Wat zegt ze dan al veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Elmo76 het volgende:
Zieke Minke, beterschap!![]()
En Niels nog steeds zo'n tandjesleed! Hoop dat het gauw over is en dat hij dan ook weer wil drinken!![]()
![]()
Wel leuk dat geklets he Keshet!! Je vraagt je idd af waar ze sommige woorden vandaan halen! Ze hebben ook wel een heel eigen taaltje, dus wie weet wat ze eigenlijk 'bedoelen' !!
Tirza zegt ook vaak 'Heyy' en houdt dan haar handje (of haar wijsvinger) omhoog, maar daarvan weet ik dat ze dat van ons heeft geleerd!![]()
Ook zegt ze nu dan toch eindelijk heel duidelijk " Mama"!!of vaak ook 'mamaaaaaaaaaaa' en 'mam'. Haar woordenschat wordt met de dag groter lijkt wel. 'Bah' is ook een favoriet woordje en 'nee', 'boem' en 'boe'(soms spreekt ze het meer uit als 'buu'), maar ze wil je dan echt laten schrikken! en 'daaah' is 'dag' en de daarbij behorende zwaaibeweging heeft ze intussen ook onder de knie!
Het gaat snel allemaal zeg, bijna niet bij te houden! Maar wel errug leuk!
hihi, ja hier ook zoiets. Jij hebt Florian toch ook zo ongeveer gelanceerd?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef freecell het volgende:
Leuk toch Twinkly!
Hoelang heb je uiteindelijk op de bank gezeten?
Ik ben zaterdags nog naar de stad gefietst en zondags bevallen
Ik ben zaterdag (41 wk zwanger) nog gaan rondbanjeren in de bijenkorf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef freecell het volgende:
Leuk toch Twinkly!
Hoelang heb je uiteindelijk op de bank gezeten?
Ik ben zaterdags nog naar de stad gefietst en zondags bevallen
Waar is die kinderboederij? Het komt zo bekend voor...quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat leuk om te lezen wat jullie nog deden vroige winter, vlak voor de geboorte van jullie grote babietjes.
Toen ik deze kopjes koffie betaalde, voelde ik mijn eerste wee. Ik was dus de middag nog bij de kinderboerderij. Die nacht is mijn zoon geboren. Wij waren gewoon aan het genietn van het feit dat mijn moeder er was.
[ afbeelding ]
Mijn dochter zit hier trouwens op mij voet.
Eindhoven en omstrekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar is die kinderboederij? Het komt zo bekend voor...
Of ze lijken allemaal op elkaar.
quote:
Zelfde hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:49 schreef Vlindur het volgende:
Op zaterdag 19 december mochten we naar huis. Toen keek ik mn ogen uit omdat er zoveel sneeuw lag![]()
Dat vraagt juíst om een foto!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Meimeltje het volgende:
Een foto post ik hier alleen echt niet, bevallen in mn normale kleding omdat het zo snel ging en er zat zelfs bloed op mn neus
Wij baalden ook, er kwam ook niemand omdat geen van allen de weg op durfdenquote:....en al het kraambezoek wat de volgende dag af ging bellen vanwege de sneeuw en de snelweg niet eens op kunnen komen![]()
Mn gezicht was echt niet fotowaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |