Amsterdam is overrated.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Wannabe Amsterdam hoorde ik gisteren
Dat heb je goed gehoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar waarvoor is sexy lingerie dan nog meer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw gedachtegang, is soms zo grappig.
Nee, de echte Amsterdammers zijn hier heen gekomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
zie kluts der postquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, maar waarvoor is sexy lingerie dan nog meer?
Hey ik heb dat niet verzonnen hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de echte Amsterdammers zijn hier heen gekomen.
Mooi?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey ik heb dat niet verzonnen hoor.
Dat zei flips tegen mij.
Ik was vol verbazing over de mooie koemarkt
Flips spoort niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei flips tegen mij.
dat was ik ook, vind et wel netjes zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind je heel aardig Yuki, maar doe eens niet zo koetjekoelerig, damn you. Houdt Ang3l zich gedeisd, moet ik voor jou uitkijken.quote:
quote:
Is dat laatste nou sarcastischquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei flips tegen mij.
Ik heb geen idee hoe de oude eruit zag schatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flips spoort niet.
Jij vind de nieuwe koemarkt mooi?
Apple.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
AAAARGH FLIPPING KUT-FUCKING-APPLE STERF DE HOERENTYFUS!!!!!!
'Even' een .m4a bestand afspeelbaar maken...
En bedankt weer, ik vind jou ook heel lief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flips spoort niet.
Jij vind de nieuwe koemarkt mooi?
pics van vroeger aub.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat was ik ook, vind et wel netjes zo
Ja en nee.quote:
Ja, heb ik gezien. En waarom wil je je extra prettig/mooi voelen. In the end?quote:
De Bank, op het Wormerplein. Daar ben je niet geweest denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de oude eruit zag schat![]()
Weet nu wel naar welke kroeg jij meestal gaat![]()
Stalken
Kutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De Bank, op het Wormerplein. Daar ben je niet geweest denk ik
Gelukkig. Je bent prettig gestoord gelukkigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En bedankt weer, ik vind jou ook heel lief.
Hij bood zich gister zelf aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind je heel aardig Yuki, maar doe eens niet zo koetjekoelerig, damn you. Houdt Ang3l zich gedeisd, moet ik voor jou uitkijken.
Jezus man, zo kun je alles doodredeneren. Ik voel me extra hot als ik mooie lingerie aanheb onder mijn kleding die niemand ziet, dus het gaat niet op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien. En waarom wil je je extra prettig/mooi voelen. In the end?
Precies. Mensen zijn gewoon dieren hoor.
Het kapsel staat je beeldigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Innerlijk niet zo, hij is wat introverter en minder grappig dan ik.
Sowieso m4aquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
'Even' een .m4a bestand afspeelbaar maken...
Gets pfeiffer sucksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als mijn Pfeiffer tegen die tijd weg is wel ja.
Lama.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus man, zo kun je alles doodredeneren. Ik voel me extra hot als ik mooie lingerie aanheb onder mijn kleding die niemand ziet, dus het gaat niet op.
oei. Ik snap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Licht gefrustreerd omdat ik al een uur probeer een simpel audio bestand probeer af te spelen.
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gelukkig. Je bent prettig gestoord gelukkig
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
mijn BMW liefde is onvoorwaardelijk en is er altijd al geweest!
bewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |