst naar de stad voordat ik beviel en toen ik thuis kwam zwoor ik nooit meer van de bank af te komen :') _O- De afstand Hema - Blokker was al een uitputtingsslag, hihi. En nu wordt het weer herfst, net als toen :')
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87675101
Leuk toch Twinkly! :D
Hoelang heb je uiteindelijk op de bank gezeten?

Ik ben zaterdags nog naar de stad gefietst en zondags bevallen _O-
pi_87675569
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef freecell het volgende:

hihi, ja hier ook zoiets. Jij hebt Florian toch ook zo ongeveer gelanceerd?
Ik geloof dat ik op dinsdag naar de stad ging (waggeldewaggel :D ) en ik beviel op donderdag. Ik weet niet meer hoelang ik het bankzitten volgehouden heb, maar ik weet nog wel dat ik flink chagrijnig was dat ik wel een bejaarde leek en dat ik vast nog tot 42+ weken zo op de bank moest doorbrengen _O- (ik beviel met 38+2 :P)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:00:18 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87678292
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef freecell het volgende:

Ik ben zaterdag (41 wk zwanger) nog gaan rondbanjeren in de bijenkorf.
"wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?"
- vorige week, maar misschien komt de baby morgen wel, of misschien volgende week

De dag erop was hij er....

Krantje Wibra lag vandaag pas in bus, heb nog geen tijd gehad o te kijken.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:18:32 #131
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87679072
Hallooooo, ik kom me hier melden want sinds gister is Noortje een grote baby. Mogen wij ook in het lijstje?? Noortje is geboren op 17-04-2010. We hebben een druk feestweekend achter de rug dus zit nu afgedraaid op mijn werk maar zal heel snel weer komen reageren.
pi_87680403
Welkom Noortje en Becky :)
pi_87680552
Wat leuk te lezen dat jullie nog precies weten wat je een paar dagen voor de bevalling deed.Ik weet het van de dag ervoor helaas niet meer, maar wel dat ik dinsdags nog naar de stad ben gelopen en bij de Action geweest ben en die middag gestript ben bij de vk, en die donderdag is Wolf geboren.
Ik deed die laatste dagen niks anders dan rondlopen in de stad in de hoop dat mijn gewandel ''iets'' zou opwekken :D hij is bij 41+4 geboren

Twinkly,of het toeval, mn eigen lompheid of slechte kwaliteit is weet ik niet maar ik heb al 2x een rits kapot gehad van Wibra slaapzakjes

Welkom Becky en Noortje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87680784
Wij wisten dat ik 's maandags ingeleid zou worden.
Hele zondag stijf van de spanning gestaan. Niets gedaan, behalve ouders en schoonmoeder bij ons. En patat gegeten. Wat vond ik die dag een hel! Bah als ik er aan denk alleen al.
pi_87681067
Ik word denk ik pas weer weemoedig als de eerste sneeuwvlokken gaan vallen. Het was echt zo mooi wit, de dag dag het los ging (40w precies... geboren met 40w+1). Ik heb een paar dagen er voor nog mijn beoordelingsgesprek en afscheidsborrel op mijn werk gehad (vrijdags, dinsdag begon het) en veel meer dan een beetje computeren en af en toe effe dorp in deed ik niet die dagen ervoor. O+
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:34:16 #136
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87681867
Wat leuk om te lezen wat jullie nog deden vroige winter, vlak voor de geboorte van jullie grote babietjes O+ .

Toen ik deze kopjes koffie betaalde, voelde ik mijn eerste wee O+ . Ik was dus de middag nog bij de kinderboerderij. Die nacht is mijn zoon geboren. Wij waren gewoon aan het genietn van het feit dat mijn moeder er was.

Mijn dochter zit hier trouwens op mij voet :P .

[ Bericht 8% gewijzigd door Groofsken3 op 19-10-2010 12:11:07 ]
pi_87682491
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat leuk om te lezen wat jullie nog deden vroige winter, vlak voor de geboorte van jullie grote babietjes O+ .

Toen ik deze kopjes koffie betaalde, voelde ik mijn eerste wee O+ . Ik was dus de middag nog bij de kinderboerderij. Die nacht is mijn zoon geboren. Wij waren gewoon aan het genietn van het feit dat mijn moeder er was.

[ afbeelding ]

Mijn dochter zit hier trouwens op mij voet :P .
Waar is die kinderboederij? Het komt zo bekend voor...
Of ze lijken allemaal op elkaar.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:40:23 #138
313287 Groofsken3
pi_87684712
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Waar is die kinderboederij? Het komt zo bekend voor...
Of ze lijken allemaal op elkaar.

Eindhoven en omstreken ;) .
pi_87686564
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Eindhoven en omstreken ;) .
O+

Vorig jaar...
Ik lag al een week op bed ofzo, omdat ik bed-rust moest houden vanwege mijn bloeddruk :{ . Mijn ouders kwamen 's zondagsavond langs, dat was wel een leuke afleiding. 's Nachts om 4.00 braken mijn vliezen en om 6.00 was Thomas er (keizersnede met 37 +4). Ik moest serieus aan poppejans denken, dat ik voorgedrongen had.... :@
pi_87687134
Ik heb de ochtend van m'n bevalling nog gewerkt. Ja, gewerkt. Ik was nog zo ontzettend fit dat ik echt niet thuis op de bank kon gaan zitten. s' Middags heb ik samen met mijn vader de wekelijkse boodschappen gehaald. 's Avonds de was gedaan en m'n hele huis gepoetst en net toen ik lekker in bed lag om 11:15 uur barstte het los en om 3:24 was Lisa er al. :+ Wat een dag, ik heb nog elke dag heimwee naar m'n buik en eigenlijk ook wel naar die dag. ;(

Ik las over zieke Minke! Beterschap. :*

En tandjes bij Niels, wat zielig Twinkly, ik hoop dat ze snel doorkomen! :*

En Noortje en Becky kwamen zich melden! Welkom! *O*

Marlinde, gaat het een beetje bij jullie? :*

Hier vandaag ook Lisa op moeten halen bij het KDV. Alles ondergespuugd en 38.1 koorts. Ze drinkt niet goed, maar ook niet heel slecht sinds ze thuis is. Ze heeft toch vandaag zo'n 480 cc op, dus het valt nog wel mee. Morgen even in de gaten houden dus.
Nu ligt ze op papa tv te kijken.. O+

Houden jullie kindjes ook zo van voorlezen? Lisa begint al te lachen als ze het boek van Jip en Janneke ziet. En als papa dan voor gaat lezen is het echt feest. Hardop lachen en zwaaien en trappelen met haar armpjes en beentjes. Smelt... O+ O+ O+
pi_87689263
Ik schrik er eigenlijk van nu ik de topics van net voor de bevalling heb terug gelezen dat ik blijkbaar zo nerveus was. Kan me dat nu eigenlijk niet meer voorstellen. Wel nog de drukte om alles van drank in huis te halen en dat per se op een bepaald moment willen doen zodat ik op mijn eentje nog een paar bakken frisdrank ben gaan halen ipv een paar uur te wachten tot P. thuis was. Voor de rest kan ik me nu eigenlijk niet meer herinneren dat ik zo nerveus was.

Ik weet wel nog dat ik gestresseerd was omdat P. de nacht na het inleiden normaal gezien niet in het ziekenhuis mocht blijven, maar achteraf bleek dit niet nodig te zijn aangezien de verpleegkundige vond dat hij wel mocht blijven als hij dat wou.

Eigenlijk was het allemaal zo speciaal: het vertrek naar het ziekenhuis, de bevalling, die eerste momenten na de bevalling met Thomas en P. alleen in de kamer, allebei sprakeloos naar onze kleine man liggen kijken en dan een paar dagen later samen naar huis vertrekken O+ Die gevoelens kan ik nog allemaal zo oproepen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:28:25 #142
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87703038
Mijn bevalling heeft 35 uur geduurd (ik had niet echt door dat ie was begonnen), vrijdagochtend om 7 uur werd ik wakker met pijn in rug en buik, ben nog lekker aan de poets geweest, naar de etos tussen de w-en door en pas rond een uur of 6 's avonds bedacht ik dat het toch wel eens begonnen kon zijn. Vriend was nog aan het werk en die heb ik toen ik om de 5 minuten een wee had toch maar eens gebeld. Om een verhaal kort te maken, na 4,5 uur douchen, midden in de nacht naar het ziekenhuis, ruggenprik en wee-opwekkers, wat dus niet opschoot maar uiteindelijk was Noortje er om 15.45 uur.

En nu is ze al weer ruim een half jaar oud!
pi_87703515
Mijn bevalling duurde bijna 3 dagen, maar Rienk is opgewekt en het was allemaal vreselijk lang wachten die 2 dagen. En ook pijnlijk en vervelend omdat die stomme ctg's de weeen niet registreerden.. Op dinsdag 15 december 08:00 zat de eerste veter er in en op donderdag 17 december 08:00 lag ik Rienk te bewonderen aan mijn borst O+ Ons mooie behaarde jongetje *;

*knip foto*

Op zaterdag 19 december mochten we naar huis. Toen keek ik mn ogen uit omdat er zoveel sneeuw lag :o

Becky en Noortje welkom!

[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 19-10-2010 13:42:46 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87703628
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:49 schreef Vlindur het volgende:
Op zaterdag 19 december mochten we naar huis. Toen keek ik mn ogen uit omdat er zoveel sneeuw lag :o
Zelfde hier :P

Een foto post ik hier alleen echt niet, bevallen in mn normale kleding omdat het zo snel ging en er zat zelfs bloed op mn neus :P

....en al het kraambezoek wat de volgende dag af ging bellen vanwege de sneeuw en de snelweg niet eens op kunnen komen }:|
pi_87703676
Nog 3 dagen en dan is Niels jarig! Ivan staat alweer op nummer 3!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87703762
1 jaar. Dat is gelukkig nog een veel te ver van mijn bed show :D
pi_87703947
Welkom hier, Becky! Noortje is alweer 6 maanden oud! Bereid je er maar op voor dat de volgende 6 maanden véél langer duren. :+

Het terugdenken aan de bevalling van Ivan gaat bij mij gepaard met vooruitkijken naar de bevalling van zijn zusje. Ik ben zo benieuwd hoe het deze keer gaat zijn. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87704008
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Meimeltje het volgende:

Een foto post ik hier alleen echt niet, bevallen in mn normale kleding omdat het zo snel ging en er zat zelfs bloed op mn neus :P
Dat vraagt juíst om een foto! :Y
quote:
....en al het kraambezoek wat de volgende dag af ging bellen vanwege de sneeuw en de snelweg niet eens op kunnen komen }:|
Wij baalden ook, er kwam ook niemand omdat geen van allen de weg op durfden -O- Alleen J's broer en vriendin kwamen, daar waren we erg blij mee!

Niels bijna jarig! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87705750
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat vraagt juíst om een foto! :Y
Mn gezicht was echt niet fotowaardig :P
(het bloed bleek echter toch niet op mn neus te zitten, maar op mn kin)

dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:06:01 #150
313287 Groofsken3
pi_87707427

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken3 op 19-10-2010 12:10:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')